Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Stemningstråd VIF - Stabæk

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Stemningstråd VIF - Stabæk

Jeg syns det var ganske dårlig trøkk idag, stort sett gjennom hele kampen. Det kommer liksom aldri helt opp ditt det skal...

Mulig jeg bare er gretten etter kampen, kombinert med en liten hangover fra igår, men jeg syns ikke det var mye å skryte av idag...

Også vil jeg ta opp en diskusjon en gang til her.. I oslo by.. Er det bare noe jeg syns eller går den akkuratt litt for sakte til at det skal ta helt av? Man når ikke heeelt frem til det tempo hvor det blir en maksimalt stemningsskaper, man henger litt under hele veien. Jeg har sagt det før, og sier det igjen, dette en sang vi må synge fortere Mange sanger skal gå sakte osv, helt greit, men denne burde det være kaos på tribunen når vi synger. Legg merke til hvor bra den sitter når alle på tribunen er gira pga bra spill. Da går den alltid litt fortere, og det blir en helt annen stemning.. Dette var "favorittsangen" min før Men den faller bare lenger og lenger ned på lista..

Ellers virker det som flere tørr å bruke flagg nå enn før da. Det ser bedre og bedre ut. Bra at folk endelig har begynt å bruke dem
    IKAROS

Jeg er helt enig. Stemningen var ikke helt der den skal være, men vi var bedre i dag enn på flere andre kamper i år. At I Oslo By skal gå fortere, er jeg helt enig i. Om vi klarer å holde den i et ganske bra tempo, vil det bli en sinnsyk stemning. Jeg prøver å holde tempoet så godt jeg kan, men det blir bare dumt når andre sakker og jeg synger i samme tempo.

Comment

Mindre syting men laber synging på VB

Jeg etterlyser flere aktive forsangere på Vestbredden. Det er heller spredt synging og vi smeller ikke i gang noen sanger. Har antallet forsangere blitt redusert for å ha flere over på Gaza, kanskje. Noen av oss har nemlig lyst til å syng og støtte, men spede sangforsøk blir overdøvet av gretne (ofte gamle) klans- damer og menn. Det er omtrent like resultatløst å rope ut "Syng DA!" som å be noen folk om å begrense røkingen sin. Oppfordringene får gjerne motsatt effekt av det som er ønsket. Men tilbake til temaet; Er det mulig å få flere og mer aktive forsangere på VB?

Comment

Ikke noe bra stemning i dag. Var ikke på kampen men, så den på tv. Hørte Stabæk Support like mye som Klanen...

11.000 er fortsatt veldig dårlig. Vi burde klare å komme oss opp på 15.000 i snitt men, det er faen meg ikke lett.. Jo fler på kamp, jo bedre stemning, sånn er det bare. Logisk sett.

Jeg skjønner liksom ikke greia. Vi er i fra Oslo og vi har ikke mere en 11.000 på denne kampen? Se på Brann, Rosenborg og Viking. De fyller jo faen meg stadion nesten vær kamp? Det er greia jeg ikke skjønner. Oslo er fotballen i Norge!

Comment

ikke si noe om stemning og tilskuere hvis du ikke er på kamp.Microfonene står like ved miniklanen så det er derfor man hører bortesupportere best.Spillemessig er vi ikke på høyde,enig at 11000 stinker men vi er ikke fler,masse medgangs som kommer når det står om oss i media og finspillet kommer.trist men sant

Comment

Originally posted by Onnis View Post
            Ikke noe bra stemning i dag. Var ikke på kampen men, så den på tv. Hørte Stabæk Support like mye som Klanen...
            Nå var ikke dette i nærheten av årsbeste for oss, men kan ikke folk for helvete se til å skjønne at TV-lyd ikke har noe med virkeligheten å gjøre?

Comment

Stemningen i går var helt ræva, noe av det dårligste lydmessig så langt i år.
              Vi er St.Hallvards menn

Comment

Originally posted by Brigade Øst View Post
                Stemningen i går var helt ræva, noe av det dårligste lydmessig så langt i år.
                Enig..

Gårsdagen kan vi ikke være bekjent av. Generelt tamt!
                Og det kommer fra en som står litt ut på sida på 228. Jeg prøver alltid å hive meg på sanger, men jeg blir skremt når jeg oppdager at flertallet rett rundt meg holder kjeft! På lokomotivfeltet! Skandale!

Comment

11.000 er fortsatt veldig dårlig. Vi burde klare å komme oss opp på 15.000 i snitt men, det er faen meg ikke lett.. Jo fler på kamp, jo bedre stemning, sånn er det bare. Logisk sett.

