Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Moa sang opp til revurdering?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Moa sang opp til revurdering?

Det har vært mye spørsmål rundt dette og flere verdige forslag er blitt gitt. Men man har liksom ikke hørt noe fra sanggruppa om det er besluttet å revurdere.
    Noen som kjenner til dette og kan gi noen innspill? Jeg vil egentlig bare vite om det skjer noe, eller om det er en tapt kamp.

Når det gjelder Bojan ropet, så sjekk fra 0.45 sekunder og utover her.
    Det er tydeligvis innprinta blandt spillergruppa ihvertfall...
    http://webtv.tv2.no/webtv/?progId=359498

Jeg har noen nye forslag, men må ha litt tid på meg til å huske de igjen... Særdeles enkle greier dog.
    Og forøvrig mener jeg at Lyn og LSK må oppløses og brennes.

Primary Mission 1: Accomplished.

Originally posted by Bingokongen View Post
    Det har vært mye spørsmål rundt dette og flere verdige forslag er blitt gitt. Men man har liksom ikke hørt noe fra sanggruppa om det er besluttet å revurdere.
    Noen som kjenner til dette og kan gi noen innspill? Jeg vil egentlig bare vite om det skjer noe, eller om det er en tapt kamp.

Jeg har noen nye forslag, men må ha litt tid på meg til å huske de igjen... Særdeles enkle greier dog.
    Det har ikke blitt besluttet og revurdere sangen til moa i sanggruppa.
    Vi føler at sangen han har nå sitter rimelig greit, og ser ingen grunn til å bruke tid på å gjøre om på det.
    Vi har en haug med sanger som vi gjerne skulle ha indrudsert eller ha jobba mer med og prioriterer de i første rekke.
    I år har vi slitt med å få ordna løpeseddler til kamper, dette problemet vil bli tatt takk i vinter og vi satser på å komme sterkt tilbake med løpeseddler og intrudsering av nye sanger i 2010.
    ouSV - Enga for de gale!

Comment

Originally posted by Fyrtegn View Post
      Det har ikke blitt besluttet og revurdere sangen til moa i sanggruppa.
      Vi føler at sangen han har nå sitter rimelig greit, og ser ingen grunn til å bruke tid på å gjøre om på det.
      Vi har en haug med sanger som vi gjerne skulle ha indrudsert eller ha jobba mer med og prioriterer de i første rekke.
      I år har vi slitt med å få ordna løpeseddler til kamper, dette problemet vil bli tatt takk i vinter og vi satser på å komme sterkt tilbake med løpeseddler og intrudsering av nye sanger i 2010.
      OK, takk for svar.
      Og forøvrig mener jeg at Lyn og LSK må oppløses og brennes.

Primary Mission 1: Accomplished.

Comment

Originally posted by Bingokongen View Post

En av tingene som overbeviser meg om at den nåværende sangen kan sitte ganske bra, er hvor utrolig lett den satt hos folk som aldri har hørt den da vi spilte den inn. Jeg var skeptisk da, og ble positivt overraska.

Dette er selvsagt en sang som har litt trangere fødsel enn andre, men jeg har altså trua på at den kan løfte seg om vi bare er noe flinkere til å starte den. Da må selvsagt gutten få spilletid og sånn først...
        Det viktigste er å delta, men det morsomste er å vinne.

ACAB - Allways Carry A Bible

Comment

Originally posted by Erlink View Post
          En av tingene som overbeviser meg om at den nåværende sangen kan sitte ganske bra, er hvor utrolig lett den satt hos folk som aldri har hørt den da vi spilte den inn. Jeg var skeptisk da, og ble positivt overraska.

Dette er selvsagt en sang som har litt trangere fødsel enn andre, men jeg har altså trua på at den kan løfte seg om vi bare er noe flinkere til å starte den. Da må selvsagt gutten få spilletid og sånn først...
          Ser ikke helt hvorfor vi skal bruke tid på spillersang til en speller, som om han i det hele tatt er på banen, ikke tar en eneste duell, viker unna og er feigis.

Det er spellere på Enga som faktisk kjemper, kriger og sloss for klubben. De bør få sang, vurderes sin sang først.

Moa er en helt middels god fotballspiller, med godt potensiale. Når dette tas ut kan vi bruke mer tid på han. Sangen han har idag sitter jo rimelig greit alikevel, så rett og slett rævdust og bruke tid på endringer...

-Jokke, kjeder seg enda mer i NAV-kø...
          Søk på Klanens Masterstipend! Fristene er 1. mars og 15. oktober, hvert år.
          [url]http://www.klanen.no/klanen/klanens-masterstipend/[/url]

Comment

Working...
          X