Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Stemningstråd VIF - Haugesund

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Stemningstråd VIF - Haugesund

Tålte ikke folk varmen idag? Vi vinner overlegent, scorer fem mål og alikevell er det helt dødt..

Tipper det kan skyldes at vi har null motstand på tribunen, og folk blir litt slått ut av varmen. Men syns det var labert uttover andreomgangen idag..
    IKAROS

Originally posted by superman View Post
    Tålte ikke folk varmen idag? Vi vinner overlegent, scorer fem mål og alikevell er det helt dødt..

Tipper det kan skyldes at vi har null motstand på tribunen, og folk blir litt slått ut av varmen. Men syns det var labert uttover andreomgangen idag..
    Virker som folka på tribunen tenkte akkurat som spillera utover i andreomgang. At jobben var gjort!

Comment

Det er fordi jeg var fraværende, superman. Kampen i dag var den andre jeg har måttet ofre i år, pga. heavy oppgaveskriving på skolen. Men de to kampene har endt med 6-1 seier mot Odd Grenland og 5-2 mot FK Haugesund. Bør kanskje holde meg hjemme resten av sesongen...

Synes jeg hørte dere bra innimellom da, de få gangene jeg fikk sneket meg unna bachelorgruppa mi, for å se noen minutter på TV.

Comment

Man kan ikke skylde på det du sier superman. Ingen unnskylding! I dag var det de faste som alltid synger, som sang .. Ikke bra!

Comment

Originally posted by Onnis View Post
          Man kan ikke skylde på det du sier superman. Ingen unnskylding! I dag var det de faste som alltid synger, som sang .. Ikke bra!
          Enig at det ikke er bra nok, og jeg føler jeg synger selv. Men man merker at man er litt slappere når man svetter som et svin og det er bare kaos.. Bare se på Moppen som nesten døde under "stårru stille"...
          IKAROS

Comment

Enig at det ikke er bra nok, og jeg føler jeg synger selv. Men man merker at man er litt slappere når man svetter som et svin og det er bare kaos.. Bare se på Moppen som nesten døde under "stårru stille"...
            Jepp, jeg så deg synge jeg. Moppen sa jo han skulle gå å dø! Haha

Comment

Hvordan går det med redigeringa supermann?

Ikke for å mase, men det er alltid dagen der pås største høydepunkt

Dere gjør forresten en jævelig god innsats!!

Comment

Originally posted by agh View Post
                Hvordan går det med redigeringa supermann?

Ikke for å mase, men det er alltid dagen der pås største høydepunkt

Dere gjør forresten en jævelig god innsats!!
                Det er det Zider som står for nå, så det vet jeg ikke mye om. Men tipper det ligger ute om kort tid
                IKAROS

Comment

Jobber med saken.

Må bare kometere litt på stemningen. Der jeg stod i går var det usedvanlig godt humør på folk. Også la jeg merke til en jente som hadde ødelagt beinet sitt, så hu stod med krykker. Når da står du stille er du ikke vålerenga kom så stod jaggu dama på et bein å hoppa. Å den sangen gikk endel ganger på søndag. Litt creed til hu
                  Ellers var steminginga ganske dårlig med tanke på at vi vant 5-2. Men Vi er vel litt som laget. Ingen motstand så slepper man seg litt nedpå. eller?

Comment

holdt på å svime av sjæl og var nok prega av det. Mot odd (6-1) hadde jeg med fatter'n på tribuna. Mot Aalesund (3-0) hadde jeg med ei venninne som også var med nå (5-2). Tror jeg skal fortsette å ta med meg "lykkebringere" på stadion.

Ett lyspunkt: Moasangen satt som faen første gangen i dag. De som hevder det er noe få sta mennesker som synger på denne kan ta seg en bolle!
                    Det viktigste er å delta, men det morsomste er å vinne.

ACAB - Allways Carry A Bible

Comment

Originally posted by Erlink View Post
                      holdt på å svime av sjæl og var nok prega av det. Mot odd (6-1) hadde jeg med fatter'n på tribuna. Mot Aalesund (3-0) hadde jeg med ei venninne som også var med nå (5-2). Tror jeg skal fortsette å ta med meg "lykkebringere" på stadion.

Ett lyspunkt: Moasangen satt som faen første gangen i dag. De som hevder det er noe få sta mennesker som synger på denne kan ta seg en bolle!
                      Skal ta med meg ei lykkebringer jeg også! Hver gang dama mi har sagt at "Vålerenga skal vinne idag" så vinner vi faen meg også! Får dra hu med meg på Vålerenga - Kongsvinger og håpe på 6-0

Comment

Originally posted by Onnis View Post
                        Skal ta med meg ei lykkebringer jeg også! Hver gang dama mi har sagt at "Vålerenga skal vinne idag" så vinner vi faen meg også! Får dra hu med meg på Vålerenga - Kongsvinger og håpe på 6-0
                        xxx takk...

Comment

Originally posted by Erlink View Post
                          Står ved siden av "handicaptribunen" på Bredden og hørte ikke noe som helst fra denne sangen annet enn mumling.

Mulig den fungerte innerst i "klacken", men fungerte ikke utad.

Comment

Ja tror nok det bare er fordi vi har null motstand. Vi vet alle hva resultatet blir og kampen er forsåvidt over når vi spiller så godt.

Comment

Originally posted by Gutten View Post
                              Ja tror nok det bare er fordi vi har null motstand. Vi vet alle hva resultatet blir og kampen er forsåvidt over når vi spiller så godt.
                              Dette blir for dumt. Skal vi bare stå der å kope bare fordi at vi føler oss ganske trygge på seier? Da ser det stygt ut for resten av sesongen gitt.

Det burde vel vært omvendt. Det vil si, vi skal være gode i motgang, men også i medgang.

Comment

Working...
                              X