Jeg skjønner liksom ikke greia. Vi er i fra Oslo og vi har ikke mere en 11.000 på denne kampen? Se på Brann, Rosenborg og Viking. De fyller jo faen meg stadion nesten vær kamp? Det er greia jeg ikke skjønner. Oslo er fotballen i Norge!
                  Produsenter bestemmer hvem du hører på tv. Tv titting er ikke kvalifisert til å avgjøre hvordan stemningen var.

Du klager på at det var få på kamp, men du så kampen på tv. Ser du ironien i det du selv skriver ??

Fylle stadion har vært debatert 100 ganger før. Det er MANGE innflyttere til Oslo, de begynner ikke å holde med VIF bare fordi de flyttet fra Trondheim til Oslo....

Og VIF er ALT for dårlige til å reklamere for kampene sine. Det har de vært så lenge jeg kan huske. Klanen er en hvilepute for VIF, de vet at vi kommer uansett, så de trenger ikke bruke penger og tid på reklame.... Da kommer det ikke flere heller.

Vi spiller heller ikke spesiellt underholdene fotball for den nøytrale tilskuer for tiden heller. Jeg er personlig fan av poeng over underholdning, men for å betale dyre penger på hafslund så skjønner jeg at man krever litt tilbake.

Og hva faen mener du med at "Oslo er fotballen i Norge" ??
                  Når du ser på medaljer og pokaler de siste 5 åra, så er ikke Oslo akkurat et "power house".
                  Geir Bergerud

En By, Ett Lag

Comment

Brann, Viking og RBK har ikke fult stadion hver gang, men det kan virke sånn hvis du stoler blindt på tallene som presenteres i pressen. Tilskuertallene som oppgis henviser til antall solgte billeter, ikke antall mennesker på stadion. Dette i motsetning til Lyn og oss som oppgir antall folk på Ullevaal. (Dette har forsåvidt vært diskutert mange ganger før, men følte det var på plass med en gjentagelse )

Ikke et imponerende tilskuertall i går, men helt greit. Var litt flere på VB i går enn det har vært i det siste i alle fall (virka det som i alle fall).

Comment

Originally posted by Loffen View Post
                      Enig..

Gårsdagen kan vi ikke være bekjent av. Generelt tamt!
                      Og det kommer fra en som står litt ut på sida på 228. Jeg prøver alltid å hive meg på sanger, men jeg blir skremt når jeg oppdager at flertallet rett rundt meg holder kjeft! På lokomotivfeltet! Skandale!
                      lokomotivfeltet? kødder u md mg? 50-60% av de som står der er ikke fra Oslo Øst en gang. 80% av de som står mellom de 2 nederste å de 5-6 øverste radene på 228 synger ikke eng gang. Håper att noen kjenner seg igjen å flytte seg før neste kamp. Med unntak av den lille klynga rett bak/under tavla er det helt dødt på BendiØvre. Står selv litt lenger nede på feltet å prøver å få igang folk men det går faen ikke. Å til dere som bare stirrer rart på meg når jeg ber dere synge eller stikke....228 er ett sangfelt. Vi er Klanen for faen. Vi sitter ikke i pausen og vi synger til kampen er ferdig. Men dette har dere glemt. MANGE av dere. Jeg har kun gått glipp av 4-5 hjemmekamper de siste 8-9 åra å vil bare si att det er flaut å se hvodan ting har blitt. Pinlig for faen. Kan vi ikke få ett eget felt for de som er Ultras fra Oslo Øst? Så kan bønder å status supportere holde seg på kantene....Jeg mener vi er klubben for Olso Øst ikkesant? ikke Øst Norge? Jeg mener att det med lokal tilhørlighet er alfa og omega når det gjelder supporter å lag. Hvorfor vi er så store i romeriket aner jeg ikke. De burde heller støte opp rundt sitt eget. Men det er en annen debatt. Tilbake til stemmninga. For dette med synging på 228 begynner å bli noe vi snart må ta opp på årsmøte. Renger med att noen her er enige å noe ikke. Hva mener dere andre? Er det bare jeg som er flau over mine ''medsupportere'' om dagen. Jeg mener....Follo var hvertfall ett nytt lavmål for hva vi kan klare borte...

Comment

Ok, junior, man bedømmer ikke stemninge ut i fra tven. teknikere styrer lyden fra publikum og kan få det til å høres akkurat slik de vil.
                        Og folk som ikke sjøl kommer på kamp bør jo ikke slenge med leppa om hvor ræva det er at folk ikke kommer på kamp.
                        ----------------
                        Pilsner og slagsmål.
                        Ille tilredte agronomer.

