Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Stemningstråd. Fredrikstad - Vålerenga!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Stemningstråd. Fredrikstad - Vålerenga!

Blir nok mye folk på denne kampen. Lørdag kl 4, yr har i tilegg meldt bra vær så detta kan bli bra. Borteseksjonen er det ikke noe å klage på heller så får håpe på bra trøkk og 3 poeng.

Syng høyt, syng stolt!
    Vå'lenga ultra

alt ligger til rette for en trivelig lørdag, og håper alle tar med seg en positiv energi inn på tribunen, og støtter opp uansett hvordan kampen går.

Comment

Hva syns folk?

Bra tribune og mye folk så alt lå vel til rette for et bra trøkk. Går vel litt i bølgedaler virker det som, men til tider ganske bra syns nå jeg..
      IKAROS

Comment

enig. syns vi gjennomførte gode 90 minutter igår.
        heldige med været var vi å..

Comment

noen som fikk med seg teksten på sangen med samme meldio som "det kunne vært verre vi kunne vært lyn"?
          Vå'lenga ultra

Comment

champis og kola når lyn er konk

Comment

Eller "Vi setter et skudd når lyn går konk"

Comment

Fin innsats var det sangmessig Det er herlig.. Ellers håper jeg personlig at vi synger "Vi er Vålenga, Oslo by St. Hallvardsmenn" sangen enda lenger, slik at alle lærer seg at vi kan/burde klappe på VI. Det ser meget bra ut hvis alle klarer det i takt!!

Comment

Originally posted by henrik View Post
                  Fin innsats var det sangmessig Det er herlig.. Ellers håper jeg personlig at vi synger "Vi er Vålenga, Oslo by St. Hallvardsmenn" sangen enda lenger, slik at alle lærer seg at vi kan/burde klappe på VI. Det ser meget bra ut hvis alle klarer det i takt!!
                  Tror det sprer seg fort..
                  IKAROS

Comment

Trykket bra til tider. Synes det virker som vi er på riktig vei. Men det er fortsatt noen som må se seg i speilet. En kompis som stod lang nede på tribunen, fikk beskjed om å holde kjeft når han sang. Han svarte med at han prøvde å støtte laget. Da fikk han beskjed om at det gikk an å se på kamp uten å synge å skrike. Kompisen min fortsatte å synge utover kampen å fikk bare mere å mere kjeft.

Henger meg også på det positive med VI(klapp) er Vålenga, Oslo by st Halvards menn.

Over det hele så var vel stemninga ganske grei. Med tanke på at vi faktisk tapte

Comment

Working...
                    X