Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Stemningstråd VIF - Stabæk

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Stemningstråd VIF - Stabæk

Dette gikk veien igjen det..

Men jeg har ett stort ønske! Etter scoringer så må vi dra igang stemningssanger.... "se der danser vålenga, se for en stil den har" feks... Dette er IKKE en sang å dra igang etter scoringer.

Og igjen virker det som gutta bak holder igjen tempo på en del stemningssanger, mens resten av feltet vil trekke opp tempo. Dette dreper mye av livet idag igjen.

Men vi klarer oss generelt greit, selvom det kanskje er et godt stykke igjen til toppen. 12 000 solgte billetter når vi har holdt andre plass såpass lenge er kanskje ikke mye å skryte av?

Og så til noe mer positivt.. De nye sangene gikk ganske greit idag, eller? Gi dem noen kamper til, men det var en godkjent start hvertfall
    IKAROS

Kan ikke si meg mer enig!
    228

Comment

bra sang til Ogude.
      men Kaputt og noen sidemenn vil bytte ut Afrika med Nigeria, noe jeg absolutt ikke kan skjønne, eller se meg enig i.

Comment

Originally posted by superman View Post
        Og så til noe mer positivt.. De nye sangene gikk ganske greit idag, eller? Gi dem noen kamper til, men det var en godkjent start hvertfall
        Står som sagt tidligere helt til høyre på Bredden. Jeg fikk løpeseddelen, men fikk ikke med meg noen av de nye sangene. Er det bare en liten klack på 228 som synger siden mange her tror det høres bra, mens det er få som hører dette på andre deler av stadion?

Comment

Originally posted by FrankO View Post
          Står som sagt tidligere helt til høyre på Bredden. Jeg fikk løpeseddelen, men fikk ikke med meg noen av de nye sangene. Er det bare en liten klack på 228 som synger siden mange her tror det høres bra, mens det er få som hører dette på andre deler av stadion?
          Kan nok stemme detta. Skal ikke mer enn rett over trappa til felt 229, før det er latterlig ræva stemning.

Kun "Kom igjen Enga", "Så hev din røst og støtt ditt lag" og "Gamle Oslos stolthet" som trøkker relativt bra, ellers er folk flest mer opptatt av å klage enn å bidra til stemning.

Comment

Mulig det, men jeg skjønner ikke helt hvordan det er mulig at dere helt til høyre på bredden ikke hører hva som synges, mens kamera vårt som står på pressetribuna midt på Hafslund øvre får tatt opp lyden helt ok.

Kanskje dere lager mye støy selv, så dere ikke får med dere hva som skjer?

Men uten tvil, det er ikke langt uttover 228 man skal gå før det er ganske stille.
            IKAROS

Comment

Originally posted by superman View Post
              Kanskje dere lager mye støy selv, så dere ikke får med dere hva som skjer?

Det er mulig. Lyden har også en tendens i å spre seg som en trakt utover - den tar ikke en brå venstresving. Kan også forklare det.

Comment

Det er mulig. Lyden har også en tendens i å spre seg som en trakt utover - den tar ikke en brå venstresving. Kan også forklare det.
                Mulig mulig. Men istedet for å lure på det, kan dere heller komme over til oss og trekke med dere folka på et av feltene ved siden av FG på sangeneHehe
                IKAROS

Comment

BACK TO TOPIC!

De nye sangene funka forholdsvis bra blant de ivrigste, men det virket ikke på meg som at de spredte seg i særlig grad.

Ellers synes jeg at det går aaaaaltfor sakte blant gutta bak. Hvordan dere klarer å hoppe til den takta der fatter jeg ikke gutta, har dere lenger "hangtime" enn oss?

Dette gjelder særlig stemningssanger, og her er det viktig at det går litt fort, hvis ikke hemmer vi bare sangen.

At det ikke ble startet noen stemningssanger etter noen av scoringene er smått utrolig. Her må det skjerpes inn kraftig! Greit nok at Mos fortjener litt ros etter å ha scora, men Mostafa sangen er en "stemningsdreper", og kan fint synges etter et par stemningssanger.

