Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Står du stille...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Ogni M View Post
    Hvis jeg forstår det riktig, er noe som dette målet, og det er uten en tvil helt rått. Men se på hvordan den enkelte IKKE knuffer/dytter til sidemannen. Kanskje litt feil fokus med "slamdance" på tribunen?
    Heller sånn som detta:
    http://www.youtube.com/watch?v=4y-UqmwCOog
    ouSV - Enga for de gale!

Comment

Hvis jeg forstår det riktig, er noe som dette målet, og det er uten en tvil helt rått. Men se på hvordan den enkelte IKKE knuffer/dytter til sidemannen. Kanskje litt feil fokus med "slamdance" på tribunen?
      Nydelig mentalitet disse supporterne har. Her er en annen video. Ser gangske bra ut.

http://www.youtube.com/watch?v=LBBPo...eature=related

Comment

Originally posted by Onnis View Post
        Nydelig mentalitet disse supporterne har. Her er en annen video. Ser gangske bra ut.

http://www.youtube.com/watch?v=LBBPo...eature=related
        Javisst, men jeg brukte videoen til å understreke et poeng. La ikke denne tråden bli til en youtube-tråd. OK?
        mvh

Ogni M

Comment

Javisst, men jeg brukte videoen til å understreke et poeng. La ikke denne tråden bli til en youtube-tråd. OK?
          Greit, greit.

Men når vi snakka om hvordan det så ut fra avstand, så linka jeg en perfekt video. Done.

Comment

Nå er det vell stor forskjell på å hoppe og dytte personer!

Comment

Blir jo konsert tilstander dette her. Først artig hopping, for så at det blir et par moshpiter her og der. La nå ikke en fotballkamp bli stedet for en moshpit! Så å si.

Comment

Originally posted by enga View Post
                Nå er det vell stor forskjell på å hoppe og dytte personer!
                Jepp. Hva med å finne en mellomting mellom forsiktig vipping i ankelleddet og happyslapping?

Comment

flere bølgebrytere sier jeg og kjør på som fan
                  Ikaros Oslo

Comment

Dette er et godt eksempel! i starten av videoen!

http://www.youtube.com/watch?v=vgnt7tR8aOE

For oss litt mindre i høyden, stell deg litt til siden. Kom tilbake etter sangen! Det er ikke sånn under hele kampen! Ellers bare fortsett med hauger og hopping inn i hverandre!
                    228

Comment

Originally posted by kassewyski View Post

For oss litt mindre i høyden, stell deg litt til siden. Kom tilbake etter sangen! Det er ikke sånn under hele kampen! Ellers bare fortsett med hauger og hopping inn i hverandre!
                      Men du ser vel forskjell på det som skjer i videoen du selv linker til og det som skjer midt på 228?

I videoen du viser til er det litt kaos, fordi folk hopper litt til siden, og litt rølp.

Hos oss tar folk tak i hverandre, river og slenger hverandre rundt, kaster folk nedover tribunen, tryner, lander på folk som ikke er interessert i det her, skader folk som tilfeldigvis står rundt seg, osv.

Jeg håper du ser forskjellen?
                      IKAROS

Comment

klart ser jeg forskjellen, jeg syntes de skal få holde på så mye de vil, men det finnes vel en grense.. Vet ikke om det er feil tråd, men alkohol kan påvirke sånt. Står vel i et eller annet regelement at man ikke skal ha med alkohol inn på stadion, noe jeg stadig ser at folk har.

Så er vel mange ting som kan endre på det som skjer idag. Jeg har iallefall nevnt en viktig årsak!

228

Comment

klart ser jeg forskjellen, jeg syntes de skal få holde på så mye de vil, men det finnes vel en grense.. Vet ikke om det er feil tråd, men alkohol kan påvirke sånt. Står vel i et eller annet regelement at man ikke skal ha med alkohol inn på stadion, noe jeg stadig ser at folk har.

Så er vel mange ting som kan endre på det som skjer idag. Jeg har iallefall nevnt en viktig årsak!

Når du nevner alkohol, så er det pga stemmen. De som har med alkohol på stadion er som regel di som tar i skikkelig på tribunen. Det hjelper litt mot stemmebåndet Det er vel hovedårsaken. Det er vel ikke så mange alikiser på 228

Comment

Tror ikke alkohol har spesielt stor skyld i akkuratt dette. For mange syns det er ok, selv i edru tilstand, pga de syns det ser fett ut på avstand.

Og jeg kan forstå argumentet om at det ser bra ut på avstand at ting ikke er så A4 og folk hopper rett opp og ned. Og jeg kan forstå argumentet at de som vil være med står der, de som ikke vil trekker unna. Men den teorien er vanskelig å bruke i en situasjon som går uttover folk som da faktisk har trukket litt unna, ettersom folk tryner nedover tribunen.

At det går tribuneras ved mål osv er en annen sak, for det er en spontanreaksjon pga noe som skjer på banen, men det som skjer under denne sangen er en bevisst handling som jeg tror vi kunne tjent litt på å roe ned et par hakk.

Men til dere som syns dette er kult, ikke missforstå meg. Jeg syns helt klart det kan være litt kaos og hopping fremogtilbake. Men man må bare som Fyrtegn og andre nevner over her, ta litt hensyn.
                            IKAROS

Comment

Vi har fått streng beskjed av Ogni M å ikke starte en youtube tråd!

Comment

Working...
                              X