Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Stemningstråd VIF - xxx

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Stemningstråd VIF - xxx

Helt utrolig dårlig stemning i første omgang...

All ære til forsangerne som prøver å holde det gående. Hadde det ikke vært for disse hadde dette vært tidenes dårligste tror jeg.

Hvor mange var det på kamp? 42 stk?

Negativ idag ja.. overstemninga. Men enga fortsetter å bøtte inn med mål. Med bra kamp i Ålesund kan vi vel håpe på godt med tilskuere mot Start i neste hjemmekamp!

Bring a friend!
    IKAROS

Var det folk som sang på kampen?

Comment

Tv og lørdagskamp i mot KIL i ferien, jeg hadde ihvertfall ikke forventa noe spesiellt stemning i går...

Comment

Mange sentrale sangere som ikke var til stede i går, så vidt jeg skjønte.
        Det viktigste er å delta, men det morsomste er å vinne.

ACAB - Allways Carry A Bible

Comment

Fikk Thomas Myhre litt vel mye tyn?
          mvh

Ogni M

Comment

Originally posted by Ogni M View Post
            Jeg vet ikke, men jeg Kjell Henning og Svenna lo godt av det furtne trynet hans på vglive og den herlige tunnellen der han hælsparker ballen inn i målet.

Comment

Originally posted by Ogni M View Post
              Virket å være en god tone mellom Klanen og Myhre i går. Selv om jeg vel hørte noe om Myhre og plata... Det var unødvendig. Men ellers fremstod Myhre som en herlig kar. Ga oss applaus etter at vi sang "Mitt Vålerenga" og ga oss "tommel opp" da vi sang "Myhre slipper inn for Vål'enga". Virker som en fin fyr som setter pris på stemningen vi lager

Comment

Originally posted by engagutt1986 View Post
                Virket å være en god tone mellom Klanen og Myhre i går. Selv om jeg vel hørte noe om Myhre og plata... Det var unødvendig. Men ellers fremstod Myhre som en herlig kar. Ga oss applaus etter at vi sang "Mitt Vålerenga" og ga oss "tommel opp" da vi sang "Myhre slipper inn for Vål'enga". Virker som en fin fyr som setter pris på stemningen vi lager
                hva med alt det andre vi sang til han? hvorfor var akkurat det med plata det værste?
                Ikaros Oslo

Comment

Originally posted by engagutt1986 View Post
                  Myhre er har vært en såppas kuul kis på kampene mot oss uansett hva vi gauler, at egentlig burde han fått en liten positiv sang neste gang. Noen sinnsvake kattereflekser har han og.
                  Og forøvrig mener jeg at Lyn og LSK må oppløses og brennes.

Primary Mission 1: Accomplished.

Comment

Originally posted by Bingokongen View Post
                    Myhre er har vært en såppas kuul kis på kampene mot oss uansett hva vi gauler, at egentlig burde han fått en liten positiv sang neste gang.
                    Neste gang? Da har Myhre lagt opp...

Comment

Originally posted by hbrx View Post
                      Neste gang? Da har Myhre lagt opp...
                      Vi møter'n sikkert i køppen neste år. En av de første rundene

Comment

Working...
                      X