Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Stemningstråd VIF - Lyn

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Stemningstråd VIF - Lyn

Dette må da bli årets, hvis ikke tidenes stemningstopp dersom vi skulle vinne! Tipper det er flere enn meg som har litt ekstra energi de kan slippe ut i en slik feiring!

Ikke nok med at vi blir best i byn etter denne kampen, vi må vise dem hvordan tribunelivet skal være! Småjenter og prebenfrøkner kan ikke lage stemning, det er det vi som skal stå for!
    IKAROS

Akkurat hva som skulle skje hvis VIF vinner bryr jeg meg ikke om. For folk flest vil det bli en spontan reaksjon som bryter ut. Rimelig mange som har en anelse innerst inne om hvordan dette ender. Men for all del!

Men hva med å vise laget en overlegen støtte fra det øyeblikket de kommer ut på oppvarmingen? Hva hvis bendit øvre og bredden kunne vært full 40 min før kamp. Slik at når laget jogger ut er det første de får høre: vi er best i byn og vi hater lyn. Vi er Vålenga! Det håper jeg på... Da tror jeg spillerene virkelig skjønner at det er nå det gjelder! Hvis vi kunne fått til en mobilisering over hele klanen og Oslo kunne vi virkelig gitt vårt beste. Toppet med 3 poeng. Håper klanen.no, vif.no og vpn.no kan legge alt på toppen av sine nettsider. Alle inn på tribunen innen kl:19.15. Oppfordre alle til å være der da. Sette alle busser som skal til Ullevaal med avreise 30 min før planlagt!

Jeg kommer ihvertfall lenge før nå. Skal selv gi alt!

Comment

Jeg har trua på bra liv i denne kampen uansett resultat. Folk flest pleier å gi litt ekstra mot lyn. Trur også vi i klanen har hatt litt godt av denne motgangen som har vart i noen år nå. Jeg synes det virker som humoren begynner å komme tilbake.

Gi gjernet å møt opp tidlig

Comment

jeg er der sikkert en time før kampstart, håper mange fler gjør det også. og fint om ingen setter seg ned når de kommer. bedre å stå, lettere å starte sanger og skape god stemning før kampen!

Comment

Det har til tider vært jævlig bra stemning på alle disse matchene, til tross
          for resultatet for vår del. Tror det vil koke godt på tribunene søndag også.

Støtter det som er nevnt tidligere her. Møt opp tidlig.
          Gi jernet samma faen hvordan det går på banen.
          Preben skal høre oss hele veien uansett. Og han skal se.
          For det blir lenge til neste gang, og det vet den kødden godt.
          Alle Liin bør få oppleve Vålerenga på sitt beste.
          Stolthet. Volum. Humor. Støy og hat.
          Vår klubb har en stor fremtid uansett hva tavla vil vise til slutt.
          Cluben ikke ...

Evol, har tatt fri mandag for sikkerhets skyld

Comment

Sangforslag!

Kjære lille vestkantgutt
            bankerott, nå er det slutt
            Storebror ifra Oslo øst
            best i byn og alltid størst!

Mel: Karius og Baktus.

Comment

Hadde vært fint hvis mange sangglade kom tidlig, men folk skal jo alltid vente til det er 20 min igjen før kampstart. Hadde vært moro å hatt sykt bra liv på tribunen, siste halvtimen før avspark. Men hvis alle som virkelig vil lage liv, kan komme så tidlig som mulig og samle seg, så hadde det vært knall!

Bør bli bra uansett. Og står gjerne igjen en god stund og synger, hvis dette går veien!

Comment

Ja, møt opp tidlig!

Er det en idè å synge gjennom sangene til hver enkelt spiller også under oppvarminga? Sånn at de føler at vi digger de skikkelig? Og derfor får en vanvittig god selvtillit og gir det lille ekstra? Bare en tanke.
                katla

Comment

Originally posted by katla View Post
                  Ja, møt opp tidlig!

Er det en idè å synge gjennom sangene til hver enkelt spiller også under oppvarminga? Sånn at de føler at vi digger de skikkelig? Og derfor får en vanvittig god selvtillit og gir det lille ekstra? Bare en tanke.

Synes jeg var en knall ide!
                  --- 228 ---

Comment

http://www.lyn.no/lyntv/index.aspx?mid=1124&id=4300235

Preben har turt å dra til østkanten.

Comment

Tja.. hva syns folk? Vil tørre å påstå at det var over gjennomsnitlig trøkk igår
                      IKAROS

Comment

Jeg godkjenner trøkket!

Comment

Jeg syns alt var perfekt i går, nydelig opplevelse!

Comment

sykt deilig
                            Cola FG

Comment

Fikk cupfinale følelser igjen og ventet bare på at banen skulle bli stormet noe som heldigvis ikke skjedde,men man vet aldri med klansmenn de er jo så fulle av følelser og er gjerne impulsive i gledensrusen sin.
                              årets kamp og stemninga var elektrisk.

kjente meg igjen der vestkantgutta sto igjen og hyllet laget sitt etter å sikret nedrykket og fått spikeren i kista,det har jo vi som kjent vært igjennom sjøl
                              Ingen kan spre slikt ett mørke som den som har sett lyset!!

Comment

Working...
                              X