Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Utspark!?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Utspark!?

Hva er det som ropes når keeperen til fienden sparker ut ballen?

Originally posted by hangover View Post
    hva er det som ropes når keeperen til fienden sparker ut ballen?
    åååååååååå - rosenborg - ah - hi

Comment

Takk. Har alltid trodd det har vært "Rosenborg er ræva". Når var det dette ropet ble innført?

Comment

Ble vel innført på 90-tallet når RBK vant alt som var, hvis jeg ikke husker feil.
        Men jeg trodde dette ropet egentlig skulle bli lagt død for flere år siden jeg? Mener jeg leste noe om det...

Comment

Det var RBK-fansen som hadde sin egen sang på dette. Hver gang det var et utspark sang de "ååååå rooosenborg!!!". Lettere plagsomt i lengden. For å parodiere dem, gjorde vi nøyaktig det samme, men la på ææææhhhhh iiiiiiiiihhh med litt gestikulering med henda.

Resultatet ble at dem stoppa med sin meget irriterende sang.

Den beste måten å stoppe sanger man ikke liker er nettopp det å ta over de selv. Samtlige motstanderfans som møtte Man United tidligere sang sangen "Who the fuck are Man United... osv". For å få stopp på dette så tok United-fansen over den sangen med de ordene og nå er det ingen motstanderfans som bruker den lengre.

Det samme er det til dels med "for sånn klapper Enga" som vi nå og da bruker mot oss selv, og resultatet er at både Lyn- og LSK-fansen knapt nok gjør dette mot oss.

Comment

Omvendt psykologi in action
            Briste eller bære - Uansett er det alltid ÆRE VÆRE!!

Comment

Tromsøfansen har vel også effektivt satt en stopper for joiking ved selv å bli med på det.

Comment

Synes vi skal skarre som f*** på tribunene hver gang vi møter Brann ...

Comment

Originally posted by Evol View Post
                  Synes vi skal skarre som f*** på tribunene hver gang vi møter Brann ...
                  Vanskelig å synge og skarre samtidig! Skjønner ikke åssen dissa bergensera får det til jeg
                  Briste eller bære - Uansett er det alltid ÆRE VÆRE!!

Comment

de får det ikke til
                    Elsker Bergen By

Comment

Working...
                    X