Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Stemningstråd VIF - START

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Stemningstråd VIF - START

Ubeseira på hjemmebane i år, og ingen grunn til å stoppe nå. Kanskje det går ann å håpe på litt folk også, ettersom vi er med i toppen og faktisk spiller en fotball det kan være morro å se på!

Spennende å se hvordan det går dersom det samles en del folk nede ved kamera i morgen.

Ettersom det er Norway Cup kan man vel kanskje håpe på et tilskuertall opp mot 17-18000? Eller er det for optimistisk?
    IKAROS

det er vel litt optimistisk men jeg hadde vært fornøyd med 14k. Alt over er bare en bonus.

Syng deg hes for Vålerenga!

Comment

Noen som har noen tall på solgte billetter?

Comment

Gøy å se livet - det visuelle nede ved kameraet i Cola gjennom skjermen.

Kan melde om 1 Enga og 9 Start på Three Lions i Trondheim, 7 gikk på 6-1.

To flere pluss mål enn RBK. Er vi 3 poeng bak i runde 26 tar vi dette.

Comment

Jævlig bra !

Må si stemninga var ikke noe å klage på i dag, syns "VI, er vål'enga!" tok av ganske bra i dag og flesteparten holdt henda i været. Nydelig
          For står'u stille skal jeg knekke beina dine :)

Comment

Naturligvis bra stemning idag! Virker som det gikk greit med de som sto nede i hjørnet også. Hørtes hvertfall ut som lite klaging pga flagging, og det var fokus på flagging når ballen var ute av spill. En god start!

16590 tilskuere er heller ikke så galt. Håpet på 17-18 og det var jo ikke langt unna. Fortsetter den fotballen her blir det fullt hus innen ikke alt for lenge uansett
            IKAROS

Comment

Synes stemninga var bra under Start-kampen, men vi var ikke på høyde med lagets prestasjon! I 2. omgang virket det som om vi rett og slett ble slitne - tror Klanen må jobbe med kondis og utholdenhet, skal vi klare å følge spillerne! Kanskje Klanen og Bojan burde få et eget treningsopplegg, så begge holder 90 minutter med festfotball?

Foreslår intervalløkter:

2 min hopping til "står du stille" (det gir 90% av Klanen 98% av makspuls vil jeg tro)

Deretter 1 min "rellion" (rolig, nesten salmetempo, puls ned mot 97% )

Så 2 min hopping (opp til 98% igjen), osv - repeteres uendelig.

Savnet for øvrig "stille i fjøset" - hadde passet bra mandag, du verden det ble stille i VG svingen (ikke så veldig rart, egentlig).

Comment

Stemmingsrapporten fra startkampen: http://www.klanen.no/sanger/kan_vi_m...tart_hver_helg
                ouSV - Enga for de gale!

Comment

Etter å ha gått igjennom filminga fra denne kampen bet jeg meg merke i ENGA ENGA ENGA ----- VÅLERENGA sangen . Jeg synes den funka veldig bra mellom bredden og gaza . Er dette noe noen andre la merke til? Noe som kan brukes videre???

Comment

Originally posted by zider View Post
                    Etter å ha gått igjennom filminga fra denne kampen bet jeg meg merke i ENGA ENGA ENGA ----- VÅLERENGA sangen . Jeg synes den funka veldig bra mellom bredden og gaza . Er dette noe noen andre la merke til? Noe som kan brukes videre???
                    Tenkte på det selv, men det var vel ikke ment sånn.

Man hører også at Gaza svarer litt unaturlig fort, og det er pga at noen få personer står å roper "enga enga enga" på Gaza også. Den var vel egentlig ment som en egen greie på Gaza, hvertfall i den kampen. At bredden svarte la jeg ikke merke til engang før jeg hørte det på filmen.
                    IKAROS

Comment

Working...
                    X