Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Mosaikktifoen Norge - Portugal

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mosaikktifoen Norge - Portugal

Finnes det bilder eller video ute av den noe sted?
    in Absinthia

jeg har bilde av tifoen ) Vet ikke helt hvor gode bilde det er da.. Bilder kommer snart!

Comment

Ikke den beste kvaliteten men:
      http://bildr.no/view/717050
      "Quitters never win, winners never quit. But those who never win and never quit are idiots" -Sir David Brent-

Comment

http://bildr.no/view/717524

Skjermdump fra et lite glimt på TV2. Tydelig at det andre bildet er tatt litt tidliger. Håper det kommer noen bilder snart. Godt fornøyd med tettheten, men bokstavene ble noe "gøkka". Spesielt folka på A-en og N-en var slappe. Ser også at det har sklidd ut litt.

Dette var første gang vi (altså i vi som gjennomførte) prøvde noe slikt på landskamp. Inntrykket er at VIF-supportere er flinkere, men de er vel også mer vant med sånt.

Men det gikk ganske bra. 75% i første forsøk gir motivasjon til å prøve videre. Tusen takk til alle de som bidro på denne.

-Joachim
        Søk på Klanens Masterstipend! Fristene er 1. mars og 15. oktober, hvert år.
        [url]http://www.klanen.no/klanen/klanens-masterstipend/[/url]

Comment

Synes det gikk over all forventning jeg. Bra jobba!

Nå får vi jo 228 som supporterfelt neste år, det gir jo en del muligheter til andre ting også...

Comment

Originally posted by MortenN View Post
            Synes det gikk over all forventning jeg. Bra jobba!

Nå får vi jo 228 som supporterfelt neste år, det gir jo en del muligheter til andre ting også...
            Hva vil neste år si? At vi får 228 mot Danmark i mars?

Ellers synes jeg tifoen gikk forholdsvis bra, særlig med tanke på at dette var en landskamp. Håper dog vi klarer å mobilisere flere folk til opprigg neste gang. Må ha pådratt meg senebetennelse av å rulle ark i 7 timer.

Comment

Originally posted by Plaum View Post
              Hva vil neste år si? At vi får 228 mot Danmark i mars?

Ellers synes jeg tifoen gikk forholdsvis bra, særlig med tanke på at dette var en landskamp. Håper dog vi klarer å mobilisere flere folk til opprigg neste gang. Må ha pådratt meg senebetennelse av å rulle ark i 7 timer.
              Den såkalte rullesyken er langt værre enn musesyken, det kan bekreftes.
              Nå skal vi ikke ta på vei over at vi kun var 3 stykker i starten og blei 5 etter hvert fram til KST kom og redda tifoen. Det er ikke alle forunt å kunne gå i fra jobben en hvilken som helst tirsdag for å jobbe dugnad på landskamp. Kampen mot Danmark går på en lørdag, da er det nok flere tilgjengelig for konge, fedreland og Gange-Rolfs erobringer...
              in Absinthia

Comment

Originally posted by Hjesus View Post
                Den såkalte rullesyken er langt værre enn musesyken, det kan bekreftes.
                Nå skal vi ikke ta på vei over at vi kun var 3 stykker i starten og blei 5 etter hvert fram til KST kom og redda tifoen. Det er ikke alle forunt å kunne gå i fra jobben en hvilken som helst tirsdag for å jobbe dugnad på landskamp. Kampen mot Danmark går på en lørdag, da er det nok flere tilgjengelig for konge, fedreland og Gange-Rolfs erobringer...
                Mest skuffa over manglende oppmøte fra andre enn Klanen, egentlig. Jeg ser poenget ditt, men alle store grupperinger har en student eller fem. Eller en arbeidsledig døgenikt. Vi har mange av dem.
                En fra KFL som kom og gikk igjen etter to timer. En fra menigheden og en hamkam-fyr? Resten Klanen. At man ikke var mange i starten var ikke rart.

At det ikke kom flere litt senere er hakket mere pussig.
                Det viktigste er å delta, men det morsomste er å vinne.

ACAB - Allways Carry A Bible

Comment

Originally posted by Erlink View Post
                  Mest skuffa over manglende oppmøte fra andre enn Klanen, egentlig. Jeg ser poenget ditt, men alle store grupperinger har en student eller fem. Eller en arbeidsledig døgenikt. Vi har mange av dem.
                  En fra KFL som kom og gikk igjen etter to timer. En fra menigheden og en hamkam-fyr? Resten Klanen. At man ikke var mange i starten var ikke rart.

At det ikke kom flere litt senere er hakket mere pussig.
                  Litt flisespikkeri kanskje, men nå stilte vel også fugla én mann. Og han Start karen var ikke Menigheden, men Ultras 1905 (eller hva de kaller seg der nede).

Hvordan ble dette markedsført overfor de andre klubbene?

Comment

Litt flisespikkeri kanskje, men nå stilte vel også fugla én mann. Og han Start karen var ikke Menigheden, men Ultras 1905 (eller hva de kaller seg der nede).

Har hvertfall blitt informert på diverse forumer hvor de fleste ultrasgrupperingene i Norge har representanter med nr til Erlink og Diker'n så det er nok ikke dét det sto på..

NSA har vel også sagt ifra til folk de visste skulle på kampen.

Hvordan det har blitt informert om til de offisielle supporterorganisasjonene vet jeg ikke så mye om.
                    IKAROS

Comment

KFL = fugla

NSA pusha det på facebook + alt Supermann nevnte
                      Det viktigste er å delta, men det morsomste er å vinne.

ACAB - Allways Carry A Bible

Comment

Working...
                      X