Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Kjerka før match.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kjerka før match.

Satt på langsiden mot Molde og ble sjokkert over hva dårlig det funker med Kjerka før match. Det spilles alt for høyt over annlegget, noe som totalt drukner lyden fra supporterne.

Håper dette blir gjort noe med..
    For the fashion and the passion

På 228 hørtes det ut som om lyden fra anlegget ble skrudd opp og ned utover i låta. Høytalerne i svingen har svikta før, så det kan ha noe med å gjøre.

Mot Rosenborg styra jeg med tifoen på bredden,og oppholdt meg på indre bane der, og da hørtes kjærka dritbra ut, så får håpe de ansvarlige bruker de innstillingene neste gang.
    ----------------
    Pilsner og slagsmål.
    Ille tilredte agronomer.

Comment

Brann synger "nystemten" eller hva det nå heter når spillerne står på banen. Hvorfor synger ikke vi kjerka når spillerne er på banen?

Comment

Dresser - har de sync'a sangen nå mot Klanen? Før spilte de Kjerka høyt på langsida og sekundet etter hørte man det Klanen sang.

Comment

Originally posted by enga View Post
          Brann synger "nystemten" eller hva det nå heter når spillerne står på banen. Hvorfor synger ikke vi kjerka når spillerne er på banen?
          Nystemten er vel noe kortere, ca 1 minutt. Tror ikke vi får gjennomslag for at 22 spillere + 3 dommere står stille i 4-5 minutter mens vi synger kjerka.

Comment

hvordan var stemninga generelt dresser?vanskelig og vite det fra der jeg står om det var bredde på synginga eller om det var de vanlige som bidro

Comment

Brukbart på bendit nedre synes jeg. Vanskelig å vite hvordan det var ellers når noen står og gauler deg i øret
              "Kampen er ikke over før Frode har låst seg inne på do."

Comment

Originally posted by Jørn View Post
                Nystemten er vel noe kortere, ca 1 minutt. Tror ikke vi får gjennomslag for at 22 spillere + 3 dommere står stille i 4-5 minutter mens vi synger kjerka.
                Nei, men da kan vi jo synge bare 1 vers?

Comment

Kjerka er fin akkurat der vi synger den nå synes nå jeg....når det gjelder forsinkelse på lyden så er vel det bare fysikkens lover og lydens hastighet som avgjør det....Lite å gjøre med slikt gitt
                  --- 228 ---

Comment

Syns faktisk "Kjerka" ble spelt lavere mot Molde enn mot RBK.

Dorian Stefan
                    *****KREPP ARMY*****
                    DU KREPPER FOR FLERE ENN BARE DEG SJÆL
                    Ein, to, tri Syngepoliti!

Comment

Originally posted by Dorian Stefan View Post
                      Syns faktisk "Kjerka" ble spelt lavere mot Molde enn mot RBK.

Dorian Stefan
                      Virka sånn, merka at den starta veldig høyt også skrudde de den ned nesten med en gang, men så var vi få i går og det var vel årsverste fra vår side når det kommer til lydnivå på kjerka.
                      ouSV - Enga for de gale!

Comment

Stusset på dette i går selv.
                        og når jeg så et opptak på tv, så synes jeg det høres ut som vi spiller Kjerka med Grandlund sin vokal.
                        Burde ikke evt Kjerka spilles som ren instrumental og ikke så høyt

Comment

Jeg syntes stemninga er ganske bra generelt. Ganske mange som er med aktivt med både håndbevegelser og hopping til tider. Tydelig at ståplassene har hatt en ønsket effekt.

Når det gjelder kjerka så blir det umulig å høre hverken det som kommer fra tribunen eller høytalerne. lydene bare går usyncet inn i hverandre og det høres fryktelig dårlig ut. Ble bedrre når de senket lyden litt på andre verset.

Sett lyden fra høytalerne så lavt som mulig er mitt tips.

Comment

Originally posted by Dresser View Post
                            Sett lyden fra høytalerne så lavt som mulig er mitt tips.
                            Kanskje det er et forslag å kun bruke høyttalerne på Klanens tribune(r)? På den måten kommer sange og lyden fra høyttalerne frem til de andre tribunene samtidig.
                            mvh

Ogni M

Comment

Meget godt forslag.

Comment

Working...
                              X