Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Stemningstråd VIF - Molde FK

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Stemningstråd VIF - Molde FK

Da var det gjort! Årets første trepoenger!

Men jeg syns selv stemninga ikke var helt på topp, spesielt ikke i andre omgang. Det er ofte en liten død-periode der, men idag var det dårlig til tider.

Kan kanskje ha noe med at laget spiller bort fra oss istedet for mot oss i andre omgang, ikke vet jeg.. men dette var hvertfall ikke årsbeste.

"Ære være vålenga" ble også prøvd i en annen utgave idag, noe jeg tror kan lage bra stemning etterhvertPositivt!!
    IKAROS

Originally posted by superman View Post
    Da var det gjort! Årets første trepoenger!
    For å være pinlig nøyaktig så var det vel den andre?

Comment

Originally posted by Darth View Post
      For å være pinlig nøyaktig så var det vel den andre?
      Hah, mente faktisk å skrive årets første på hjemmebane. Men det hadde også vært feil. Jeg følger egentlig ikke så mye med...........hehe
      IKAROS

Comment

Jeg satt på Hafslund, og syntes stemninga i førsteomgang var ok men andreomgang var dårlig.

I førsteomgang var stemningstoppene ganske mange, sang mange av de sangene som alltid trøkker. I starten av andreomgang var det rett og slett rævva, men kom seg litt etter målet og var noen stemningstopper.

Comment

Kom litt sent i dag. Fikk derfor plass ytterst på 228. Merker stor forskjell fra midten. Altfor dårlig spør du meg...
          syng deg hes for Vål´enga

Comment

Dette var vel dårligste på hjemmebane iår, men ikke helt katastrofe heller. Kan noen i tifogruppa fortelle hvorfor tostangs/flagg ikke var å finne på nedre del av 228 igår? Mot rbk lå det en god del i området rundt kameraboksen og de blei godt brukt gjennom hele kampen.

Comment

Originally posted by kboslo View Post
              Dette var vel dårligste på hjemmebane iår, men ikke helt katastrofe heller. Kan noen i tifogruppa fortelle hvorfor tostangs/flagg ikke var å finne på nedre del av 228 igår? Mot rbk lå det en god del i området rundt kameraboksen og de blei godt brukt gjennom hele kampen.
              Kan ikke prate på vegne av tifogruppa, men jeg og fler pleier og legge flere av de store flagga og tostangs der nede, Men problemer med t-banen gjorde at jeg kom under kampen. Vi hadde vel ikke lagt ut alle rullene med flagg heller. Skal prøve å ta annsvar for det neste gang

Stenmingsmessig så hørtes det bra ut utenfor stadion når vi skorte tok seg ganske bra opp etter 2-1 målet. Fet den nye vrien av "Ære Være Vålenga"

Langbein, Det er ofte bedre plass på midt enn på kantene, bare å presse seg inn, Er alltid plass!
              228

Comment

Jeg må nesten si jeg er litt skuffet over stemninga i går. Den er bra/grei til tider. Skjønner at det litt vanskelig å synge når spillet ikke sitter helt å kampen er litt tam. Men det var veldig mange som ikke sang til tider. Er også litt overasket over hvor få som er på ståfeltet. Vet ikke om det er dumme kamp tidspunkter eller at det ikke slipper in flere på feltet. Men mot viking virket feltet mye fullere en både mot rbk og molde. Det er i allefall plass til flere en det var i går. Men vi trekker i riktig retning.

Comment

Laber steming i går synes jeg....For en gangs skyld var jeg på Bendit nedre, fordi jeg hadde med barn, og håper det blir mye bedre til neste hjemmekamp....La merke til at det var mange på 228 som ikke sang på enkelte sanger når jeg kikket oppover....
                  --- 228 ---

Comment

Originally posted by kboslo View Post
                    Tifogruppa sliter med alt for få som er med og bidra, noe som gjør at det blir stor slitasje på de få som driver på.
                    Synd at det ikke var klart flagg og tostangs der nede til dere som står der, ettersom dere er de ivrigste til å flagge på kamp.

Men hvis du/dere tar kontakt med tifogruppa(eller meg på pm), så er vi veldig intresert i noen som kan hjelpe til når det kommer til å få standarutsyr til stadioen og plassert ut.
                    ouSV - Enga for de gale!

Comment

Hvem var Speaker under denna matchen?
                      Han var alt annet enn rutinert.
                      Virket som om han satt å leste opp navn han aldri i sitt liv hadde hørt.
                      "EEEEn gang tiiiiiil"

Comment

Originally posted by garcia View Post
                        Hvem var Speaker under denna matchen?
                        Han var alt annet enn rutinert.
                        Virket som om han satt å leste opp navn han aldri i sitt liv hadde hørt.
                        "EEEEn gang tiiiiiil"
                        Likte uttalen av Luton Shelton...Veldig alternativ måte å uttale navnet hans, actually..
                        *****KREPP ARMY*****
                        DU KREPPER FOR FLERE ENN BARE DEG SJÆL
                        Ein, to, tri Syngepoliti!

Comment

Stemninga var utrolig laber. Jeg sto rett til venstre for kameraet i 228. Rundt meg var det mye daukjøtt, folk som bare står rett opp og ned og synger en gang i blant. Jeg har forstått det slik at 228 skal være et lokomotivfelt hvor alle synger.

Forøvrig artig med mosh piten :P

Comment

Det var samme problemet på høyresida. Prøvde å synge med på alt selv, men litt kjipt å bare høre sin egen stemme. Jo hvor høyere andre synger, jo høyere synger man selv.
                            syng deg hes for Vål´enga

Comment

Stemningsfilmen finner du her

Filmene som blir lagt ut ligger forøvrig på tifo-forumet i en egen tråd, "Filmer av klanen".
                              IKAROS

Comment

Working...
                              X