Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Stemningstråd Enga-Sandefjord

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Stemningstråd Enga-Sandefjord

Da var denne bedritne kampen ferdigspilt. Dårlig med synging og dårlig oppmøte. Halvparten ble jo satt i arresten. Også var det nok en gang ampert mellom folk i Klanen øverst i F.

Må si det var genialt av han som begynnte å flagge mitt under tilløpet til Bojans frispark..Kjempeintelligent...

Håper at han neste gang kan prøve det samme under en viktig straffe..

Dorian Stefan, forbanna
    *****KREPP ARMY*****
    DU KREPPER FOR FLERE ENN BARE DEG SJÆL
    Ein, to, tri Syngepoliti!

Comment

Enig laber stemning. Hørte også at det ble satt 30 stk i arresten pga en liten aksjon mot breen og ulseth. Hva faen er det som skjer med klubben vår? Skal man utestenge alle som ikke er a4. Skal man utestenge alle som ikke er som håndballens venner.?

Comment

Dårlig kamp = dårlig steming. Starter bra, slutter dårlig
        syng deg hes for Vål´enga

Comment

Originally posted by zider View Post
          Enig laber stemning. Hørte også at det ble satt 30 stk i arresten pga en liten aksjon mot breen og ulseth. Hva faen er det som skjer med klubben vår? Skal man utestenge alle som ikke er a4. Skal man utestenge alle som ikke er som håndballens venner.?
          At man arresterer de som vandret rundt ved Abel er faen meg like greit. Slik søppel bør holde seg langt unna. Håper klanen tar grep og gir klar beskjed slik dem gjorde sist det var diverse elementer som ødela. Og jeg driter i om dem lager stemning når dem ikke kan oppføre seg.
          Syng for fulle hals, Vål\'enga..

Comment

Hva var det de gjorde?

Comment

Originally posted by haraa1 View Post
              At man arresterer de som vandret rundt ved Abel er faen meg like greit. Slik søppel bør holde seg langt unna. Håper klanen tar grep og gir klar beskjed slik dem gjorde sist det var diverse elementer som ødela. Og jeg driter i om dem lager stemning når dem ikke kan oppføre seg.

Vet du hva de gjorde??? Eller hvem det var??? Ikke det at jeg vet det, men du virker veldig kjapp på dømme de involverte. Men for meg så virker det som man har fått en null toleranse for alt som ikke er a4. Å da tror jeg det vil få motsatt effekt i lengden. Men det er jo bare synsing fra meg da

Comment

Det som skjedde var bare at det var en felles marsj fra abel til ullevaal. Med litt aggresiv synging mot breen og co. etterhvert så blei det fyrt opp noen bluss og knallskudd.
                Vå'lenga ultra

Comment

Vet du hva de gjorde??? Eller hvem det var??? Ikke det at jeg vet det, men du virker veldig kjapp på dømme de involverte. Men for meg så virker det som man har fått en null toleranse for alt som ikke er a4. Å da tror jeg det vil få motsatt effekt i lengden. Men det er jo bare synsing fra meg da
                  Jeg vet ikke mye om hva som hendte, men jeg vet at kompisen min måtte dra hjem med et par livredde unger pga noen andrenalintunge idioter som setter seg selv før klubb, supportere og spillere. Det ble ikke kamp på dem i dag og kanskje blir det lenge til neste gang.
                  Hvis man tror dette er gjengen som vil trekke folk på kamp neste sesong har man virkelig tatt på seg idiothatten.
                  Man må delta for å vinne

Comment

Det var en lett blanding av "supportere" som ville vise sin avsky mot Breen og co. Det tok litt av når onkel viste sitt åsyn i nærheten av dem. Ja jeg er nok kjapp til å dømme, men synes det er på tide at man viser de som absolutt skal lage kvalm en kald skulder. Ok at klanen skal være for alle, men visse kriterier bør man kunne ha.

