Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Blø for drakta

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Blø for drakta

Mel: Etter matchen skal du dø

Blø for drakta,
    blø for drakta,
    blø for drakta Vålenga,
    blø for drakta våålenga.

osv.osv

Arrester meg om det er noen andre som bruker'n men trukke det.
    Marek Kulič til Vålerenga nå !!!!!!!!!!!!!

Vet ikke om det bare er meg, men jeg er litt lei det uttrykket "blø for drakta". Det er litt oppbrukt. Absolutt alle bruker det og det føles nesten mer som klaging på at det de faktisk gjør nå er for dårlig. Har litt mer tro på å oppmuntre enn å kjefte seg til resultater.

Når laget jager mål er det viktig å ha en mentalitet om at om vi bare holder ut så kommer målet vi trenger. Ikke gi opp nå! Da er det viktig å føle at man har støtte også, ikke at spillerne føler at vi står der og er oppgitte over hva de presterer.

Skal man bruke "blø for drakta" syns jeg man burde plassere det i en settning som sier noe om at "vi har 11 mann som blør for drakta"..

Men, det er nå bare meg da
    IKAROS

Comment

Originally posted by superman View Post
      Vet ikke om det bare er meg, men jeg er litt lei det uttrykket "blø for drakta". Det er litt oppbrukt. Absolutt alle bruker det og det føles nesten mer som klaging på at det de faktisk gjør nå er for dårlig. Har litt mer tro på å oppmuntre enn å kjefte seg til resultater.

Når laget jager mål er det viktig å ha en mentalitet om at om vi bare holder ut så kommer målet vi trenger. Ikke gi opp nå! Da er det viktig å føle at man har støtte også, ikke at spillerne føler at vi står der og er oppgitte over hva de presterer.

Skal man bruke "blø for drakta" syns jeg man burde plassere det i en settning som sier noe om at "vi har 11 mann som blør for drakta"..

Men, det er nå bare meg da
      Litt enig, blø for drakta bør brukes de gangene spillerne ikke viser innsats. Heldigvis relativt sjelden om dagen.

Det sto vel en gjeng og sang "blø for enga" etter Hønefoss. Jeg vet sanger ikke er noen gjennomtenkt match-analyse, men likevel: det ble litt feil for spillera å bli beskyldt for ikke å yte maks, det var full innsats og maks agressivitet i den kampen fra våre, så der burde man ikke klage. At presisjon, effektivitet og balltempo manglet er en annen sak - kanskje vi bør lage en sang om sang om det?

Comment

Working...
      X