Comment

Originally posted by VIF1987 View Post
                          Med unntak av den lille klynga rett bak/under tavla er det helt dødt på BendiØvre. Står selv litt lenger nede på feltet å prøver å få igang folk men det går faen ikke....
                          Vi sto litt lenger oppe før, kanskje 3-4 rader bak kamera, men har flytta oss ned i hjørnet til høyre for kamera nå. Det er egentlig ganske ålreite plasser. Man kan flagge heele tida om man vil det uten at folk klager, de rundt deg synger som oftest og man har hele FG bak seg, så følelsen av hvor høyt det blir føles bedre.

Men når jeg snur meg og ser oppover feltet, så er det så sykt mange som ikke synger. Det er helt utrolig hvor få som åpner kjeften på de fleste sanger. Og det er så stemningsdreper for en selv, når man ser at alle rundt en holder kjeft... Men igår igjen, så er det masse ledige plasser på FG. Hvorfor trøkker vi ikke inn folk her istedet for å ha tomme seter overalt? Det blir jo uten tvil bedre stemning når det er trangt om plassen!
                          IKAROS

Comment

Originally posted by superman View Post
                            Vi sto litt lenger oppe før, kanskje 3-4 rader bak kamera, men har flytta oss ned i hjørnet til høyre for kamera nå. Det er egentlig ganske ålreite plasser. Man kan flagge heele tida om man vil det uten at folk klager, de rundt deg synger som oftest og man har hele FG bak seg, så følelsen av hvor høyt det blir føles bedre.

Men når jeg snur meg og ser oppover feltet, så er det så sykt mange som ikke synger. Det er helt utrolig hvor få som åpner kjeften på de fleste sanger. Og det er så stemningsdreper for en selv, når man ser at alle rundt en holder kjeft... Men igår igjen, så er det masse ledige plasser på FG. Hvorfor trøkker vi ikke inn folk her istedet for å ha tomme seter overalt? Det blir jo uten tvil bedre stemning når det er trangt om plassen!
                            Er helt enig med deg. Men folk som står spredt burde jo kunne se att det er ledig på midten. På den andre siden har du dissa ''Klansvaktene'' som sørger for att ingen som ikke har kort der står der. Så hvis ca 50-60 stykker med kort er borte på en kamp kan ingen ta ''plassen'' dems. Men fjerner u vaktene kan det bli anarki igjen. Høna å egget detta her.

Comment

Originally posted by VIF1987 View Post
                              lokomotivfeltet? kødder u md mg? 50-60% av de som står der er ikke fra Oslo Øst en gang. 80% av de som står mellom de 2 nederste å de 5-6 øverste radene på 228 synger ikke eng gang. Håper att noen kjenner seg igjen å flytte seg før neste kamp. Med unntak av den lille klynga rett bak/under tavla er det helt dødt på BendiØvre. Står selv litt lenger nede på feltet å prøver å få igang folk men det går faen ikke. Å til dere som bare stirrer rart på meg når jeg ber dere synge eller stikke....228 er ett sangfelt. Vi er Klanen for faen. Vi sitter ikke i pausen og vi synger til kampen er ferdig. Men dette har dere glemt. MANGE av dere. Jeg har kun gått glipp av 4-5 hjemmekamper de siste 8-9 åra å vil bare si att det er flaut å se hvodan ting har blitt. Pinlig for faen. Kan vi ikke få ett eget felt for de som er Ultras fra Oslo Øst? Så kan bønder å status supportere holde seg på kantene....Jeg mener vi er klubben for Olso Øst ikkesant? ikke Øst Norge? Jeg mener att det med lokal tilhørlighet er alfa og omega når det gjelder supporter å lag. Hvorfor vi er så store i romeriket aner jeg ikke. De burde heller støte opp rundt sitt eget. Men det er en annen debatt. Tilbake til stemmninga. For dette med synging på 228 begynner å bli noe vi snart må ta opp på årsmøte. Renger med att noen her er enige å noe ikke. Hva mener dere andre? Er det bare jeg som er flau over mine ''medsupportere'' om dagen. Jeg mener....Follo var hvertfall ett nytt lavmål for hva vi kan klare borte...
                              Enig i mye, men er uenig i det at folk må værra fra Oslo Øst, hvor du kommer fra og bor har ingen ting med hva du gjør på et sangfelt. Lokaltilhørighet er greit det, men jeg driter i om du er fra røa eller kolboten så lenge du står og synger på kamp.
                              ouSV - Enga for de gale!

Comment

Working...
                              X