Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

LSK synger om Vålerenga Kjerke

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• LSK synger om Vålerenga Kjerke

http://www.youtube.com/user/KreativK.../2/AkVfPj3xIIM 0.40 ut i klippet ca.

Veit at vi burde ha kommet over detta nå, men ble tipset om dette klippet. Ikke nok med at de har en fyrstikkeske som tifo, men de synger pokker meg om det også!
    syng deg hes for Vål´enga

Originally posted by langbein View Post
    http://www.youtube.com/user/KreativK.../2/AkVfPj3xIIM 0.40 ut i klippet ca.

Veit at vi burde ha kommet over detta nå, men ble tipset om dette klippet. Ikke nok med at de har en fyrstikkeske som tifo, men de synger pokker meg om det også!
    Greit nok, det er lattelig, men kunne faen meg gitt ut et par slag for det der!

Comment

De er sykelig opptatt av oss, bare la dem holde på. Det er som å ha en lettere retardert lillebror som maser om oppmerksomhet.

Comment

Dette er vel en "slager" blandt alle andre klubber enn hos oss, ikke noe nytt dette her.

Vi hater alle, alle hater oss... tralalala
        IKAROS

Comment

Originally posted by Onnis View Post
          På hvilket grunnlag?
          Er vold veien å gå når motstanderne synger mot oss, tror jeg jammen det bare er å ta på seg slåsshansker på neste kamp...
          "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Hvem skulle gitt ut et par slag for dette? Du? Eller Ultras-gjengen din?

Comment

Originally posted by FrankO View Post
              Går ikke det for det samme?

Comment

Det blir for dumt å true folk med juling over internet fordi de har en tifo av en fyrstikkeske, kanskje du burde lage en casual gjeng istedenfor en ultras gjeng? Logoen kan sikkert gjenbrukes...

Men fra spøk til alvor, jeg syns fyrstikkeske-tifoen var en litt kul idé, det skal svi litt (no pun intended) når man disser motstanderen. Når vi forteller dem at Tom Lund suger store og små så bør vi tåle såpass uten å gå av hengsla.

Sangen de har limt over klippet fordi de ikke greide å synge den selv er vel ganske så eldgammal og klarer vel ikke mer enn å være harry.

Comment

Originally posted by FrankO View Post
                  JEG hadde faen meg gjordt det, men hvorfor skriver du "ultras-gjengen din"? Jeg er vel ikke noe ultras???

Comment

JEG hadde faen meg gjordt det, men hvorfor skriver du "ultras-gjengen din"? Jeg er vel ikke noe ultras???
                    Det skulle jeg likt å se.
                    Kan du ikke forsøke allerede ved neste kamp mot LSK da?
                    Du får ta deg en tur alene bort og rappe til han med flagget.

Lykke til!
                    "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Denne tråden har fått en rar utvikling...la oss stoppe det med en gang
                      syng deg hes for Vål´enga

Comment

Originally posted by langbein View Post
                        Denne tråden har fått en rar utvikling...la oss stoppe det med en gang
                        Hvorfor stoppe denne tråden når den endelig begynner å bli litt spennende ?
                        Jeg sier heller, la oss kaste noen spann med rød, blå og hvit maling på dems gudommelige vegg sånn for gamledagers skyld. MYE bedre enn vold.
                        Jeg vil alltid værra her .

Comment

Veggen ja?

Originally posted by Fredda View Post
                          Hvorfor stoppe denne tråden når den endelig begynner å bli litt spennende ?
                          Jeg sier heller, la oss kaste noen spann med rød, blå og hvit maling på dems gudommelige vegg sånn for gamledagers skyld. MYE bedre enn vold.
                          Nå er vi dessverre endel Vif supporters som ikke har kommet på noe bedre en at vi faktisk tjener til livets brød(og øl) i stajonsbyen. Vi samrår oss nå for å skrive klage til teknisk etat i Skedsmo kommune grunnet visuell forurensning pga denne MEGET stygge veggen. Vi skal forsøke å utfordre kommunale myndigheter i kommunen bla på at det slettes ikke er alle i Skedsmo som holder med Møkka - snarere tvert om. Skal ikke de kunne ferdes rundt i Lillestrøm uten å bli påtrykket en slik stygg vegg? Men litt rød, blå og hvit maling er alltid på sin plass:-)

Teknisk etat er rett adressat uansett om veggen tilhører kommunen eller private. Kommunen slår hardt ned på grafitti og i min verden så blir grafitt en estetisk nytelse i forhold til et stygt makkverk(pleonasme)...
                          BlippBlipp

Comment

Kan det ha noe med at du skriver om å starte en ny ultras grupering i en annet innlegg ?

Har du virkelig så liten selvinnsikt og selvironi ?
                            Geir Bergerud

En By, Ett Lag

Comment

ikke nøl Onnis trå til

Det hadde vært en fryd lillegutt å se deg prøve å rappe til en kylling for derretter få en omgang juling av småspurver for siden bli nektet på Enga`s kamper i lang lang tid fremover
                              Å komme gråtende hjem til mor på gjøvik for å sladre om de fæle kanharrisene
                              Ingen kan spre slikt ett mørke som den som har sett lyset!!

Comment

Working...
                              X