Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Stemningstråd Vålerenga-B/G

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

syns det var bra trøkk akkuratt på starten av kampen, eller hørte jeg feil?
    var masse ledig i FG, men ikke stell deg der hvis ikke du skal synge for full hals, hoppe som du aldri har hoppa og flagre!
    hvorfor kan ikke flere bruke flaggene som blir lagt på stadion?

Comment

Jeg kritiserer for all del ikke synginga! Men de dårlige kommentarene som blir ropt til egne spillere. F. eksempel "Ha deg hjem til Trysil din jævla bonde" (trenger ikke komme nærmere inn på hvem den var til) og "Du er så jævli dårlig" (til en av ungutta som serverte et dårlig innlegg) " Se å få bytta ut han ..." (om en annen av unggutta). Og ryktene i en annen tråd sier at de roper at Martin bør legge opp, fra bredden. Det er dette jeg syns er dårlig. Og jeg syns heller ikke at vi bør rope høylytt og litt sinna "Neeeeeei" hvis en av gutta skyter og bommer. Min mening.

Kommer aldri til å stå på sangfeltet. Har veldig dårlig stemme og må spare den til jobb (driver en del med undervisning). Men jeg synger det jeg orker med det nebbet jeg har. Men jeg bruker aldri stemme og energi på å rope dritt til egne gutter.

Og vi må bli flinkere til å klappe for tidligere Engagutter på motstanderlaget. I hvertfall ikke bue. Med få unntak da...
      katla

Comment

Originally posted by knutkri View Post
        hvorfor kan ikke flere bruke flaggene som blir lagt på stadion?
        Syns det har blitt en god bedring på det, men kan så klart bli bedre..

Før sto vi 8-10 rader opp, og da fikk vi kjeft hele tida for å bruke dem. Nå de siste 4-5 kampene har vi stått helt nederst og da kan man flagge så mye man orker og folk bak ser fordet.. Flagget kan jo holdes mye lavere når man står helt forran...

Men igår når vi kom var de plassene tatt, og vi var tilbake på gamle plassen, og bruker igjen flaggene ofte. Men vi fikk ikke en eneste klage, selvom vi flagga en del når jeg godt kan skjønne at folk ville se kampen osv. Prøver selvfølgelig å vise litt hensyn iforhold til sånt, men det viser jo fremgang at ingen klager.
        IKAROS

Comment

jepp det har blitt bedre, og jeg tror at hvis vi bare flagrer vil flere og flere følge "trenden". så ihvertfall sånn ut når kampen var slutt, da var det mange som flagret.

syns også det er unødvendig å klage på egene spillere, men noe jeg irriterer meg nesten like mye over er f.eks all buinga på keepern til bg. greit nok at man piper på starten osv men ikke resten av kampen, halvparten av alle folka stoppet å synge når han fikk ballen og peip istede...

Comment

Originally posted by superman View Post
            Man ser jo tydelig hvor stor forskjell det er på FG og feltene rett utenfor...

Foreslår at om dette er din plassering på kamper, og du har lyst å synge hele tida, så bare trekk inn mot midten. Nå igjen mot BG var det masse ledige plasser på FG... Det er bare å gå innover så finner man garantert noe!
            Jeg pleier å stå lenger "inn" i F/G, men denne dagen hadde jeg med meg to "nye" som ikke var helt klare for det. Så jeg benytta sjansen til å dokumentere at det KUN er F/G som kan kalles et sangfelt, felta rundt er klag-og-sytefelt...

Comment

Working...
            X