Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Stemningstråd VIF - Barca

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Stemningstråd VIF - Barca

Hva syns DU?
    IKAROS

Barca-hymnen før kampen, Madcon i pausen og klappere over (nesten) hele stadion. Ja, det er litt av et sirkus som kommer til byen når storlaga kommer på Norges-besøk. Noe som gjenspeiler seg i at det var lengre kø til Fotball-Shoppen enn øl-køen til Dollys etter kampen.

Satt midt på Bredden og det var greit liv som kom fra Cola øvre. Ikke noe oustanding på noen måte, men helt greit med tanke på at dette var en kamp for turistene.

Vålerenga gjorde seg ikke bort på banen og Klanen gjorde seg ikke bort på tribunen.

Men buinga på Zlatan kunne man spart seg for. Får da være måte på hvor dybt janteloven skal stikke.

Comment

Greit med liv på 228, men merket at mange av forsangerene sto i svingen. Magisk øyeblikk etter kampen med Bojan. Stadion gynga bra til "står du stille.."..

-t

Comment

Jeg har lyst til å trekke frem en litt ekkel episode fra Madcons innslag i pausen, som for øvrig var veldig god. De fleste fikk vel med seg at den ene av medlemene i Madcon, sparka til ballen et par ganger.
        Barcelonas keeper hadde ikke mye sansen for dette, og ga et tegn til artisten som var vanskelig å misstolke. "Syng du, så spiller jeg fotball"

Jeg liker ikke sånne situasjoner, og det var lite hyggelig å se. Uansett var det god stemning i dag. Forbanna uforståelig at vi må ha en slik respekt for FCB og spille sangen deres foran kampen. Deilig å se så mange flagg i dag, selvom noen hadde litt for mye innabords.

Comment

Enig i at det å spille dems sang på vår hjemmebane bare fordi de er en storklubb hadde litt preg av rævslikking over seg. På vår hjemmebane, bør kun våre sanger spilles, treningskamp eller ei. Tror ikke vi hadde fått noen av våre sanger spilt på Camp Nou, hvis vi spilte treningskamp der...

Men var grei stemning, ikke noe mer. Øyeblikket med Bojan på slutten var veldig moro.

Comment

Man merker iallefall hvor viktig rolle forsangerene har.
            Ble veldig mange og lange pauser.

Comment

Originally posted by garcia View Post
              Jeg har lyst til å trekke frem en litt ekkel episode fra Madcons innslag i pausen, som for øvrig var veldig god. De fleste fikk vel med seg at den ene av medlemene i Madcon, sparka til ballen et par ganger.
              Barcelonas keeper hadde ikke mye sansen for dette, og ga et tegn til artisten som var vanskelig å misstolke. "Syng du, så spiller jeg fotball"

Jeg liker ikke sånne situasjoner, og det var lite hyggelig å se. Uansett var det god stemning i dag. Forbanna uforståelig at vi må ha en slik respekt for FCB og spille sangen deres foran kampen. Deilig å se så mange flagg i dag, selvom noen hadde litt for mye innabords.
              Synes det var jævelig kult jeg
              Ikaros Oslo

Comment

Working...
              X