Du besøker forumet som gjest. For å skrive innlegg og delta i debatten må du være registrert.Registrer ny bruker her.
Guest, er du en av de som bruker Facebook? Nå kan du koble sammen Facebookkontoen din med Klansforumet, og på den måten dele innholdet mye enklere med dine venner.
Klikk på knappen "Facebook Connect" mens du er logget inn på forumet og Facebook, og resten går av seg selv. Liker du tråder, kommer det på veggen din, og når du skriver i en tråd kan du huke av for at svaret skal gå direkte på din Facebookvegg.
Hvis alle er flinke til å bruke dette vil forumet få mer trafikk, og Vålerenga får mer penger!
Satt på langsiden mot Molde og ble sjokkert over hva dårlig det funker med Kjerka før match. Det spilles alt for høyt over annlegget, noe som totalt drukner lyden fra supporterne.
På 228 hørtes det ut som om lyden fra anlegget ble skrudd opp og ned utover i låta. Høytalerne i svingen har svikta før, så det kan ha noe med å gjøre.
Mot Rosenborg styra jeg med tifoen på bredden,og oppholdt meg på indre bane der, og da hørtes kjærka dritbra ut, så får håpe de ansvarlige bruker de innstillingene neste gang.
----------------
Pilsner og slagsmål.
Ille tilredte agronomer.
Brann synger "nystemten" eller hva det nå heter når spillerne står på banen. Hvorfor synger ikke vi kjerka når spillerne er på banen?
Nystemten er vel noe kortere, ca 1 minutt. Tror ikke vi får gjennomslag for at 22 spillere + 3 dommere står stille i 4-5 minutter mens vi synger kjerka.
Nystemten er vel noe kortere, ca 1 minutt. Tror ikke vi får gjennomslag for at 22 spillere + 3 dommere står stille i 4-5 minutter mens vi synger kjerka.
Kjerka er fin akkurat der vi synger den nå synes nå jeg....når det gjelder forsinkelse på lyden så er vel det bare fysikkens lover og lydens hastighet som avgjør det....Lite å gjøre med slikt gitt
Syns faktisk "Kjerka" ble spelt lavere mot Molde enn mot RBK.
Dorian Stefan
Virka sånn, merka at den starta veldig høyt også skrudde de den ned nesten med en gang, men så var vi få i går og det var vel årsverste fra vår side når det kommer til lydnivå på kjerka.
Stusset på dette i går selv.
og når jeg så et opptak på tv, så synes jeg det høres ut som vi spiller Kjerka med Grandlund sin vokal.
Burde ikke evt Kjerka spilles som ren instrumental og ikke så høyt
Jeg syntes stemninga er ganske bra generelt. Ganske mange som er med aktivt med både håndbevegelser og hopping til tider. Tydelig at ståplassene har hatt en ønsket effekt.
Når det gjelder kjerka så blir det umulig å høre hverken det som kommer fra tribunen eller høytalerne. lydene bare går usyncet inn i hverandre og det høres fryktelig dårlig ut. Ble bedrre når de senket lyden litt på andre verset.
Sett lyden fra høytalerne så lavt som mulig er mitt tips.
Sett lyden fra høytalerne så lavt som mulig er mitt tips.
Kanskje det er et forslag å kun bruke høyttalerne på Klanens tribune(r)? På den måten kommer sange og lyden fra høyttalerne frem til de andre tribunene samtidig.
mvh
Ogni M