Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Stemningstråd Vålenga - Hønefoss

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by karild View Post
    Hvorfor skal det ikke hysjes når miniklanen synger? Kan ikke vi på Gaza være med å svare?
    Jeg synes det, for de lager også stemning, og vi skal være stolte av å ha en miniklan. De roper og skriker som oss andre, men blir overdøva av oss. La unga få føle seg som en del av Klanen.
    Miniklanen er ikke et prosjekt eller konsept i regi av Klanen, det styres helt og fullt av klubben.
    Er det ikke skremmende hvor lett fakta kan ødelegge argumenter?

Comment

Originally posted by karild View Post
      Hvorfor skal det ikke hysjes når miniklanen synger? Kan ikke vi på Gaza være med å svare?
      Jeg synes det, for de lager også stemning, og vi skal være stolte av å ha en miniklan. De roper og skriker som oss andre, men blir overdøva av oss. La unga få føle seg som en del av Klanen.
      Det skjærer seg for mini hvis både Bredden og Gaza svarer, for de vil aldri klare å få det likt og de har forskjellig avstand til mini, så da faller mini ut av det når svarene kommer fra de to tribunene ute av synk. Vi klarer å svare hverandre, men det er nesten umulig å svare mini i synk. Jeg mener dette ble sagt av en mini-vakt for en tid tilbake, og det virker jo logisk.

Det beste er nok om Bredden svarer mini, og Gaza finner på noe annet, enten tar en 20 sek time-out for å klø seg litt på balla, eller finner på noe helt annet å synge. Evt kan man jo dra igang "miniklanen klapp-klapp-klapp", tror ikke det vil ødelegge for samtalen mellom Bredden og mini. Så slipper vi hysjinga.

Vi skal absolutt være stolte av miniklanen! Ser andre klubber prøver å kopiere, det er triste greier. Mini ruler!

Comment

Originally posted by ice69 View Post
        Vi skal absolutt være stolte av miniklanen! Ser andre klubber prøver å kopiere, det er triste greier. Mini ruler!
        Det er vel ikke så trist at Vålerenga har kommet opp med et prosjekt som er så vellykket at andre norske klubber følger i våre fotspor? Iallefall ikke når det handler om et sånt barnevennlig prosjekt.

Synes man heller skal ta det som et solid kompliment, og heller skryte av at dette var en smart greie vi var først ute med. (hvis vi var det da, det har jeg egentlig ikke kontroll på)

Dessuten eier miniklanen alle andre smårollinger rundt om i landet uansett, så det er jo ikke noe å frykte heller akkurat!

Comment

Originally posted by -Christer- View Post
          Det er vel ikke så trist at Vålerenga har kommet opp med et prosjekt som er så vellykket at andre norske klubber følger i våre fotspor? Iallefall ikke når det handler om et sånt barnevennlig prosjekt.

Synes man heller skal ta det som et solid kompliment, og heller skryte av at dette var en smart greie vi var først ute med. (hvis vi var det da, det har jeg egentlig ikke kontroll på)

Dessuten eier miniklanen alle andre smårollinger rundt om i landet uansett, så det er jo ikke noe å frykte heller akkurat!
          Du misforstår: Kopiene er triste greier så langt jeg har sett, konseptet (vårt) er kjempebra, som du sier! Men skal man lykkes med det tror jeg man trenger en klubb/supporterskare med en viss størrelser og en veldig solid supporterkultur om man skal lykkes. Det er det ikke så mange som har...

Comment

Originally posted by ice69 View Post
            Du misforstår: Kopiene er triste greier så langt jeg har sett, konseptet (vårt) er kjempebra, som du sier! Men skal man lykkes med det tror jeg man trenger en klubb/supporterskare med en viss størrelser og en veldig solid supporterkultur om man skal lykkes. Det er det ikke så mange som har...
            Jeg satt i styret i Klanen på den tida, og det var jeg som holdt i dette med klubben.
            En av Klanens baktanker var at det var for mange unger på våre felter. Det var ikke alltid heldig verken for barn eller voksne.
            Vålerengas baktanker handlet selvsagt om å bygge lojalitet (som spiller og betalende tilskuer) fra lav alder, samt å knytte barnas foreldre tettere mot klubben.
            Kjetil Siem, Irene Silnes og jeg utarbeida et konsept som var en vri av hva FCK gjør/gjorde i København. Siem kom opp med navnet Miniklanen, men nekta mitt forslag til undertittel "Vålerengas barnesoldater". Etter noen ukers jobbing ble det til det som er Miniklanen i dag.
            Sammen med tifogruppa og [forløperen til] sanggruppa hadde vi tostangsmaledag (litt før Miniklanen formelt ble starta), sang- og tifo-seminar og diverse andre ting.
            Så var Miniklanen blitt en egen greie og de som drev prosjektet klarte å drive fram greier på egen hånd. Fødselshjelpa hadde nytta. Ungen kunne gå.

Comment

Da er stemningsfilmen fra kampen lagt ut her. Har bevisst tatt med "i oslo by" selvom dette ikke var noen spesiell stemningstopp, slik at folk som står på 228 får se hvordan denne høres ut fra resten av stadion (uten klapping).
              IKAROS

Comment

Working...
              X