Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Meninger/ideer - Tribunelivet

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Meninger/ideer - Tribunelivet

Tenkte å starte en tråd hvor folk kan ytre litt meninger om hva de syns om utviklingen av tribunelivet de siste åra, og hvor de ønsker vi skal hen.

Har du noen tanker om hvordan type sanger vi skal ha, hvor ofte det kan passe seg med nye sanger, plassering, det visuelle på tribunen, synging utenom spilletid (før etter kamp, pause), eller hva som helst annet som har med tribunelivet å gjøre så kom gjerne med det

Kunne vært bra om dette var en diskusjon hvor medlemmer av sanggruppa ikke deltar, slik at vi kan få litt andre synspunkter
    IKAROS

Jeg personlig er for Ultras kulturen, med mye flagging, hopping, synbar klapping, capo og enkle sanger med trøkk i.
    Ikaros Oslo

Comment

Sanger hvor det tar av. vifting, hopping knuffing og generelt burde man godta litt mer flagging andre steder enn på toppen av 228. Forslag til forbedring er å flytte sanggruppa ned bak kameraet, hvor det vil bli lettere og få med fler og det visuelle syntes mer!
      228

Comment

Originally posted by kassewyski View Post
        Forslag til forbedring er å flytte sanggruppa ned bak kameraet, hvor det vil bli lettere og få med fler og det visuelle syntes mer!
        Nei vet du hva, den ideen likte jeg Eneste problemet er at hvis sanggruppa da skal vifte i minutter i strekk med de største flagga de har vil ikke de bak se en dau skit.. opplever det innimellom selv med sanggruppa like bak meg, men overlever foreløpig

Comment

Originally posted by kassewyski View Post
          Sanger hvor det tar av. vifting, hopping knuffing og generelt burde man godta litt mer flagging andre steder enn på toppen av 228. Forslag til forbedring er å flytte sanggruppa ned bak kameraet, hvor det vil bli lettere og få med fler og det visuelle syntes mer!
          Enig i at sanggruppa burde stå lengre ned mot kamera.
          Det vil gjøre feltet mer visuelt,blir enda mer synlig og man får stor oppmerksomhet.
          EVIG VIF

Comment

Originally posted by Bojan View Post
            Enig i at sanggruppa burde stå lengre ned mot kamera.
            Det vil gjøre feltet mer visuelt,blir enda mer synlig og man får stor oppmerksomhet.
            La oss stå bak kamera mot Start da

Comment

Originally posted by Onnis View Post
              La oss stå bak kamera mot Start da
              Tror det vil bli veldig bra med de ivrigste foran
              Ikaros Oslo

Comment

Originally posted by vif-krigern View Post
                Tror det vil bli veldig bra med de ivrigste foran
                Syns det er veldig fint at noen skal bestemme hvor noen andre skal stå. Tror dette er veien å gå for en best mulig løsning for framtida.

Jeg vil gjerne bestemme hvem som skal stå utenfor.

Comment

Originally posted by KjellH View Post
                  Syns det er veldig fint at noen skal bestemme hvor noen andre skal stå. Tror dette er veien å gå for en best mulig løsning for framtida.

kjempekonstruktivt.

jeg skjønner poenget ditt, vif-krigern, at en gjeng med ivrige burde stå litt ned på feltet der flagging etc synes bedre for resten av tribunene.

når det gjelder sanggruppa gjør de en viktig jobb fra bak på feltet, både med flagging og ikke minst med å starte sanger. Lyden kommer bakfra, derfor fungerer det best å stå bak for å påvirke resten av feltet.

Men for å påvirke resten av feltet med det visuelle så passer det best å stå foran - kanskje vi skulle hatt en bajas-gruppe?

Comment

Jeg er personlig positiv til å prøve med sang/flagge gutta lenger frem. Jeg skjønner at folk som står bak disse kan bli frustrert. Men det burde være en god del folk som har samme mentalitet. Slik at gruppa kan bygge ganske langt oppover , slik at det ikke blir så mange som plages av flagging bak .
                    Jeg tror uansett at lyden vil spre seg greit selv om forsangera står lenger frem.

Comment

Originally posted by -=VIF=- View Post
                      kjempekonstruktivt.

jeg skjønner poenget ditt, vif-krigern, at en gjeng med ivrige burde stå litt ned på feltet der flagging etc synes bedre for resten av tribunene.

når det gjelder sanggruppa gjør de en viktig jobb fra bak på feltet, både med flagging og ikke minst med å starte sanger. Lyden kommer bakfra, derfor fungerer det best å stå bak for å påvirke resten av feltet.

Men for å påvirke resten av feltet med det visuelle så passer det best å stå foran - kanskje vi skulle hatt en bajas-gruppe?
                      Jepp, vi kan ha en dansegruppe foran, så kan vi ha sanggruppa bakerst..
                      *****KREPP ARMY*****
                      DU KREPPER FOR FLERE ENN BARE DEG SJÆL
                      Ein, to, tri Syngepoliti!

Comment

Originally posted by KjellH View Post

Hva snakker du om egentlig? mulig hobbyen din er å vri og omformulere på alt mulig, men alt med måte.
                        Ikaros Oslo

Comment

Bare spytter ut en idé i kveldsmørket.
                          Hva med flagg/hopp/sprellegruppa øverst på bend-it nedre? Rett under kameraet.
                          Der er det ikke i veien for noen bak, det visuelle blir bra, og kansje vi greier å dra med flere av de som sitter på nedre.
                          Bare sperre av et område på ca 10 seter på 5 rader?

Da sier det vel seg selv at forsangere ikke kan bli med i den hurragjengen da...

Comment

Originally posted by batman View Post
                            Da sier det vel seg selv at forsangere ikke kan bli med i den hurragjengen da...
                            Det merka vi veldig god i dag.

Comment

Originally posted by Freeman View Post
                              Det merka vi veldig god i dag.
                              Igår var det så mye folk på 228 som aldri pleier å stå der (aldri er på kamp i det heletatt?) at det var nødt til å bli litt halvveis...
                              IKAROS

Comment

Working...
                              X