Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Stemningstråd Sandefjord - VIF

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Stemningstråd Sandefjord - VIF

For dere som var på kampen, hvordan var stemninga?

Likte å høre den nye versonen av ære være vålenga på TV hvertfall.. Tror den kan lage bra stemning fremover!

Hvor mange var det på kamp?
    IKAROS

Jeg siterer Arne Scheie på nrk:

Det må føles fantastisk for Vålenga-spillerne å ha en sånn støtte på bortebane.Klanen har virkelig vært den 12.mann i kveld.
    EVIG VIF

Comment

Sandefjords trommesolo irriterte meg i alle fall allerede i 3. minutt. Om de hadde hatt en sang hadde det vært så mye greiere.
      mvh

Ogni M

Comment

Hvis svaret er 2 timer så er spørsmålet "Hvor lang tid tar det før en stor del av bussfolket er synlig drita?".

Jeg sto litt på kanten mot venstre, sånn ca midt mellom femmeteren og sekstenmeteren, men hadde ingen sjans til å bli med på sangene. Fulle folk som kjører sitt eget tempo med sine egne kreative tekster på rimelige velkjente sanger dreper stemning. Enkelt og greit.

Var godt med liv i hoppegjengen, men det spredte seg dessverre ikke bra nok ut på sidene så flere kunne bli med å skape trøkk.

Comment

var bussfolket igjen og drakk seg drita i strømsdag,

Comment

Jeg sto midt i suppa bak målet, og for meg hørtes det ut som det var bra trøkk. Sanggruppa starta med å stå litt mot høyre, men trakk mer inn mot midten for å få bedre trøkk på begge sidene. Nå er det vanskelig å avgjøre om dette fungerte, men for meg hørtes det ihvertfall ut som vi skapte bra med liv. Likte nye versjonen av Ære Være, den tror jeg kan bli jævlig bra på Ullevaal når den virkelig kjøres i gang.

Hvor god stemning vi faktisk klarte å skape må nesten de som så kampen på tv avgjøre, men jeg hørte ihvertfall ikke et pip fra verken "Blåhvalene" eller russen.
            Hater NFF

Comment

nrk hadde satt en mic rett ved tromma så hørte mye den.Kamerater på hoved mente Klanen var ok,veldig bra i midten og ikke bra på sidene

Comment

Så denne kampen på tv og må si meg mektig imponert over Sandefjords
                tribuneprestasjon og bidrag til supporterkulturen i Norge.
                Deres "Guttane" - dunk, dunk, dunk, "Guttane" - dunk, dunk, dunk osv holder
                virkelig høyt internasjonalt nivå. Synd vi ikke har tenkt på noe lignende ...

Comment

Største problemet der nede er vel at folk ikke trekker innover mot midten, det var skremmende god plass i midten.
                  Det er en stå tribune og en gylden mulighet til og trekke seg sammen.
                  Ser bedre ut på tv med en tjukk klump i midten, istedet for hull her og der på hele tribunen.

Hvor nærmere man står hverandre, hvor lettere er det å spre sangene, nulle ut drita folk i eget tempo, få med flere til å synge som kanskje ikke hadde gjort det, men siden det blir mer stemming der de står så blir det med allikavel.

Bare se hvor mye 228/fg har vokst, den kampen vi har vært best på er mot viking, ikke tilfeldigheter at det var den kampen hvor det var trangest på 228/fg.
                  ouSV - Enga for de gale!

Comment

Bra med liv på midten, men det virket ikke som at sangene klarte å spre seg til hele tribunen i særlig grad. Sangene ble også trukket opp til et veldig raskt tempo, noen av sangene ble også kanskje startet litt for fort. Dette er vel kanskje litt typisk for Sandefjord borte, da mye fyll ikke akkurat er uvanlig her. Satser på bedring allerede på søndag. Håper folk er litt mer forsiktige med drikka før kamp, og heller tar den helt ut når 3 poeng er i boks.

Comment

aner ikke hvordan det var igår,men viktig at fyrtegn og de andre på midten starter sanger og ikke en ensom gjøk helt på siden av feltet

Comment

Originally posted by Johannes View Post
                        aner ikke hvordan det var igår,men viktig at fyrtegn og de andre på midten starter sanger og ikke en ensom gjøk helt på siden av feltet
                        Det var bra stemning på midten i hvert fall, men trøkket kunne vært mye, mye bedre om vi hadde stått trangere.
                        in Absinthia

Comment

Working...
                        X