Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Stemningstråd VIF - Haugesund

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by garcia View Post
    Dette blir for dumt. Skal vi bare stå der å kope bare fordi at vi føler oss ganske trygge på seier? Da ser det stygt ut for resten av sesongen gitt.

Det burde vel vært omvendt. Det vil si, vi skal være gode i motgang, men også i medgang.
    Tror det også henger sammen med at folk er gørrslitne etter ellevill feiring og fem mål. Selv blir jeg jo ikke like entusiastisk av et femte mål som av det første.
    Er det noen spesielle sanger som kan få opp sangviljen? F.eks. "Kom igjen enga!" fram og tilbake mellom bredden eller miniklanen?

Comment

Originally posted by Gutten View Post
      Tror det også henger sammen med at folk er gørrslitne etter ellevill feiring og fem mål. Selv blir jeg jo ikke like entusiastisk av et femte mål som av det første.
      Er det noen spesielle sanger som kan få opp sangviljen? F.eks. "Kom igjen enga!" fram og tilbake mellom bredden eller miniklanen?
      "Kom igjen, Enga" mellom Bendit og Bredden skaper trøkk, men ikke mellom
      Mini og Klanen. Det blir en form for god stemning, men ikke noe sånn voldstomt liv. Jeg blir heller ikke like ellevill etter det femte som etter 1-0, men det ser ut til at vi har en liten utfordring her.

Vi trenger noen flere sanger som "sånn pisser enga" som spiller på at alt går veien. Analtog osv synes jeg passer bra i slike matcher, men liker dårlig at stemninga blir dårligere av at Enga feier det andre laget av banen.
      Jeg tar meg selv i å gi litt f når det går lett, men dette må Klanen bli bedre på.

Tenk hvilken stemning det egentlig skulle ha vært mot Haugesund med tanke på alle resultatene som gikk vår vei, 5-0 ledelse, sommer og ferie.
      Vi trenger sanger som er tenkt til slike pinlige stille-stunder.

Hva med å lage noe skikkelig breialt og VIF-aktig som kun brukes i slike situasjoner?

Eks: rop om at dommeren kan blåse av kampen!

blås av dommer, blås av!

hvor har det blitt av "farvell og dra hjem bønder" ?

" Vi må rekke bussen,
      hakke tid til tull, 5-0, kepper er'u full?.rærærær"

"skyt" når keepern vår har ballen osv osv...

Comment

Tror det egentlig blir sånn generelt med alle lag i all type sport. Men ja de arrogante sangene våre kunne vi trengt noen flere av. "kom igjen enga" ender jo alltids opp med å prøve å skrike høyere enn de andre.
        Kanskje vi skal lempe en oppgave på sanggruppa: Noen sanger til våre mange overlegne stunder
        God idé garcia

Comment

Jeg tror vi bør gå for en løsning med organisert vanning på slike varme dager. Noen store vanndunker og pappkopper midterst på feltet. Så sende rundt? Synd at man ikke får ha med vannflaske inn...
          Søk på Klanens Masterstipend! Fristene er 1. mars og 15. oktober, hvert år.
          [url]http://www.klanen.no/klanen/klanens-masterstipend/[/url]

Comment

Ingen vannflakse med inn = kioskene tjener mer. Så vil nok dessverre ikke tro at vanndunker hadde blitt første løsning, men er enig i at det hadde vært deilig.
            PS: Husk at det ikke nødvendigvis bare er varmen som tar knekken på folk, også at vi rævkjører motstander'n så mye at det ikke blir gøy.

Comment

http://www.youtube.com/watch?v=cbJZ8T0tsrI

1:10-1:35 i denne, så blir Aris-fansen vannet skikkelig. Synes også vi kan ha det om sommeren, for det hadde vært deilig! Forøvrig en mektig video når det gjelder tribuneliv!

Comment

Er det varmt så er det bare å kle av seg t-skjorta, problem solved
                Ikaros Oslo

Comment

Originally posted by Gutten View Post
                  Ingen vannflakse med inn = kioskene tjener mer. Så vil nok dessverre ikke tro at vanndunker hadde blitt første løsning, men er enig i at det hadde vært deilig.
                  PS: Husk at det ikke nødvendigvis bare er varmen som tar knekken på folk, også at vi rævkjører motstander'n så mye at det ikke blir gøy.
                  Nåja, de deler da ut gratis krus med vann, så det er nok ikke noe problem.

Comment

Originally posted by FrankO View Post
                    Står ved siden av "handicaptribunen" på Bredden og hørte ikke noe som helst fra denne sangen annet enn mumling.
                    Et godt tips i beste mening: Kanskje du burde stå handicaptribunen fremover, ettersom jeg satt på Hafslund og hørte sangen svært godt. Og nei, jeg satt ikke rett ved klanen. Heller motsatt.

LD.
                    Vålerenga - Oslos stolthet

Comment

Montere sprinkel anlegg på bedit øvre .

Comment

Originally posted by Plaum View Post
                        Nåja, de deler da ut gratis krus med vann, så det er nok ikke noe problem.
                        Nei, egentlig skal de ha fem kroner. Men, det er bare å se hardt i dem så gir dem det fra seg.
                        Søk på Klanens Masterstipend! Fristene er 1. mars og 15. oktober, hvert år.
                        [url]http://www.klanen.no/klanen/klanens-masterstipend/[/url]

Comment

Working...
                        X