Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

klubben for alle??

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• klubben for alle??

jeg tror ikke det. jeg reagerer på sangen \står du stille er du ikke vålerenga/. jeg har sittet i rullestol i 15 år nå og nå føler jeg meg ikke velkommen på kamp. når jeg er på kamper så bruker jeg alltid hørselvern for å slippe støyen fra sangene. jeg drar aldri på bortekamper så jeg så oddkampen på tven hjemme. jeg hadde kjøpt inn fanta og cheezedoodles og gledet meg til kampen. helt til jeg plutselig hører en sang jeg aldri har hørt før. den står du stille er du ikke vålerenga. jeg har ikke nubbsjans til å reise meg opp for å hoppe til denne sangen, nå føler jeg meg ikke lenger som en del av denne klubben.

jeg tror sikkert flere er enige med meg!! så hvis jeg ikke kan reise meg opp å hoppe så betyr det at jeg ikke er en del av vålerenga??

skjerpings altså!!!

takk for en god latter dette kan ikke være annet enn kødd

Comment

Haha!

Jeg kutta av meg kølla i en veldig stygg kappsagulykke i 1987, og tolererer ingen mer synging av "Sånn pisser Enga", for jeg pisser nemlig ikke sånn...

Comment

nemlig. nå skjønner du hvordan det er!!

Comment

Hahah jeg DAUER!!! Hvor mange kromosomer har du sa du?
          IKAROS

Comment

jeg og min kone satt og diskuterte dette rundt middagsbordet dagen etter kampen. vi kom frem til at det kanskje går ann å endre litt på teksten??

for eksempel

står du stille er du ikke vålerenga,
            men kan du ikke stå så er du fortsatt rå
            raj raj raj raj

kan det være en ide??

Comment

trodde først dette var seriøst jeg, og syntes litt synd på deg som var så ''hårsår'' (får håpe du ikke er tynn i håret også)!!!
              men nå skjønner jeg jo at dette bare er svada!!!
              blei reine fredagshumortråden dette

Comment

Originally posted by 2rstein View Post
                trodde først dette var seriøst jeg, og syntes litt synd på deg som var så ''hårsår'' (får håpe du ikke er tynn i håret også)!!!
                men nå skjønner jeg jo at dette bare er svada!!!
                blei reine fredagshumortråden dette
                dette er ikke noe svada!! jeg tok meg veldig nær av dette opptrinnet med sangen. jeg trodde alle kunne skrive sin mening på dette forumet??

Comment

Originally posted by rullestolgeir View Post
                  for eksempel

står du stille er du ikke vålerenga,
                  men kan du ikke stå så er du fortsatt rå
                  raj raj raj raj

kan det være en ide??
                  Faktisk en veldig god ide
                  Ikaros Oslo

Comment

Originally posted by rullestolgeir View Post
                    dette er ikke noe svada!! jeg tok meg veldig nær av dette opptrinnet med sangen. jeg trodde alle kunne skrive sin mening på dette forumet??
                    men du kan vell virkelig ikke føle deg utstøtt av den sangen??
                    hadde jo vært mange kule sanger om vi skulle lagd sanger ingen blei støtt av, NOT!!! hva syns du om den hvis du er vålenga reis opp a? du er jo ikke akkurat i målgruppa der heller...

Comment

Står du stille er du ikke Vålenga..Men så var du det :;pPPpPPpppP
                      Ikaros Oslo

Comment

men du kan vell virkelig ikke føle deg utstøtt av den sangen??
                        hadde jo vært mange kule sanger om vi skulle lagd sanger ingen blei støtt av, NOT!!! hva syns du om den hvis du er vålenga reis opp a? du er jo ikke akkurat i målgruppa der heller...
                        jo!! for jeg føler jeg blir tvunget til å hoppe for å bevise at jeg er en vålerengapatriot, jeg trodde kanskje tattoveringa på leggen var nok jeg
                        jeg pleier å løfte hendene mine i været når dere synger reis opp hvis du er vålerenga, det er alt jeg kan bidra med!!

Comment

rist i henda når vi andre hopper da, bruk ett flagg eller noe...
                          sangen er ment for å lage liv og røre, ikke noe mer enn det!!!
                          tror ingen tenker at han i rullestolen ikke er vålenga fordi han ikke hopper!!!

Comment

rist i henda når vi andre hopper da, bruk ett flagg eller noe...
                            sangen er ment for å lage liv og røre, ikke noe mer enn det!!!
                            tror ingen tenker at han i rullestolen ikke er vålenga fordi han ikke hopper!!!
                            Jo, jeg tenkt litt over det faktisk, synes det er jævlig dårlig gjort av han å sitte stille når man synger den sangen..
                            Ikaros Oslo

Comment

Originally posted by vif-krigern View Post
                              Jo, jeg tenkt litt over det faktisk, synes det er jævlig dårlig gjort av han å sitte stille når man synger den sangen..
                              Han kan vifte med hendene og late som om han hopper. Vi som jobber i landbruket sliter mer. Hva er denne hetsen av alle bønder, ikke vet dere hvor de bor heller da jeg har hørt dere synge negativt om bønder når Stabæk og Lyn spiller. For ikke å snakke om Brann. Hallo, Brann er fra Bergen. Norges nest største by.

Må jeg bytte jobb?
                              Arne G

søvnløs om natta - bevisstløs om dagen

Comment

Working...
                              X