Comment

hva faen veit du om saken? jeg kom i møte med denne gjengen på vei ned til ullevaal. vi hang oss på, sang og varmet opp til kampen. noen blusset, men ingen jeg så som kastet bluss etter politiet. men uansett når purken kom så tok jeg det hele med ro, for jeg hadde da ikke gjort noe ulovlig? men joda, det endte med at jeg og broren min på 17 år!!!!! ble innbrakt av purken, og måtte sitte 3 timer i glattcella. er det å synge på vei ned mot ullevaal ulovlig? hvem som helst som hadde gått der hadde blitt tauet inn. er det sånn purken skal opptre?

I de tre timene jeg satt på cella var det mange tanker som surret rundt i hodet mitt, jeg var rett og slett fly forbanna. kan ikke normale folk som verken tenner bluss el knallskudd gå på fotballkamp i oslo uten å bli satt i arresten? og taue inn en på 17 år? tragisk! og nå sa purken på nrk1 at alle som er innbrakt er tidligere fotballbråkmakere, og kjenninger av politiet. jeg har aldri vært i supporterbråk, ikke broren min heller og hva med charter svein??

nå er det godt at det er en laaang vinterpause. Jeg er drit lei hele vålerenga fotball!!!

Comment

Originally posted by vif-cb View Post
                        hva faen veit du om saken? jeg kom i møte med denne gjengen på vei ned til ullevaal. vi hang oss på, sang og varmet opp til kampen. noen blusset, men ingen jeg så som kastet bluss etter politiet. men uansett når purken kom så tok jeg det hele med ro, for jeg hadde da ikke gjort noe ulovlig? men joda, det endte med at jeg og broren min på 17 år!!!!! ble innbrakt av purken, og måtte sitte 3 timer i glattcella. er det å synge på vei ned mot ullevaal ulovlig? hvem som helst som hadde gått der hadde blitt tauet inn. er det sånn purken skal opptre?

I de tre timene jeg satt på cella var det mange tanker som surret rundt i hodet mitt, jeg var rett og slett fly forbanna. kan ikke normale folk som verken tenner bluss el knallskudd gå på fotballkamp i oslo uten å bli satt i arresten? og taue inn en på 17 år? tragisk! og nå sa purken på nrk1 at alle som er innbrakt er tidligere fotballbråkmakere, og kjenninger av politiet. jeg har aldri vært i supporterbråk, ikke broren min heller og hva med charter svein??

nå er det godt at det er en laaang vinterpause. Jeg er drit lei hele vålerenga fotball!!!

Ja slik kan det gå. Jeg gikk i nærheten av dem selv og så hvem som var med. Og valgte derfor ikke delta, og jeg ble ikke bura.. Kanskje man skal se seg litt rundt og velge neste gang?

Comment

Ja slik kan det gå. Jeg gikk i nærheten av dem selv og så hvem som var med. Og valgte derfor ikke delta, og jeg ble ikke bura.. Kanskje man skal se seg litt rundt og velge neste gang?
                          Jeg vil tippe at ca 85% av de som havnet i "inngjerdinga" går utenfor kategorien pent kledd. Meg selv inkludert.

Comment

jeg har lest mange av dine innlegg her nå... du kritiserer folk som klager på andre, du kritiserer de som "tror" de er bedre enn alle andre. så spørsmålet mitt er: hvorfor er det DU som kritiserer alt og alle her inne, og DU er bedre enn alle andre?

Comment

Vil utvide posten min litt. Jeg synes et tog til stadion er en kjempe ide. Vi kan bruke det til å ytre våre meninger, bli bedre kjent, gire opp stemningen osv.

Det som ikke er så positivt er når folk bruker det som en annledning til å vise fram seg selv. Det var en del aggressive ungkalver som var mer opptatt av å hate politiet og kaste ting..??.. enn å ytre et missnøye med hvordan mange har blitt behandlet i det siste. Det gikk ifra å være en berettiget "demonstrasjon" til nok engang å bli en negativ greie rundt klanen. Dette var nok ikke hovedtanken, og jeg synes det er trist at fokuset nå ligger på supporterbråk og ikke vår rettsikkerhet.

Nå er ikke jeg en av de som planla toget, så mulig jeg ikke har forstått poenget. Men dette var i hvert fall grunnen til at jeg slang meg på de som gikk.

Comment

Working...
                              X