Så en som la ut en link på forumet til en kamp fra argentina hvor han ønsket at han fikk oppleve en sånn kamp engang. Han syns det var utrolig bra stemning, noe de fleste må kunne si seg enig.
Men, jeg syns melodien i klippet er noe vi burde vurdere å bruke. Ikke tatt i bruk av noen andre her til lands, så vidt jeg vet hvertfall. Kommer med et forslag til tekst her, litt situasjonspreget kanskje utifra sesongen vi har gående, men kom gjerne med innspill.
I linken under finner dere melodien. Den delen som er aktuelt er de første 25 sekundene. Sangen går om og om igjen, men for å fange melodien må dere høre i starten, ettersom sangen blir "tatt igjen av seg selv" uttover i klippet.
San Lorenzo
Oaaaaååeeeeeee
vålenga vil aldri rykke ned
vi kjemper med stolthet og med ære
klubben i vårt hjerte skal du være
jeg støtter deg i alle mine dager
for evig og for alltid vålenga
Hva syns folk?
Men, jeg syns melodien i klippet er noe vi burde vurdere å bruke. Ikke tatt i bruk av noen andre her til lands, så vidt jeg vet hvertfall. Kommer med et forslag til tekst her, litt situasjonspreget kanskje utifra sesongen vi har gående, men kom gjerne med innspill.
I linken under finner dere melodien. Den delen som er aktuelt er de første 25 sekundene. Sangen går om og om igjen, men for å fange melodien må dere høre i starten, ettersom sangen blir "tatt igjen av seg selv" uttover i klippet.
San Lorenzo
Oaaaaååeeeeeee
vålenga vil aldri rykke ned
vi kjemper med stolthet og med ære
klubben i vårt hjerte skal du være
jeg støtter deg i alle mine dager
for evig og for alltid vålenga
Hva syns folk?
Comment