Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Stemningstråd LSK - VIF

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Nå har Breen kommet på banen. Skuffende, men ikke overraskende, tar aksjeselskapets administrerende direktør oppgaven med å fortelle hva klubben er.

Mannen er forelsket i sanksjoner og de to eneste interessante opplysningene er at Breen tar ansvaret for å ha stått for sikkerhetskontrollen på vei inn og Vålerenga faktisk samarbeider med medieselskapene om kartleggingen sin.

Ulseth må gå. Breen kan gjerne ta følge. Kartago må ødelegges.

Comment

Originally posted by Turbo12 View Post
      Kan ikke bli vanskelig å finne ut hvem som skal ha t-sjorte med "Det var jeg som blussa på Åråsen".
      Ikke regninga heller...

HansCmann

Comment

Originally posted by Turbo12 View Post
        Det ser ut som dette bildet har blitt fjernet. Denne linken peker nå på et bilde av ei søt lita jente. Alle de andre bildene i serien ligger der fremdeles.

Jeg fant igjen det opprinnelige bildet, som viser blussingen, i cachen min og har lagret det.

HansCmann

Comment

Du samler på sånne bilder eller?

Comment

Originally posted by Cyrus View Post
            Du samler på sånne bilder eller?
            Ikke bare bilder, jeg samler på sånne ting som blir trukket tilbake.

Comment

Originally posted by independent- View Post
              Moro å bli tatt bilde av! :-)

Heldigvis er det ikke jeg som holder disse "livsfarlige" greiene.
              Hva gjør du på et enga-forum ? Har du forresten lov av foreldrene dine å være oppe så seint?
              +++

Comment

Originally posted by HansCmann View Post
                Ikke bare bilder, jeg samler på sånne ting som blir trukket tilbake.
                Tok en kjapp kikk gjennom dine tidligere poster angående blussing, så falt bitene fort på plass... Uff. Skal du printe ut bildet og løpe ned til Valle nå da? Du var vel en av de som stod og pekte mot UE i sin tid også du vel, når de fyrte av et bluss på kamp?

Comment

Originally posted by Cyrus View Post
                  Tok en kjapp kikk gjennom dine tidligere poster angående blussing, så falt bitene fort på plass... Uff. Skal du printe ut bildet og løpe ned til Valle nå da? Du var vel en av de som stod og pekte mot UE i sin tid også du vel, når de fyrte av et bluss på kamp?
                  For å gjøre det litt tydeligere hva du tenker på, så tenkte jeg å dra frem en liten quote.

Originally posted by HansCmann View Post
                  Har du hørt om lojalitet?
                  Jeg kommer til å være lojal mot klubb og klan, og følge de vedtak og anbefalinger som evt. kommer derfra.

HansCmann
                  (som ikke kommer til å nøle med å peke ut blussere hvis noen av dem er i nærheten av meg)
                  Tipper det var dette du siktet til?
                  IKAROS

Comment

Stemningsrapport og noen bilder lagt ut på klanen.no.
                    Beaker

Comment

En av pip-pipene filmet klanen på åråsen....
                      --- 228 ---

Comment

Working...
                      X