Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Stemningstråd Sandefjord - VIF

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Stemningstråd Sandefjord - VIF

Man kan jo regne med at det var god stemning ettersom tribunen så ganske full ut på TV, og vi vant kampen.

Selv var jeg ikke der pga jobb, så bare kampen på TV. Og det virka som det var ganske god stemning, spesielt i de siste ti minuttene og etter kampslutt.

Men hvor blir det av flagga? Det eneste man ser på TV er en gjeng stillestående folk som ser litt småforvirra ut. Rett etter målene er det bra bilder, men generelt sett ser tribunen vår død ut. Som sagt, de siste ti minuttene var det bra, mye hopping, og en del flagg sentralt på felltet klanen fikk tildelt, men utenom det ser det dødt ut.

Jeg er av den typen som mener vi må vise oss like sterke både vokalt og visuelt. Det betyr at vi må bruke flaggene som ligger på tribunen oftere, hold opp 2-stangs og bruk armer og hopp på de sanger som "krever" det.

Folk har 5 sanser, og vi som en supporterorganisasjon har mulighet å påvirke 2 av dem hos motstanderen. SE og HØRE. Høre oss gjør de fleste, men la dem SE oss også.. Vis at når vi inntar tribunen så skjer det noe! Vi skal ikke være en gjeng med stilestående folk med arma i kors og synger litt nå og da, vi skal lage kaos!! Ved å fremtre som "store" eller "sterke" både visuelt og vokalt vil vi gjøre et mye sterke inntrykk på folk som ser oss, uten tvil!

Det virker som det er på vei fremover på hjemmebane, spesielt i Gaza, men på bortebane har vi fortsatt noe å se frem imot.

Så lenge flaggene er med, så bruk dem! Ikke bare ved scoringer, men gjennom hele kampen!

Elles, kommentarer fra de som faktisk var der?
    IKAROS

jeg var der, men sto ikke i midten, sto litt på siden. helt umulig å oppnå noe skikkelig på kantene når folk er ganske beruset og synger i helt feil tempo, starter sanger når det er en sang som er starta fra midten osv.. det er også litt vanskelig å flagre når man ikke er i midten, jeg flagret hver gang jeg fikk muligheten (alle sanger der det ble hoppet). prøvde når det bare ble sunget, men da fikk jeg raskt beskjed om at flagget måtte ned, de andre så ikke... menmen morsom tur og deilig med 3poeng!

Comment

Jeg var der, og sto rett bak mål. Det irriterte meg et par ganger at det ble startet en sang til venstre for meg, og en helt annen til høyre for meg. Men bortsett fra det så synes jeg det var veldig bra trøkk. Bra oppmøte også, men det skulle bare mangle når kampen er såpass nærme.!

Comment

Originally posted by BestIbyN View Post
        Jeg var der, og sto rett bak mål. Det irriterte meg et par ganger at det ble startet en sang til venstre for meg, og en helt annen til høyre for meg. Men bortsett fra det så synes jeg det var veldig bra trøkk. Bra oppmøte også, men det skulle bare mangle når kampen er såpass nærme.!
        Kunne ikke vært mer enig
        Cola FG

Comment

er ikke rart det blir dødt. jeg sto litt til venstre for målet, og der var det jo så mye drita folk, som ikke kunne sangene. er så mye bønder i klanen nå at det er flaut å være på bortetur. folk er jo mere interessert i å drekka enn å se kampen. må da være mulig å begrennse inntaket litt vel. folk satt jo å sov på tribunen.
          enga for alltid.

olenga.

Comment

Originally posted by olenga View Post
            er ikke rart det blir dødt. jeg sto litt til venstre for målet, og der var det jo så mye drita folk, som ikke kunne sangene. er så mye bønder i klanen nå at det er flaut å være på bortetur. folk er jo mere interessert i å drekka enn å se kampen. må da være mulig å begrennse inntaket litt vel. folk satt jo å sov på tribunen.
            Enig med deg. Liten vits i og drikke seg så sanseløst drita. Klart det er godt med noen pils før kamp, men drikker man seg så drita at man sovner på tribunen er det vel litt i det drøyeste laget :P

Men det at folk ikke kan sangene, eller ikke gidder og synge er en jævla uting. Folk som har sesong kort, og de som er medlem i klanen burde lære seg sangene og synge for full hals hver gang de stiller opp på stadion!

Comment

det er greit nok at man skeier ut en kamp, at man drakk litt for mye, det har sikkert alle gjort. men på de bortekampene jeg har vært på iår er det alt for mange!

Comment

Kan noen fortelle meg hvofor jeg på 21 har mer kontroll på drikkinga en 40+ folk i klanen? Forskjell på å være i godt humør å være så sørpa at du ikke vet hvor du er. Det er dere som skal framstå som ett godt eksempel. Når dere drekker så mye så tenker jo de unge i klanen at det også er greit og da blir vi bare en sørpa gjeng fremmover på borteturer. Har dere aldri lært?

Comment

Syng med, hvis du er Bengt, Bengt, Bengt!
                  - stemingskommentar på klanen.no
                  (http://www.klanen.no/sanger/syng_med...gt_bengt_bengt)
                  Beaker

Comment

Working...
                  X