Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vil vi ha en ny Ultras-gruppering i Vål'enga?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vil vi ha en ny Ultras-gruppering i Vål'enga?

Orker ikke lete etter dette så strarter en ny tråd.

Burde noen ha fått satt igang en ny ultrasgruppe?
    De siste 2 åra syntes jeg de har gått dramatisk ned.... En ultrasgruppe vil ikke bare øke stemningen men også bidra med å få med seg folk.

hvis vi ser tilbake til åra UE var på ullevåll så var det mye fler folk. OG IKKE MINST DE SANG I MOTGANG.

Vet ikke hva dere vil men jeg tror at dette ville bedre stemningen drastisk.
    228

Helt klart, det er mange som ønsker dette. Det eneste jeg får høre om igjen og om igjen er "men hvem skal gjøre det? hvor finner vi de rette folka? Hvordan får vi samla de som burde engasjere seg her?"

Bli kjent med likesinnede via forumet, møtes på kamper og bare se hvor det går så tror jeg nok det kunne blitt bra... Det trengs vel bare å samle et par vennegjenger for å bli mange nok, markere seg litt på tribunen, så trekker det nok "de rette folka" til seg automatisk.
    IKAROS

Comment

Originally posted by kassewyski View Post

De siste 2 åra syntes jeg de har gått dramatisk ned.... En ultrasgruppe vil ikke bare øke stemningen men også bidra med å få med seg folk.

hvis vi ser tilbake til åra UE var på ullevåll så var det mye fler folk. OG IKKE MINST DE SANG I MOTGANG.

Kjør på. starts smått som en kompisgjeng og øk sakte og naturlig. Bare pass på at dere ikke utstråler en "vi er bedre enn dere"-mentalitet til folka rundt. Da blir det fort ampert.
      Det viktigste er å delta, men det morsomste er å vinne.

ACAB - Allways Carry A Bible

Comment

Originally posted by kassewyski View Post

Kjør på.
        Nederst på 228 er stedet UE startet og det er en bra plass også for ny ultrasgruppe.
        EVIG VIF

Comment

God ide. Er med jeg

Comment

sier ikke at jeg skal være med nå som jeg bare er 15 år.. men at folk melder seg viser engasjemang og det trenger klanen !!!

SPRE RYKTE OG DETTE KOMMER TIL Å BLI BRA!!
            228

Comment

Råtips: ultrasgrupper vert ikkje starta i ein forumtråd.

Comment

Det er heller ingen aldersbegrensning. mentalitet teller
                Det viktigste er å delta, men det morsomste er å vinne.

ACAB - Allways Carry A Bible

Comment

Som Erlink sier, så tror jeg det må skje gradvis og naturlig.

Vi er en kompisgjeng på 7-10 stk som står nederst på FG og føler at vi gjør en grei innsats på tribunen. Men om det plutselig kom 10 stk som vi aldri har sett tryne på og skulle "bli med i gjengen" så vil det jo mest sannsynlig aldri bli noe av.

Man må bli gradvis kjent med flere og flere på en naturlig måte og på den måten bli mange nok til å kunne markere seg på tribunen (tror jeg da).

Men alder har vel absolutt ingenting å si. Det er vel innsatsen som teller, ikke hvor gammel du er.
                  IKAROS

Comment

Mentaliteten er der!!

Mentaliteten er der men jeg står i flaggborgen ..... !!! Vil absolutt gi en innsats!!!!
                    228

Comment

Hva med ULTRAS 1913??
                      228

Comment

Jeg er helt klart med!! Mobil og kaffekopp på Vestbredden blir for kjedelig for meg

Comment

Er positiv til dette. Føler egentlig at dette kan være noe klanen trenger. Ikke dumt å prøve å få samlet de som vil flagge og hoppe litt mere en snittet. Dessuten får man stort sett kjeft av med supportere om man flagger andre ganger en ved kamp start og ved mål.. Stå på godt tiltak. Står enga tifo for flagg eller har dere lagd de selv ???(dere som står nederst i f-g)

Comment

Bare å forhøre/bli kjent med flere av oss i Øvre Bendit.. Vi gjør så godt vi kan for å lage liv der. Bare å komme oppover for å herje!

Comment

de er vel så vitt jeg vet ET sine!! de som legger de ut før kamp iallefall!!

nederst på hjørne mot midt inngangen er et sted hvor det går ann å samles!!

Der hvor UE sto!
                              228

Comment

Working...
                              X