Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Stemningstråd Vålenga - Hønefoss

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Stemningstråd Vålenga - Hønefoss

Fyr løs!
    IKAROS

Pang!!!!!!

Comment

baram-dish

Comment

Årsbeste..
        *****KREPP ARMY*****
        DU KREPPER FOR FLERE ENN BARE DEG SJÆL
        Ein, to, tri Syngepoliti!

Comment

eeen
          tooo
          treee
          aaaaaahh!!
          IKAROS

Comment

Selv om det var en jævla drittkamp og få på tribunen synes jeg faktisk at stemningen var bedre enn forventet i dag. Vi hadde et par gode stemningstopper. På "Ære være Vål'enga" klarte vi den nye versjonen ganske bra. Selv om den begynner å sitte ganske godt nå, skjønner jeg ikke helt poenget. Det høres mye bedre ut med klapping enn når vi drar på A-en i slutten av hver linje.

En anne ting folk må få inn i hodet, er når det gjelder kanosanger. Når 200 stykker synger "Øl og vold!" og bare 20 synger "Skamslåtte bønder", slenger man seg ikke på førstnevnte. Flere må skjønne at sangene blir bedre om man slenger seg på den "svakeste" parten. Jeg prøvde så godt jeg kunne og vrælte "skamslåtte bønder" til stemmebåndet mitt gjorde vondt, men det hjalp ikke nevneverdig.

Comment

Ut på kantene var det overvekt av folk som klappa høyest under pauseunderholdninga, og som kun klaga og venta på en 6-1-seier til.

Tydelig at kampen mot Odd har ødelagt noe i hue på både spillere og folk på tribunen...

Comment

Originally posted by Olum View Post
                Selv om det var en jævla drittkamp og få på tribunen synes jeg faktisk at stemningen var bedre enn forventet i dag. Vi hadde et par gode stemningstopper. På "Ære være Vål'enga" klarte vi den nye versjonen ganske bra. Selv om den begynner å sitte ganske godt nå, skjønner jeg ikke helt poenget. Det høres mye bedre ut med klapping enn når vi drar på A-en i slutten av hver linje.

En anne ting folk må få inn i hodet, er når det gjelder kanosanger. Når 200 stykker synger "Øl og vold!" og bare 20 synger "Skamslåtte bønder", slenger man seg ikke på førstnevnte. Flere må skjønne at sangene blir bedre om man slenger seg på den "svakeste" parten. Jeg prøvde så godt jeg kunne og vrælte "skamslåtte bønder" til stemmebåndet mitt gjorde vondt, men det hjalp ikke nevneverdig.

Enig med denne, Skamslåtte bønder MÅ flere synge...Sånn har det vært i alle år jeg har sunget. Å ja jeg synger kun skamslåtte bønder!

Mikkel

Comment

Likte de nye flaggene. Det var på tide.

Comment

Til tider årsbeste, men de siste 15 min var skuffende! Sangruppa? hvorfor starter dere ikke kom igjen en når det er 0-0 mot hønefoss, og det er igjen under 10 min? De nye flagga funket fett, og vi nærmer oss gode stenger! Fortsatt klaging på flagging neida! men vi må slutte med hysjinga når mini og vestbredden "drar" i gang kom igjen enga!

Fine de nye flaggene til Flaggborgen!

Gleder meg som en unge til 16 mai!

Kassewyski
                    228

Comment

Originally posted by kassewyski View Post
                      Til tider årsbeste, men de siste 15 min var skuffende! Sangruppa? hvorfor starter dere ikke kom igjen en når det er 0-0 mot hønefoss, og det er igjen under 10 min? De nye flagga funket fett, og vi nærmer oss gode stenger! Fortsatt klaging på flagging neida! men vi må slutte med hysjinga når mini og vestbredden "drar" i gang kom igjen enga!

Fine de nye flaggene til Flaggborgen!

Gleder meg som en unge til 16 mai!

Kassewyski
                      Kom igjen enga gikk vel tre-fire ganger denne kampen. Det er nok rimelig nær smertegrensa for hva man får med seg folk på.

Jeg la merke til at du forsøkte å starte den, men da hadde den nettopp gått, så det var nok derfor ingen ble med
                      Det viktigste er å delta, men det morsomste er å vinne.

ACAB - Allways Carry A Bible

Comment

"Kom igjen Enga" skaper en helt sinnsyk atmosfære når den tar av. I går gikk den helt til topps på slutten. Og igjen: veldig bra med "Står du stille-er du ikke Vål'enga" rett etter "hvis du er Vålerenga reis opp" Ser ut som om resten av stadion kvier seg for å hoppe på tribunen, og det er fortåelig, men dette må vi ikke gi oss på.

Ellers synes jeg steminga var reltativt bra i går, mtp at vi møtte Hønefoss. Minnet til tider om en cupkamp midt i sommerferien.

Vestbredden er det ikke mye å si om. Blir færre og færre for hver kamp. Rimi-banneret er bare prikken over I-en.

De nye flaggene var kule, håper det kommer flere, slik at Vestbredden også kan få noen.

Comment

Syns det var elendig stemning igår jeg... Bare for å klage litt

Men det er ingenting kjipere enn å høre sin egen stemme så godt som man gjorde igår. Det gjør at man føler at man synger veldig aleine, selvom alle rundt bidrar. Og stemninga dør jo mer og mer uttover andre omgang. Noen sanger fungerer brukbart uansett, sånn som "står du stille". Men det er vel bare et godt eksempel på at vi trenger flere sånne sanger (1. poeng til meg!)

Og igjen syns jeg at I oslo by går alt for treigt! Den tar aldri helt av, og går sånn akkuratt litt for seint. Hvorfor kan vi ikke heller la det bli litt kaos med klapping og hva man enn finner på, og satse på at folk skjønner at de skal henge seg på 228 dersom det sklir ut? Det fungerer hvertfall ikke sånn som vi har det nå. Det høres tilåmed treigt ut fra andre tribuner, og dette er jo kanskje den stemningssangen i har som kan lage best liv når den sitter som den skal.

Om nødvendig kan jeg godt skrive noen flyers å ta med til 16.mai kampen hvor folk får beskjed om at dersom det sklir ut helt, så hør etter hva de synger i midten og følg på! Hva som helst, bare vi får den tilbake til den stemningssangen den er!
                          IKAROS

Comment

Jeg synes det var litt varierende stemning, fortsatt mange som ikke gjør så mye ut av seg
                            Ikaros Oslo

Comment

Originally posted by superman View Post
                              og satse på at folk skjønner at de skal henge seg på 228 dersom det sklir ut?

Har det noengang skjedd at noen som står mer enn 20 meter fra sangsentrum har klart å lytte til sentrum mer enn noen sekunder? Man hører hvilken sang det er, og så durer man avgårde i sitt eget tempo.

Men enig, lytt ALLTID på sangsentrum. Spesielt etter tempo.

Comment

Working...
                              X