Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Morradi aahh iihh

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Morradi aahh iihh

Hørte jeg feil nå, eller har Godset stjålet "åååååå Rosenborg, aahh iihh" og erstattet "Rosenborg" med "Morra di" ??? Hørtes jaggu slik ut på TV´n..
    Ikke syt - syng!

Originally posted by Cucharacha View Post
    Hørte jeg feil nå, eller har Godset stjålet "åååååå Rosenborg, aahh iihh" og erstattet "Rosenborg" med "Morra di" ??? Hørtes jaggu slik ut på TV´n..
    Der hørte jeg det også. Men det er ikke akkurat sjokkerende at Unionen stjæler fra Klanen. Ikke overraskende at folk fra Drammen stjæler i det hele tatt egentlig...

Comment

Gjett kven som har stole ropet frå Sverige...

Comment

Originally posted by Magnus View Post
        Gjett kven som har stole ropet frå Sverige...
        Ikke vet jeg hvem du mener, men jeg husker vi begynte å ape kjernen og irriterte Rosenborg keeperen med 'aiii' gesten. Så strengt tatt "rappa" vi det fra RBK.
        Og forøvrig mener jeg at Lyn og LSK må oppløses og brennes.

Primary Mission 1: Accomplished.

Comment

Originally posted by Bingokongen View Post
          Ikke vet jeg hvem du mener, men jeg husker vi begynte å ape kjernen og irriterte Rosenborg keeperen med 'aiii' gesten. Så strengt tatt "rappa" vi det fra RBK.
          Han mener at mange av våre rop og sanger, som våre rivaler forandrer og bruker, har vi i sin tid nappet med oss fra Sverige (og andre steder).

Er ikke "Øl og vold.." tuftet på "Bajen, bärs och rakade brudar", Magnus?
          Spill til dommern blåser daaaaa!!!

1922 Goalkeeper JF Mitchell, first and last player to wear glasses in an FA Cup Final.

Comment

Originally posted by Bingokongen View Post
            Sant, sant... eg tenkte mest på "Åhhh, sopa, idiot, bonnjävel - Lee Baxter".

Comment

Originally posted by Blitzkrieg View Post
              Han mener at mange av våre rop og sanger, som våre rivaler forandrer og bruker, har vi i sin tid nappet med oss fra Sverige (og andre steder).

Er ikke "Øl og vold.." tuftet på "Bajen, bärs och rakade brudar", Magnus?
              Vil eg tru, eg var der ikkje då den kom ;-)

Comment

Working...
              X