Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Stemningstråd VIF - Sandefjord

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by hbrx View Post
    Spør spillerne!
    leste du det jeg skrev?
    228

Comment

Originally posted by hbrx View Post
      Spør spillerne!
      Eller spør meg

Det ser ålreit ut. Du får vente å se selv til jeg får laget ferdig filmen..
      IKAROS

Comment

Jeg tror grunnen til at det er litt slapt på tribunene er nettopp Sandefjord. De er kjedelige. Ingen å synge "mot" . osv. Du merka sikkert at folk våkna når 2ern hang rundt halsen til Mos. Så de er rett å slett for kjedelige tror jeg

Comment

Originally posted by zider View Post
          Jeg tror grunnen til at det er litt slapt på tribunene er nettopp Sandefjord. De er kjedelige. Ingen å synge "mot" . osv. Du merka sikkert at folk våkna når 2ern hang rundt halsen til Mos. Så de er rett å slett for kjedelige tror jeg
          Mhm, tenkte på det selv. Husker vi møtte PAOK for en tid tilbake og da virka folk sykt gira. Alle var med hele tida. Det var jo fordi da skulle vi endelig møte "ordentlig" motstand. Det samme gjelder jo mot de andre laga i TL med litt reisende.. Men de 14 SF tilhengerne var kanskje ikke all verden å skryte av...
          IKAROS

Comment

Her har dere filmen
            IKAROS

Comment

Originally posted by superman View Post
              5:25 ut, titt på en eller annen person på tribunen og følg bevegelsene hans de neste sekundene. Ekte glede. Utrolig moro å se på.

Comment

igjen et eksempel på at når det er noe gøy som skjer(toern er ræva)eller mål da synger alle,når det er kjedelig er det bare 100 mann som gidder og synge.hva man skal gjøre med det aner jeg ikke

Comment

Originally posted by Johannes View Post
                  igjen et eksempel på at når det er noe gøy som skjer(toern er ræva)eller mål da synger alle,når det er kjedelig er det bare 100 mann som gidder og synge.hva man skal gjøre med det aner jeg ikke
                  Noen ganger må man bli flinkere til å lytte på resten. Når en liten gruppe holder "Øl og vold" i gang aleine uten at folk blir med så har man to valg; enten fortsetter man og på den måten hindrer andre sanger i å starte, eller så stopper man og drar i gang noe annet. Det ble litt "kongeblå" over det hele mot SF.

Comment

Originally posted by kassewyski View Post
                    leste du det jeg skrev?
                    Jepp. Jeg redigerte litt på det tilogmed

Comment

skjønner poenget ditt Frank,men det er ikke bare i denne kampen,folk synger når det skjer noe uavhengig av hvilken sang som blir startet,Noen ganger er det det heeeeelt dødt nesten ingen synger uansett hvilken sang som blir startet

Comment

Originally posted by FrankO View Post
                        Noen ganger må man bli flinkere til å lytte på resten. Når en liten gruppe holder "Øl og vold" i gang aleine uten at folk blir med så har man to valg; enten fortsetter man og på den måten hindrer andre sanger i å starte, eller så stopper man og drar i gang noe annet. Det ble litt "kongeblå" over det hele mot SF.
                        Når øl og vold gikk så var det vel en av gangene hvor det faktisk trøkka skikkelig til.
                        Var egentelig når vi kjørte mer variasjon av mange korte sanger, at folk generelt ikke ble med.

Folk generelt sett gadd ikke å bli med i går.
                        Først når vi 100 som alltid synger klarer å tippe lyden over den terskelen som får de andre til å synes at det er "kult" nok til å bli med, trøkker det skikkelig til.
                        Eller hvis det skjer noe helt spesielt på banen, som mos situasjonen.

Med sanger som øl og vold, så er det lettere for oss 100 og få trøkka skikkelig til så vi kommer over terskelen til at folk flest blir med en stund, når den dør ut litt igjenn så fortsetter vi videre en liten stund og trøkker til igjenn for å komme over "terskelen" igjenn.
                        ouSV - Enga for de gale!

Comment

Originally posted by Fyrtegn View Post
                          Når øl og vold gikk så var det vel en av gangene hvor det faktisk trøkka skikkelig til.
                          Var egentelig når vi kjørte mer variasjon av mange korte sanger, at folk generelt ikke ble med.

Folk generelt sett gadd ikke å bli med i går.
                          Først når vi 100 som alltid synger klarer å tippe lyden over den terskelen som får de andre til å synes at det er "kult" nok til å bli med, trøkker det skikkelig til.
                          Eller hvis det skjer noe helt spesielt på banen, som mos situasjonen.

Med sanger som øl og vold, så er det lettere for oss 100 og få trøkka skikkelig til så vi kommer over terskelen til at folk flest blir med en stund, når den dør ut litt igjenn så fortsetter vi videre en liten stund og trøkker til igjenn for å komme over "terskelen" igjenn.
                          I agree!
                          (også ti tegn da)
                          IKAROS

Comment

Working...
                          X