Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Stemningstråd Molde-VIF

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Stemningstråd Molde-VIF

Hva syntes folk?

Jeg syntes det var ganske bra stemning, men ganske mye todelt.

Hørte Klanen ofte på tv ihvertfall, og det virka som det var god stemning stemning i klanssvingen

Comment

var vel vanskelig å få til noe bra trøkk på å så lang og smål tribune, men jeg syens vi gjorde en bra jobb. men det kunne vært fler som sang i ekstraomgangene, selv om det er forstålig når man føler seg så snytt og måla bare renner inn.. 1. og 2. omgang var bra, og det burde stoppa der..

Comment

Originally posted by -=VIF=- View Post
        var vel vanskelig å få til noe bra trøkk på å så lang og smål tribune, men jeg syens vi gjorde en bra jobb. men det kunne vært fler som sang i ekstraomgangene, selv om det er forstålig når man føler seg så snytt og måla bare renner inn.. 1. og 2. omgang var bra, og det burde stoppa der..
        Hadde det vært bedre vær kunne vi kanskje fått til noe bedre, ettersom folk da ville kunnet stå nederst uten tak. Da kunne vi feks sperret av halve tribuneseksjonen vi fikk, slik at folk ikke spredde seg så mye uttover.

Men var vel forsåvidt ganske god stemning jevnt igjennom hele kampen. Likte spesielt den siste ekstraomgangen med bra trøkk og mye flagging igjennom hele omgangen, selvom vi ble overkjørt på banen..
        IKAROS

Comment

klanen

Originally posted by Toy S View Post
          Hørte Klanen ofte på tv ihvertfall, og det virka som det var god stemning stemning i klanssvingen
          Det er faktisk ikke bare klansmedlemmer som er tilstede på bortekamper. Jeg synger, men er ikke medlem av klanen. MITT KJÆRE ENGA

Comment

Originally posted by karild View Post
            Det er faktisk ikke bare klansmedlemmer som er tilstede på bortekamper. Jeg synger, men er ikke medlem av klanen. MITT KJÆRE ENGA
            90% av folka er medlemmer. Er det viktig å arrestere alle som generaliserer med å si "Klanen".
            Det viktigste er å delta, men det morsomste er å vinne.

ACAB - Allways Carry A Bible

Comment

jaaaa, alle må nevnes! tenk om man bare nevnte de som ikke var i klanen, ha litt empati
              Ikaros Oslo

Comment

Working...
              X