Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Bilder

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by qxvrea View Post
    Bildene er teknisk elendig. Men, de gjør nytten. Dette er en del av et fotominne. Dette skal vi også ta vare på.
    Helt enig, og jeg skjønner selvsagt det.

Jeg mente bare å mobbe Toy litt, og det presiserte jeg på en slags måte. Skulle bare vært litt gammel, gretten gubbe.

LD.
    Vålerenga - Oslos stolthet

Comment

Originally posted by LameDuck View Post
      Bildene er jo katastrofalt dårlige: Uskarpe, elendig lys, intet fokuspunkt og like mye blå himmel som TIFO på bildene. Tror du bare skal være glad for at du ikke er kreditert for bildene, Toy!

PhotoDuck - som - i tilfelle noen skulle tvile - mente det ironisk.

> Kvaliteten på kameraene på den tiden jeg var ung var ikke akkurat som i dag for å si det mildt, he he
      Det var sånne gode gamle ruller vi måtte sette inn , og levere rullen til fotobutikk og vente x antall dager for å få bildene på papir..., rimelig tungvint, så det er ikke så rart en del av de gamle bildene ble litt jalla...
      Nå er det jo bare å sette inn bildene på dataen rett etter kamp/tur ol, og vips så er de ute på et par minutter...
      Men når det er sagt, vi hadde mange sinnsykt fete røyk/bluss tifos i gamle dager, synd vi ikke har/gjør det lenger, hadde vært dritfett å rulla inn HELE benditsvingen i blå røyk fex...

Comment

Originally posted by Toy S View Post
        > Kvaliteten på kameraene på den tiden jeg var ung var ikke akkurat som i dag for å si det mildt, he he
        Det var sånne gode gamle ruller vi måtte sette inn , og levere rullen til fotobutikk og vente x antall dager for å få bildene på papir..., rimelig tungvint, så det er ikke så rart en del av de gamle bildene ble litt jalla...
        Nå er det jo bare å sette inn bildene på dataen rett etter kamp/tur ol, og vips så er de ute på et par minutter...
        Men når det er sagt, vi hadde mange sinnsykt fete røyk/bluss tifos i gamle dager, synd vi ikke har/gjør det lenger, hadde vært dritfett å rulla inn HELE benditsvingen i blå røyk fex...
        Det går ikke. NFF har nemlig funnet på at det er farlig. Fordi de syns ikke det er tøft!
        Søk på Klanens Masterstipend! Fristene er 1. mars og 15. oktober, hvert år.
        [url]http://www.klanen.no/klanen/klanens-masterstipend/[/url]

Comment

Working...
        X