Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Stemningstråd VIF - Sandefjord

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Stemningstråd VIF - Sandefjord

10 000 på match, og vi har vært på andre plass i lange tider... Skuffende? Eller er det ok mot Sandefjord?

Ellers helt ok stemning idag, men virka litt tammere enn det har vært i det siste.. Kanskje tre mål er for lite?
    IKAROS

Originally posted by superman View Post
    10 000 på match, og vi har vært på andre plass i lange tider... Skuffende? Eller er det ok mot Sandefjord?

Ellers helt ok stemning idag, men virka litt tammere enn det har vært i det siste.. Kanskje tre mål er for lite?
    Synes faktisk stemninga i dag var helt ok.
    Virka som om mange forventet storseier og at man kanskje ikke ga alt.

I kampene framover så blir det nok mer adrenalin da vi møter Stabæk,Brann,Godset og lsk.

Ps: Liker det visuelle nederst på gaza
    EVIG VIF

Comment

Må si meg litt enig med supermann. Litt tamt i 1 omg. Noe som sikkert er naturlig i forhold til kamp bildet.

Jeg synes også det visuelle funker. Får bare håpe flere henger seg på i fremtiden.

Comment

10.000 synes nå i hvert fall jeg er skuffende..er det så mye artig å gjøre i Oslo ellers? Kino og sånn?
        Men men..vi var jo der. Og det var digg
        In the beginning the Universe was created.
        This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
        - Douglas Adams

Comment

10 000 er vell ikke så mye? Men folk har akkurat startet på jobb, skole. Vi møter Sandefjord som ligger helt sist på tabellen.

Comment

utrolig mye turister og førstereisende på VB i dag, og det hjalp ikke akkurat på livet..
            Syng for fulle hals, Vål\'enga..

Comment

Originally posted by haraa1 View Post
              utrolig mye turister og førstereisende på VB i dag, og det hjalp ikke akkurat på livet..
              Men med tre mål og seier kanskje de kommer tilbake

Men syns forresten "Vi er Vålenga, Oslo by.." sangen fungerte jævlig bra tidlig i matchen. Virka som nesten hele stadion var med?!

Får bare bredden våkner opp og får med seg at man skal løfta arma på denne, så blir det bra
              IKAROS

Comment

det var rart. jeg så en mann selge billetter til vb på stadion

Comment

10000

Originally posted by enga View Post
                  10 000 er vell ikke så mye? Men folk har akkurat startet på jobb, skole. Vi møter Sandefjord som ligger helt sist på tabellen.
                  Det var ikke i nærheten av 10 000 på matchen i går, antar noe rundt 7 - 8 000. Bredden hadde nok en av de svakeste kampene jeg har sett på lenge, men en totalt uintressant motstander og lite folk er nok hovedårsaken.
                  When the facts change, so does my opinon

Comment

Originally posted by Bojan View Post

Ps: Liker det visuelle nederst på gaza
                    Regner med det er meg du mener, men jeg tviler på at jeg kommer til å fortsette å stå der nede.
                    Men nyt det så lenge det varer.
                    Spill til dommern blåser daaaaa!!!

1922 Goalkeeper JF Mitchell, first and last player to wear glasses in an FA Cup Final.

Comment

Originally posted by Den12Mann View Post
                      det var rart. jeg så en mann selge billetter til vb på stadion
                      gjorde du... nei fy søren.
                      Syng for fulle hals, Vål\'enga..

Comment

gjorde du... nei fy søren.
                        Ja det var meg. Jeg kjøpte 200 billetter sånn at jeg kunne selge det til turister og ødelegge stemningen på bredden. Tror jeg kommer til å fortsette med dette siden det viste seg ut til å være en suksess

Comment

Blir nesten skremt her...

Sitter å redigerer filmen og ser følgende:
                          Kamera er fokusert mot 228, vi leder 2-0 og det er fem minutter igjen av matchen og folk står på 228 med arma i kors, snur seg og prater litt og virker TOTALT uengasjert og uinteressert i å lage stemning.

Hva skjer med folk? Skal ikke henge ut noen her, men man kan lett se at dette er veldig kjente fjes som står på faste plasser på 228 HVER kamp. Hva skal til for at dere synger?!
                          IKAROS

Comment

Hvordan ser det visuelle ut på video?
                            228

Comment

Originally posted by kassewyski View Post
                              Hvordan ser det visuelle ut?
                              Spør spillerne!

Comment

Working...
                              X