Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Mitt Vålerenga

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mitt Vålerenga

Sikkert ikke riktig forum - men vet ikke helt hvor dette passer.

Jeg er på jakt etter sangen "Mitt Vålerenga". Ønsker ikke å laste den ned
    for det skal jeg få til uansett.

Men lurer på om noen vet om den er gitt ut på en CD som er mulig å få kjøpt?

Ønsker jo faktisk å støtte de som har laga det jeg mener er en av de beste Enga-sanger noen sinne. Gir meg frysninger på ryggen i hver pause når den spilles og synges. En fantastisk tekst.

Originally posted by Ab Irato View Post
    Sikkert ikke riktig forum - men vet ikke helt hvor dette passer.

Jeg er på jakt etter sangen "Mitt Vålerenga". Ønsker ikke å laste den ned
    for det skal jeg få til uansett.

Men lurer på om noen vet om den er gitt ut på en CD som er mulig å få kjøpt?

Ønsker jo faktisk å støtte de som har laga det jeg mener er en av de beste Enga-sanger noen sinne. Gir meg frysninger på ryggen i hver pause når den spilles og synges. En fantastisk tekst.
    Sangen er ikke gitt ut lovlig, da Kelly Familys rettighetseiere motsa seg en omarbeidelse av deres låt (spesielt med tanke på at det var en tekst på et språk de ikke forsto) på prinsippielt grunnlag.

Etter at han Kelly Family-duden sang sangen i pausa på Ullevaal, er det vel ingen grunn til å tro at prinsippproblemene er spesielt store.

Men du kan ikke klare å kjøpe sangen 100 % lovlig. Derfor syns jeg* du kan laste den ned med ganske god samvittighet.

*Dette mener jeg personlig. Verken klanen.no eller Klanen som organisasjon mener dette. Du bør heller ikke se på dette som en oppfordring fra meg til å laste den ned, bare se på det som et råd om at dette vil være enkleste måte å gjøre det på. Dersom du skulle laste den ned, kan du godt sende en dollar til Kelly Family eller et godt formål de går god for.

Comment

Working...
    X