Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Stemningstråd Godset - Enga

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Stemningstråd Godset - Enga

Dette var jo tja... Sykt skuffende! Gleda meg til match, og mye folk - bra stemning!

Så til tider ok ut i klokkesvingen men det var ytterst få som sang på felt H utenom folka helt bakerst og helt nede ved gjerdet.

Mye familier, barn og tanter på dette feltet da, som vel forklarer det. De er vel kanskje ikke sååå interessert i syning osv. Eller, barna er kanskje det men man hører dem ikke så godt som voksne. Men var en stor nedtur syns jeg.. Går vel litt i tråd med kampen også, ettersom det virker som det tar seg litt opp i andre omgang.

Men neste match er det back on track!!
    IKAROS

Hentet fra en annen tråd (eller to):

Originally posted by doffen1973
    Jeg hadde med meg barna mine som er veldig glad å stå i sammen med klanen og heia på Enga. Men når klanen medlemmer knuser en etter en stol når Enga bommer på skudd det er flaut det. Gutta storkoser seg når klanen synger og de synger med. Det eneste de snakket om etter kampen var den ene personen som knuste flere stoler.

Syns det er lavmål.
    Det er vel sånn det går når man mikser for mye forskjellige folk på samme felt. Barn på 228 er ikke det beste kanskje, men på bortebane hender det jo fort at man blir trykka inn på samme felt og da kan vel sånt som det her oppstå. Man burde kanskje tenke seg om to ganger hvis man står i nærheten av barn, men er vel fort gjort å glemme seg når ting ikke alltid går veien.

PS: Jeg knakk ingen stoler idag
    IKAROS

Comment

Enig når det gjelder den uheldige miksen med unger og litt punche folk som kan oppstå på kamper, da spesielt borte. Merket at han ene ungen på raden forran de tre aktive radene bakerst på H-feltet omtrent begynte å grine flere ganger, da det sikkert var skremmende med voksne folk som er bråkete og ganske høylydte av seg... Men det må nok regnes som en del av oppdragelsen, så han kommer styrket ut av dette. Synes ikke vi skal behøve å ta så mye hensyn til at det er unger på feltet, synes heller foreldre med unger bør ta hensyn til egne unger når de plasserer seg på tribunen. Men er sikkert vanskelig for de å vite hvordan ting blir før kampen starter...

Men for å holde meg til saken, stort sett enig med superman. H-feltet hadde snaut halvparten av de tre bakerste radene nærmest G-feltet som gav lyd fra seg, pluss noen på raden under og gutta helt forran. Resten var unger, besteforeldre, tanter osv. og da blir jo stemningen deretter. Klokkesvingen oppfattet jeg som brukbar+. Gode på kano.

Comment

Opplegget med H-feltet fungerte ikke i det hele tatt (og jeg var ikke i Drammen i fjor, men hørte at man hadde samme erfaring sist). Mulig det fungerte på H, men ikke i svingen. Hvis vi er til stede for å yte best mulig i sum, er vi nødt til å finne på noe annet neste gang.

Jeg sto nærmest H i svingen, og her var synginga dårlig, det var vanskelig å være med fordi vi ble revet mellom ulikt tempo i svingen og på langsida. Det sugde lut. Sangsentrum på bortebane må være på den delen hvor det står flest mennesker.

Langside-strategien fungerer ikke for synginga sin del. Og jeg regner med at langsida ikke er viktig for at 15 pubertale guttunger skal få banke i reklameskiltene for å skremme Godsets innkastere?

Comment

Flaut

Jeg hadde med meg barna mine på (H) som er veldig glad å stå i sammen med klanen og heia på Enga. Men når klanen medlemmer knuser en etter en stol når Enga bommer på skudd det er flaut det. Gutta storkoser seg når klanen synger og de synger med. Men det eneste de snakket om etter kampen var den ene personen som knuste flere stoler.

Syns det er lavmål.

Gutta mine har vært med på kamp siden de var 4 år og de har storkost seg i alle år. De synger av full hals og gleder seg til hver kamp de får lov til å stå i klanen.

Comment

Hadde de som vil synge stått øverst, og barnefamiliene nederst så hadde ikke dette vært noe problem.
            Men når enkelte tydeligvis er på sin første bortetur, og absolutt MÅ stå/sitte på det setet som er på billetten så får dem takke seg selv. Sier seg selv at mix med barn og punche er en dårlig kombinasjon.

Cred de til som forsøkte å lage liv.

Mvh Stefan

Comment

Grunnen til at jeg bestemte meg for å stå på H med barna var at de ikke skulle stå i svingen og blir presset hit og dit. Hadde vi måtte stå i blandt godset supportere et annet sted hadde gutta nekta å dra på kamp. Men mine barn synger av full hals og de ler ofte av andre Enga supportere som gjør eller skriker et eller annet. Men jeg syns det er lavmål å knuse stoler foran de, det er første gang de har blitt redde på en kamp. Men de overlever og er klar for ny kamp på onsdag. Men det å knuse stoler det er lavmål og det er flaut.

Mrk : Det er lov å ha med barn på kamp, husk vi har vært der vi også :-).

Comment

Originally posted by Ære Være View Post
                Hadde de som vil synge stått øverst, og barnefamiliene nederst så hadde ikke dette vært noe problem.
                Men når enkelte tydeligvis er på sin første bortetur, og absolutt MÅ stå/sitte på det setet som er på billetten så får dem takke seg selv. Sier seg selv at mix med barn og punche er en dårlig kombinasjon.

Cred de til som forsøkte å lage liv.

Mvh Stefan
                Enig med deg :-) lyssky, vi hadde billett bak, men satte oss foran fordi vi viste det ville bli heftig bak :-)

Comment

jeg må faktisk skryte av de litt eldre idag i klokkesvingen. De sang masse, noen prøvede å starte sanger, og de holdt det gående gjennom store deler av kampen. Jeg som står på 228 trodde ikke det var så mye sang i gutta. Det varmet et ungt engahjerte. resten kort oppsummert, hørte ikke mye fra felt h. At det ikke er lov til å dekke til et skilt er skandale. Ræva av oss i andre. ræva tribune! Glad vi er ferdig i det hølet iår!
                  228

Comment

Originally posted by kassewyski View Post
                    At det ikke er lov til å dekke til et skilt er skandale. Ræva av oss i andre.
                    Sånn er det når folk har betalt for reklameplassen bak mål. Da er dem ikke spesielt interessert i å få dette dekket til av våre bannere.
                    IKAROS

Comment

desverre nok et svar på den moderne fotballen
                      228

Comment

Originally posted by kassewyski View Post
                        desverre nok et svar på den moderne fotballen
                        At det er reklameskilt på stadionene?

Comment

Originally posted by FrankO View Post
                          At det er reklameskilt på stadionene?
                          han tenker nok mer på at det er så viktig at skilta må vises, og at det skal gå utover hva vi kan henge ut
                          Ikaros Oslo

Comment

Originally posted by vif-krigern View Post
                            han tenker nok mer på at det er så viktig at skilta må vises, og at det skal gå utover hva vi kan henge ut
                            Det er det kun nå i "moderne" tid man tenker på.

Nei, FY! Moderne Fotball er bare såå uuuu altså!

Comment

Originally posted by FrankO View Post
                              Det er det kun nå i "moderne" tid man tenker på.

Nei, FY! Moderne Fotball er bare såå uuuu altså!
                              jupp, uuuuu
                              Ikaros Oslo

Comment

Working...
                              X