Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Noe av det råeste

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Noe av det råeste

http://tribunekultur.wordpress.com/2...ayern-munchen/

Dette er noe av det råeste jeg har sett av mosaikker. Omtrent på høyde med Barcas legendariske stormosaikker. Men hva betyr Pack mas?
    Søk på Klanens Masterstipend! Fristene er 1. mars og 15. oktober, hvert år.
    [url]http://www.klanen.no/klanen/klanens-masterstipend/[/url]

Originally posted by qxvrea View Post
    http://tribunekultur.wordpress.com/2...ayern-munchen/

Dette er noe av det råeste jeg har sett av mosaikker. Omtrent på høyde med Barcas legendariske stormosaikker. Men hva betyr Pack mas?
    Det ser utrolig fett ut. Men den bærer vel - i likhet med tingene Barcelona gjør - preg av å være en offisiell klubbsak hvor ting legges ut av betalte folk, og hvor det hele styres av speaker.

Arrester meg hvis jeg tar feil.

Comment

I tilfellet med Barcelona så er jo akkurat den klubben litt annerledes. Der er man som oftest medlem av selve klubben, og ikke en uavhengig supporterklubb. Hvordan dette er med Bayern vet jeg ikke, men aldri hørt at de har samme opplegg.
      Søk på Klanens Masterstipend! Fristene er 1. mars og 15. oktober, hvert år.
      [url]http://www.klanen.no/klanen/klanens-masterstipend/[/url]

Comment

Originally posted by qxvrea View Post
        Pack mas?
        "Pack ma's" er bayersk dialekt - en sammendragning av "Packen wir es" og betyr oversatt noe som "La oss klare det" eller "Vi klarer dette".
        mvh

Ogni M

Comment

Med stor fare for å fremstå som idiot (ikke skyt meg i så fall, bare svar høflig): Var det ikke Lyon-fans på denne matchen?!?

LD.
          Vålerenga - Oslos stolthet

Comment

Tenkte litt på det samme.. men tror jeg så en "flekk" uten moasikk HELT øverst på den ene siden :P

Comment

Originally posted by Larrse View Post
              Tenkte litt på det samme.. men tror jeg så en "flekk" uten moasikk HELT øverst på den ene siden :P
              De må plassere bortesupporterne et sted og
              228

Comment

Barcelona skulle ikke være noe dårligere tydeligvis:

http://tribunekultur.wordpress.com/2.../29/barcelona/

Comment

tifo

Med den superbra TIFO gruppa som vi har, tror jeg de hadde klart ett lignende opplegg også.
                  Men det som er vanskelig er at vi har for store hull på tribunen hvor det ikke er folk.
                  Blir tribunen fylt opp, skal nok tifogruppa bli verdenskjente for sine tifoer.

Hvor er Oslo borgerne og alle medgangs supporterne?
                  Ta med det EN du kjenner på kamp. Hva med f.eks 16 mai?

Det fortjener spillera våres.

Comment

Da må det planlegges! i det siste har folk vært alt for overivrrige! MEN for all del VI KAN KLARE DET!
                    228

Comment

Originally posted by karild View Post
                      Med den superbra TIFO gruppa som vi har, tror jeg de hadde klart ett lignende opplegg også.
                      Men det som er vanskelig er at vi har for store hull på tribunen hvor det ikke er folk.

Hvor er Oslo borgerne og alle medgangs supporterne?
                      Ta med det EN du kjenner på kamp. Hva med f.eks 16 mai?

Det fortjener spillera våres.
                      Det er så absolutt mulig, men det må bli på en kamp der vi vet at det blir fullt. Tror ikke det blir noen full stadion før vi får ny stadion.

Comment

Originally posted by Plaum View Post
                        Det er så absolutt mulig, men det må bli på en kamp der vi vet at det blir fullt. Tror ikke det blir noen full stadion før vi får ny stadion.
                        hadde hvert fett og fått det til på åpnigngskampen eller noe
                        Moppen

Sirkus Vålerenga

Comment

Originally posted by karild View Post
                          Eg tykkjer det er litt plastikk med arrangement på heile stadion. Vi bør heller halda oss til felta med dei mest aktive supportarane.

Comment

Originally posted by Magnus View Post
                            Eg tykkjer det er litt plastikk med arrangement på heile stadion. Vi bør heller halda oss til felta med dei mest aktive supportarane.
                            En snumosaikk som hadde dekket hele stadion hadde nok også spist opp brorparten av årsbudsjettet vårt (dersom stadion skulle bli full, mener jeg). Snu mosaikk er noe av det dyreste vi kan gjøre. Vanlig mosaikk er billigere, men ikke såå mye billigere.
                            Det viktigste er å delta, men det morsomste er å vinne.

ACAB - Allways Carry A Bible

Comment

Originally posted by KjellH View Post
                              Det ser utrolig fett ut. Men den bærer vel - i likhet med tingene Barcelona gjør - preg av å være en offisiell klubbsak hvor ting legges ut av betalte folk, og hvor det hele styres av speaker.

Arrester meg hvis jeg tar feil.
                              I kasjotten med deg!

Før semien mot Inter på Camp Nou var det ikke noen instruksjoner fra speaker knytta til tifoen. Riktignok var det skriftlige instruksjoner på baksida av mosaikken om at man skulle holde arkene oppe under Cant del Barca og CL-hymnen, men jeg føler at skriftlig info er litt mer "lov" enn speaker-info.

Hvem som har fått betalt for å gjøre hva i forkant av arrangementet skal jeg ikke mene noe om.

Comment

Working...
                              X