Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

"Sangfelt" Ålesund - forslag

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• "Sangfelt" Ålesund - forslag

Hva om vi - som skal se kampen på Color Line Stadion - blir enige om at de (vi) som vil/skal synge står fra midten av "Klansfeltet" og til høyre (ev venstre)?

Vi er ikke så mange, så fint om vi står samlet slik at det blir lettere å synge - og at vi høres bedre.

Eller?

Originally posted by Mia View Post
    Hva om vi - som skal se kampen på Color Line Stadion - blir enige om at de (vi) som vil/skal synge står fra midten av "Klansfeltet" og til høyre (ev venstre)?

Vi er ikke så mange, så fint om vi står samlet slik at det blir lettere å synge - og at vi høres bedre.

Eller?
    Det er vel gjerne sånn det blir gjennomført i praksis på bortekamp.
    Enga

Comment

Originally posted by KristianV View Post
      Det er vel gjerne sånn det blir gjennomført i praksis på bortekamp.
      Mulig det, men på alle de bortekampene jeg har vært på - sist mot Sandefjord - så virker det som om de som ikke synger stå side ved side med de som synger.

Er sikker på at om jeg stiller meg rett bak mål i morgen så vil jeg se det samme. Langt til venstre står de som synger og de som ikke synger - og det samme vil det nok være på høyresiden - og også rett foran og bak meg.

Mulig det ikke er en svakhet, men jeg tror det ville ha vært bedre om vi som synger står samlet

Comment

Så du tror at de som ikke synger leser dette og flytter seg??

Beklager å måtte si det, men de som ikke synger stiller seg garantert bak mål, der ser man jo i prinsippet best.
        Geir Bergerud

En By, Ett Lag

Comment

Originally posted by geirb View Post
          Så du tror at de som ikke synger leser dette og flytter seg??

Beklager å måtte si det, men de som ikke synger stiller seg garantert bak mål, der ser man jo i prinsippet best.
          Funka veldig bra. Vi oppretta forsangerfelt i trappa, som blei sentralt øverst på feltet vi hadde fått tildelt.
          Synes trøkket var veldig bra i går, selv om det dabba litt på slutten av 2. omgang.
          in Absinthia

Comment

Originally posted by Hjesus View Post
            Funka veldig bra. Vi oppretta forsangerfelt i trappa, som blei sentralt øverst på feltet vi hadde fått tildelt.
            Synes trøkket var veldig bra i går, selv om det dabba litt på slutten av 2. omgang.
            Ikke enig. Der jeg sto, nede bak mål, var det veldig dårlig stemning. Få som sang, mange satt til og med, sanger ble startet flere steder på tribunen. Mulig det var bedre oppe, men utifra det jeg opplevde var det rævva.

Comment

Originally posted by Kopperud View Post
              Ikke enig. Der jeg sto, nede bak mål, var det veldig dårlig stemning. Få som sang, mange satt til og med, sanger ble startet flere steder på tribunen. Mulig det var bedre oppe, men utifra det jeg opplevde var det rævva.
              Enig, dårlig nede bak mål, hørte at det var bra lengre oppe. Det var endel ferieturister som kombinerte ferie med kamp sammen med familien. Blir litt familietribune da, uten at jeg vil si at der er negativt at de kommer på kamp
              Arne G

søvnløs om natta - bevisstløs om dagen

Comment

Working...
              X