Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Bør Klanen ha trommer på tribunen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bør Klanen ha trommer på tribunen?

Bør Klanen ha trommer for å bedre stemninga på tribunen?

Enhver diskusjon, samtale eller idè om trommer på Klanens tribuner blir som regel møtt med "fuck deg, bondetulling". Prøv å holde denne diskusjonen rein, og ikke som mølepraten der det har blitt nevnt ellers.
    107
    Trommer er supertøft
    9.35%
    10
    Trommer er superdøvt
    18.69%
    20
    Da melder jeg meg ut
    21.50%
    23
    Det trenger vi ikke
    50.47%
    54
    Søk på Klanens Masterstipend! Fristene er 1. mars og 15. oktober, hvert år.
    [url]http://www.klanen.no/klanen/klanens-masterstipend/[/url]

Originally posted by qxvrea View Post
    Nei.

-jørn-
    (*´ェ`*)

Comment

Jeg tror personlig ikke at klanen trenger tromme. (enda)
      Jeg tror vi har blitt litt for sløve til å synge sanger nok ganger til at de kommer helt ut på kantene på tribunene. Med tromme tror jeg det problemet hadde blitt løst. Blir spennende å se åssen det blir til neste år med ståtribune på 228 uten stoler å klappe med men mye mere folk

Comment

Synes vi mister noe at særpreget vårt. Alle norges supportergrupper i øverste divisjon har tatt ibruk dette instrumenet, så da følger vi bare etter og mister noe av det vi skiller oss ut for.
        Ja, det er viktig å utvikle seg - men jeg mener at å ta i bruk trommer blir å følge andre, følge gruppepresset fra andre supportergrupper. Og dessuten fører det fort til at det tar mer og mer over for sang, impulsive og morsomme rop. Bare se på prakteksempelet i vår erkerival lillestrøm kanarifansen.

Om alt skulle knipe seg til helvete, så får de lystige stolbruker, trampende sjeler bruke sine krefter på dette. Det får være en nødløsning om en sang går helt ut av takt og mister det som gjør den verdt til å synge.

Men trommer - NEI!
        KOM IGJEN ENGA

Comment

nei

rlr

Comment

trommer er for bønner!
            Moppen

Sirkus Vålerenga

Comment

Nei takk! Trommer fjerner etter min mening det spontane og fokus på sang til klapping. All sang drukner dessuten i trommene.
              Året rundt med Vål`enga!

Comment

Wow, en undersøkelse med fire svaralternativ; et for, og tre ulike varianter av imot. Da bør man huske å legge sammen de tre alternativene for imot...
                Er det ikke skremmende hvor lett fakta kan ødelegge argumenter?

Comment

Originally posted by Skrible View Post
                  Wow, en undersøkelse med fire svaralternativ; et for, og tre ulike varianter av imot. Da bør man huske å legge sammen de tre alternativene for imot...
                  Burde kanskje vært ett alternativ som er en mellomting av NEI og at trommer er superkult... "Ikke pdd, men blir vi flere syngende burde det vurderes" eller noe slikt.
                  IKAROS

Comment

Originally posted by qxvrea View Post

Enhver diskusjon, samtale eller idè om trommer på Klanens tribuner blir som regel møtt med "fuck deg, bondetulling". Prøv å holde denne diskusjonen rein, og ikke som mølepraten der det har blitt nevnt ellers.
                    Jeg syns denne diskusjonen (så seint som i november) klarte å være ganske god og ganske saklig, men hvis folk vil diskutere dette igjen og igjen, så må de jo gjerne det.

Comment

Originally posted by Skrible View Post
                      Alternativene er ikke bra. Det bør vel vektes likt på begge sider, samt at nøytrale bør ha sitt svar. No a la:

1: Ja, det er viktig for meg
                      2: Jeg har ikke noe imot det
                      3: Kunne ikke brydd meg mindre
                      4: Helst ikke
                      5: Nei, og jeg vil kjempe mot det.

Comment

Originally posted by KjellH View Post
                        Jeg syns denne diskusjonen (så seint som i november) klarte å være ganske god og ganske saklig, men hvis folk vil diskutere dette igjen og igjen, så må de jo gjerne det.
                        Denne diskusjonen hopper opp hele tiden. Tror jeg har lest tre forskjellige tråder med samme tema i 2009. Kommer sikkert 3 nye i 2010.
                        Alle ender med overbærende flertall imot.

Ganske spesiellt...

For the record. Nei, vil ikke ha trommer.
                        Og forøvrig mener jeg at Lyn og LSK må oppløses og brennes.

Primary Mission 1: Accomplished.

Comment

Trommemaskin !

Og forøvrig mener jeg at Lyn og LSK må oppløses og brennes.

Primary Mission 1: Accomplished.

Comment

Nei, Klanen trenger ikke trommer. Passer overhodet ikke etter min mening.
                            Men jeg må inrømme at når jeg hører sparking på stoler/reklameskilt i bendit, så får jeg gåshud. Trommer ødelegger litt av særpreget med Klanen synes jeg, og sangene kan ofte drukne i trommelyden. Og sist men ikke minst; Vi har i alle år stått og ropt: "trommer er for bønder" - da synes jeg vi bør holde oss unna.

Comment

Originally posted by garcia View Post
                              Nei, Klanen trenger ikke trommer. Passer overhodet ikke etter min mening.
                              Men jeg må inrømme at når jeg hører sparking på stoler/reklameskilt i bendit, så får jeg gåshud. Trommer ødelegger litt av særpreget med Klanen synes jeg, og sangene kan ofte drukne i trommelyden. Og sist men ikke minst; Vi har i alle år stått og ropt: "trommer er for bønder" - da synes jeg vi bør holde oss unna.
                              Enig her. Så lenge det bare er en lav dunkel lyd fra stolene for å holde takta er det greit. Blir det villdæljing på tromme blir det too much. Det er ikke sånn at vi har 10' 20' tusen syngende i svingen som Boca Juniors/River Plate så det er ikke noe poeng med tromme etter min mening.

Dorian Stefan.
                              *****KREPP ARMY*****
                              DU KREPPER FOR FLERE ENN BARE DEG SJÆL
                              Ein, to, tri Syngepoliti!

Comment

Working...
                              X