Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Stemningstråd Vålenga - Rundingsbøyene

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Imponerende at du fikk med deg to sekunder fra bredden også Men det er vel kanskje bare Gaza som er gjeldende i stemningsfilmene?
    Syng for fulle hals, Vål\'enga..

Comment

Originally posted by haraa1 View Post
      Imponerende at du fikk med deg to sekunder fra bredden også Men det er vel kanskje bare Gaza som er gjeldende i stemningsfilmene?
      Ja, er gaza som er første alternativ. Men klart, skjer det ting på resten av stadion kan vi prøve å få med det og

Grunnen til at det ble litt lite av det andre er vel pga tida ikke rekker til :P Er bare ti minutter.. Ikke sett etter hvor lenge denne varer, for var ikke jeg som redigerte det. Men 10 minutter går fort.. Men kan prøve å variere litt på de neste filmene med valg av sanger osv.
      IKAROS

Comment

Originally posted by engalars View Post
        Alle sier det var god stemning og til tider var det. Men de to radene helt nederst på 228 var helt forferdelige! Jeg sto rett bak, og de sang faen meg ikke en eneste gang. Det må da være folk som faktisk er interessert i å lage god stemning som kan ta deres plass på 228!? Prøvde selv å synge som et helvete for å dra igang de nedenfor, men der var ikke mye å hente.

Tror jeg flytter meg litt høyere til neste hjemmekamp mot hønsa gitt!
        Hvor på 228 sto du? Jeg sto helt nederst til venstre for kameraet. Der var det bare meg og et par andre som sang. Er det fremdeles folk som ikke skjønner at det å ikke synge er uakseptabelt på 228? Forøvrig, det flagget som lå på der jeg stilte meg var tullete stort. Var vel nesten like stort som flagga til de på indre bane, men med de tynne plastikkstengene. Stanga sto nesten 180 grader når jeg veivet med det. Det ble også fryktelig vått etterhvert og da kunne jeg ikke bruke det lenger.

Comment

Originally posted by Olum View Post
          Hvor på 228 sto du? Jeg sto helt nederst til venstre for kameraet. Der var det bare meg og et par andre som sang. Er det fremdeles folk som ikke skjønner at det å ikke synge er uakseptabelt på 228? Forøvrig, det flagget som lå på der jeg stilte meg var tullete stort. Var vel nesten like stort som flagga til de på indre bane, men med de tynne plastikkstengene. Stanga sto nesten 180 grader når jeg veivet med det. Det ble også fryktelig vått etterhvert og da kunne jeg ikke bruke det lenger.

Jeg sto på venstre side av kameraet ja. Majoriteten sto jo bare med fingern opp i rævva og bidro minimalt som du sier. Skulle jo bare gitt de et ultimatum; syng eller stell dere på flankene eller nedre! Utrolig provoserende å se så mange mennesker holde kjeft, når de står sammen med stående og syngende supportere!
          En By - Ett Lag

Comment

Originally posted by Olum View Post

Vi skal få fikset stivere stenger. At det blir vått kan vi desverre ikke gjøre noe med.
            228

Comment

Originally posted by kassewyski View Post
              Vi skal få fikset stivere stenger. At det blir vått kan vi desverre ikke gjøre noe med.
              Hold grisepraten for Dem selv.

Comment

Working...
              X