Comment

Helt enig med hva Superman skriver i sitt åpningsinnlegg og det Plaum skriver her.
                    Stemningssanger etter mål er nesten et must spør du meg, da er folk skikkelig gira, og man får med mange og det høres bra ut! Se der danser Vålerenga er definitivt ingen stemningssang i så måte, blir litt traust.
                    Ingen imponerende dag på tribunen, det bør være mye mye bedre når vi er så mange vi er i utgangspunktet, men man får vel bare venne seg til at mange ikke bidrar i noen særlig grad, og dømme stemninga deretter..
                    Ikaros

Comment

Jeg stelte meg på høyreflanken i denne kampen for å få ett blikk fra utsiden på den gjengen jeg vanligvis står med. Sirkusklubben bakerst gjorde en særdeles god innsats, og dro igang mange stemningssanger. For meg var det vanskelig å høre de litt mer ultrasinspirerte nederst ved plattformen, men så synger de heller ikke bakover mot meg. Men det så ut til å syntes godt, og det liker jeg ekstra godt

Veldig mange som fortjener en klapp på skulderen etter denne kampen. Men også noen som fortjener en ekstra. De veit selv hvem de er.

Likte spesielt godt den enorme trøkken vi fikk på "Kom igjen, Enga" den ene gangen. Det overdøvet smurfas desperate forsøk totalt.

MEN, når dommeren er så til de grader inkonsekvent på dømminga - er det mange som mister fokuset. Mange sanger som kunne vært bedre, men vi får skylde på dommersvinet. Greie kort til VIF, og en noe streng utvisning av Bojan, mens Stabæk slapp unna med akkurat de samme forseelsene.
                      Søk på Klanens Masterstipend! Fristene er 1. mars og 15. oktober, hvert år.
                      [url]http://www.klanen.no/klanen/klanens-masterstipend/[/url]

Comment

I går satt jeg i vg svingen, og helt ærlig, det vakke så bra stemning på ullevaal! For det første. Vestbredden er flaut. Hørte de ikke bortsett fra når de sang kano med miniklanen eller lignende, på (Klapp)Vi er Vålenga, så det helt tragisk ut, og greit fra cola. Syntes vi må bli bedre på flagging over alt på stadion! Har sagt det mange mange ganger, men det er jævlig viktig med masse flagg osv.

Comment

Originally posted by Plaum View Post
                          At det ikke ble startet noen stemningssanger etter noen av scoringene er smått utrolig. Her må det skjerpes inn kraftig!
                          Jeg er enig. Var på vei til å starte Sha-la-la på alle scoringene, men spillersangene kom og tok over før jeg var ferdig med de værste jubelropene og klemmene på alle rundt meg. Å starte opp spillersangene med en gang blir feil. Først sha-la-la eller en eller annen gla'sang. Nå den har roa seg, så kommer spillersangene.
                          in Absinthia

Comment

Et spørsmål, hvorfor i all verden synger man fortsatt 'Lyn Hat'-sanger. Laget er ferdig. Som Anders Krystad skrev i 'Begynnelsen' om 'Helmuth Steffens glansuttalelse om at "all PR er god PR", har vist seg å ha visse svakheter' gjelder fortsatt. De lever på vårt hat. Det absolutt verste vi kan gjøre mot dem er å glemme dem helt. Vi har glemt Skeid helt, se hva som har skjedd. De har blitt farmerlaget vårt...

Så prøv å glem Lyn... La dem svinne hen.... Eller rettere sagt, send dem tilbake til glemselen.... Hysj Hysj....
                            https://m.youtube.com/watch?v=jkhpZoPOfZI

Comment

Hvis du legger merke til tabellen i adeccoligaen så er de faktisk ikke helt borte. Regner faktisk med at de klarer å stable seg på beina i 2. divisjon til neste år...
                              in Absinthia

Comment

Working...
                              X