Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Alternativ til bluss

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Alternativ til bluss

På siste hockeykampen ble det benyttet litt en type stjerneskudd, som er mer fargerike og kraftigere enn normalen.

Bilder av dette kan sees på klanen.no
    http://klanen.no/content/view/full/54356

For min del synes jeg detta så bra ut, både på kampen og på bilder.

Spørsmålet er om detta er den gyldne middelvei, der både fotballforbund og supportere blir fornøyde?
    Hjelp oss å gi deg nye storflagg. Flaggborgen av 1913s konto: 1503 12 17528

Eit supplement, i alle fall ;-)

Eg meiner vi hadde problem med å få lov til å bruka stjerneskot då vi spurte for nokre år sidan, då.

Comment

Er det sånne kakelysstjerneskudd som man kjøpe på Standard, udødliggjort av Hankern fra Turboneger og hans "romperakett"? Har fundert på det som ett godt alternativ til bluss for oss som også følger innendørsidretter. Tror du røykvarsleren i Jordalhallen blir litt vrang på grunn av en sånn, Fabio?
      Er det ikke skremmende hvor lett fakta kan ødelegge argumenter?

Comment

Originally posted by Skrible View Post
        Er det sånne kakelysstjerneskudd som man kjøpe på Standard, udødliggjort av Hankern fra Turboneger og hans "romperakett"? Har fundert på det som ett godt alternativ til bluss for oss som også følger innendørsidretter. Tror du røykvarsleren i Jordalhallen blir litt vrang på grunn av en sånn, Fabio?
        Jeg brukte isfakler som "bluss" da Vembli FK vant KM-finalen i Oslo for et par år tilbake. De var da i 5. divisjon.

Det var fryktelig moro for spillerne å se på det elleville publikummet (tror vi var kanskje 25 mann hvorav tre "blusset"), men vi fikk faktisk tilsnakk av en kar fra kretsen - "bruk av pyroteknikk (!!) kunne føre til reaksjoner mot klubben".

Om han mente det eller ei skal jeg ikke uttale meg om, men jeg har i hvert fall ikke tørt å gjøre det siden.
        Vålerenga - Oslos stolthet

Comment

Funker nok noe bedre på mørke jordal enn på stadion
          Det viktigste er å delta, men det morsomste er å vinne.

ACAB - Allways Carry A Bible

Comment

Må nok bytte ut blussa med konfetti
            Kommer aldri til himmelen.
            Kommer aldri til hælvete.
            Jeg forblir i skjærsilden.

Comment

Originally posted by Kong Bojan View Post
              Må nok bytte ut blussa med konfetti
              Vi blir nekta konfetti på Ullevaal

Comment

Originally posted by Erlink View Post
                Vi blir nekta konfetti på Ullevaal
                Så bluss+konfetti+noen stjerneskudd=Direkte nedrykk
                Hjelp oss å gi deg nye storflagg. Flaggborgen av 1913s konto: 1503 12 17528

Comment

Originally posted by Fabio View Post
                  Så bluss+konfetti+noen stjerneskudd=Direkte nedrykk
                  hehe, konfetti gir ikke poengtrekk, da det ikke er ulovlig, det er bare han fyren som kjører showet på Ullevaal som har konfetti-noia

Comment

Originally posted by Erlink View Post
                    hehe, konfetti gir ikke poengtrekk, da det ikke er ulovlig, det er bare han fyren som kjører showet på Ullevaal som har konfetti-noia
                    Den noia'en har vel egentlig EngaTifo under ledelse av undertegnede påført ham. Noen som husker en kald aften for rundt 5 år siden hvor det regnet avispapir i lang tid over Vestbredden? Det var to tonn med oppklipte aviser.
                    Vi krangla med sjefene på stadion i forkant, og forsikra dem om at dette ville bli så bra så. Ryktene vil ha det til at det fortsatt fyker avispapir i ventilasjonssystemet på Ullevaal.

Comment

Originally posted by KjellH View Post
                      Den noia'en har vel egentlig EngaTifo under ledelse av undertegnede påført ham. Noen som husker en kald aften for rundt 5 år siden hvor det regnet avispapir i lang tid over Vestbredden? Det var to tonn med oppklipte aviser.
                      Vi krangla med sjefene på stadion i forkant, og forsikra dem om at dette ville bli så bra så. Ryktene vil ha det til at det fortsatt fyker avispapir i ventilasjonssystemet på Ullevaal.
                      Ja, det stemmer :-)

Jeg har allikevel forsøkt å bearbeide dem litt. Jeg har demonstrert konfettikanon i video og argumentert med bakgrunn i fysiske lover, samt plassering på tribunen fro hvorfor det vi ønsker å bruke nå vil oppføre seg annerledes. Jeg har tilogmed fått Tom Ulseth (!) til å kontakte dem og be om lov til å demonstrere en kanon på tom stadion, men ikke engang han fikk gjennomslag.
                      Vi mister dem idet vi sier ordet "konfetti"

Comment

At man på andre stadioner bruker tonnevis av akkurat samme type konfetti (ute på banen tom) er heller ikke noe som slår igjennom.

Det virker som om NFF har fått total brems for alt som har med konfetti og bluss og gjøre, etter noen uheldige episoder. Typisk Ola Dunk, og enda lurer vi på hvorfor norsk fotball sliter...
                        Søk på Klanens Masterstipend! Fristene er 1. mars og 15. oktober, hvert år.
                        [url]http://www.klanen.no/klanen/klanens-masterstipend/[/url]

Comment

Originally posted by qxvrea View Post
                          Det virker som om NFF har fått total brems for alt som har med konfetti og bluss og gjøre, etter noen uheldige episoder. Typisk Ola Dunk, og enda lurer vi på hvorfor norsk fotball sliter...
                          La oss kombinere noen tonn konfetti og bluss da så er vel den saken avgjort en gang for alle.

Og om piggene til forbundet skytes ut ved ordet "konfetti" kan vi kalle det noe annet.
                          "Gjennvinningsprosjekt" eller noe annet miljøklingende som er i tiden.
                          www.grydis.no - Bilder av Vålerenga
                          Glemmer passordet mitt...

Comment

Originally posted by Niding View Post
                            La oss kombinere noen tonn konfetti og bluss da så er vel den saken avgjort en gang for alle.

Og om piggene til forbundet skytes ut ved ordet "konfetti" kan vi kalle det noe annet.
                            "Gjennvinningsprosjekt" eller noe annet miljøklingende som er i tiden.
                            Eventuelt bare kjøre et større "konfetti mot rasisme" prosjekt.

Comment

Originally posted by Evol View Post
                              Eventuelt bare kjøre et større "konfetti mot rasisme" prosjekt.
                              Bluss mot rasisme!
                              in Absinthia

Comment

Working...
                              X