Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Stemningstråd Vålenga - Aalesund

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Stemningstråd Vålenga - Aalesund

Ligger ann til mye folk, god stemning (og tre poeng) her!!

Ta med deg en kompis som er sånn halvveis engasjert, så blir han påvirka i riktig kamp. Lett å la seg rive med på slike kamper!
    IKAROS

I lang tid har jeg gått og gleda meg til denne kampen. Masse folk, 16. mai, Aalesund - mye som tyder på at dette vil bli en bra kamp på tribunen.

Så plutselig innså jeg - at jeg er jo på JOBB når det er match
    Får håpe jeg klarer å få den med meg sånn halvveis - virker jo som det blir moro (og TIFO-gruppa har visst også noe på G)

Comment

Originally posted by Prima Kaos View Post
      I lang tid har jeg gått og gleda meg til denne kampen. Masse folk, 16. mai, Aalesund - mye som tyder på at dette vil bli en bra kamp på tribunen.

Så plutselig innså jeg - at jeg er jo på JOBB når det er match
      Får håpe jeg klarer å få den med meg sånn halvveis - virker jo som det blir moro (og TIFO-gruppa har visst også noe på G)
      Hørt om egenmelding eller bytte vakt?

Dette er en MÅ HA kamp

Syng høyt,syng Vålerenga
      EVIG VIF

Comment

Mel: Se Norges blomsterdal

http://www.youtube.com/watch?v=piQ0cBkaI6Y

Se Vål'eng-gutta nå
        Dem speller best, da blir'e fest for oss på Store stå
        -For oss på Store Stå!

Trala la laa la laa

I år så tar vi storeslem
        så bønda sjangler hjem
        -såå bønda sjangler hjem

Trala la laa la laa
        I år så tar vi storeslem
        så bønda sjangler hjem -så bønda sjangler hjem

EVT:
        Trala la laa la laa
        Og når vi skårer fire-fem
        drar svimle bønder hjem
        -drar svimle bønder hjem

Digger den! La oss prøve, før 17. mai!
        KOM IGJEN ENGA

Comment

TAKK TIL ALLE for en fantasktisk gjennomføring av tifo idag! Idag viste vi nok en gang at vi er best i Norge på dette! Herlig stemning når det går så bra på banen som det gjør!
          228

Comment

fantastisk tifo idag(y) ellers var stemningen upåklagelig, spesielt på "så hev din røst og støtt ditt lag"... gåsehud

Comment

Veldig bra fra begge tribuner i dag, spesielt Gaza.

Sitter rett over bortedustene, på UBC, og Stormen blei stort sett overdøva gjennom hele kampen (bortsett fra den slitsomme tromma) i dag.

-jørn-
              (*´ェ`*)

Comment

Tifoen var utrolig bra, hvertfall før snuoperasjonen. Det var en noen som ikke helt fikk med seg at de skulle snu arka, så dette ble ikke helt på sitt beste (selvom noen små problemer må man vel forvente). Og når det gjelder OHen som skulle dekke midtskillet mellom tribunene, så fungerte dette godt helt til alle skulle snu arka. Da ble banneret dratt ned over V'en i VIF og dekket over en del av mosaikken.

Men for all del, full cred til tifogruppa som jobba på spreng til etter dørene hadde åpnet, og ståfeltet FG fungerte strøkent med snumosaikk. Det kan på ingen måte diskuteres, vi er best i Norge på Tifo! Ingen andre her til lands har brukt snu-mosaikk på et ståfelt, det er så vidt de tørr å legge ut mosaikk i det heletatt. EngaTifo tar dette et steg videre og viser hvem som er ledende i norden på dette området!

PS: Skriver om dette etter å ha sett video av tifoen fra både bend-it nedre og pressetribunen, så føler meg ganske sikker i min sak. Vi er BEST på tifo i Norge!! Bra jobba av alle som har deltatt!

Og til dere som lurer, stemningsfilm er på vei!
                IKAROS

Comment

Vålenga - Aalesund
                  IKAROS

Comment

Originally posted by superman View Post
                    Fantastisk! Deilig å få sett live-bilder av dette. Det var utrolig fett og viser potentialet til Klanen.

All honnør til TIFO-gruppa og flaggborgen!

Comment

Flott stemning denne matchen, det må da være opp mot årsbeste? Tett med folk på 228, det er sånt vi liker! Forøvrig kult at flaggborgen stilte med hele 10 (?) flagg!

Comment

Working...
                      X