Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

ut med dommern

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• ut med dommern

hva med den gamle "ut med dommern inn med kua" neste gang dømmingen er hårreisende dårlig?
    en type- øl og vold- skamslåtte bønder.
    da får vi iallefall med oss MiniKlanen, om ikke annet

Ut med dommer'n inn med kua, hilsen oss fra Haugenstua?

Comment

Originally posted by FrankO View Post
      Ut med dommer'n inn med kua, hilsen oss fra Haugenstua?
      Ut med Dommern inn med KUA... KUA.....?

Comment

Hva med en litt freshere måte å klage på dommern på?

PAO - Rivers of Babylon

Dommern kan'ke reglene
        Men drit i det
        Vi kjører på
        Vi er Vålenga

Enkelt og fengende, og kan trøkke rimelig bra om folk er hissige pga noen dommeravgjørelser. Samtidig er det jo noen kloke ord til spillerne..
        IKAROS

Comment

Vil bare skyte inn at jeg synes det er en uting at vi klapper mellom "dommerjævel". Dommeren fortjener ikke klapp og det høres mer truende ut, når vi ikke klapper.
          Det viktigste er å delta, men det morsomste er å vinne.

ACAB - Allways Carry A Bible

Comment

Originally posted by Erlink View Post
            Vil bare skyte inn at jeg synes det er en uting at vi klapper mellom "dommerjævel". Dommeren fortjener ikke klapp og det høres mer truende ut, når vi ikke klapper.
            enig

Comment

Originally posted by Erlink View Post
              Er veldig enig i dette, men klarer ikke helt å se hvordan vi skal holde rytmen. Dette er en veldig aggressiv sang, hvor tempoet går av som en nyttårsrakett. Klappinga er med på å holde litt igjen, men kan vi få det til uten ville det vært perfekt
              Søk på Klanens Masterstipend! Fristene er 1. mars og 15. oktober, hvert år.
              [url]http://www.klanen.no/klanen/klanens-masterstipend/[/url]

Comment

Originally posted by qxvrea View Post
                Er veldig enig i dette, men klarer ikke helt å se hvordan vi skal holde rytmen. Dette er en veldig aggressiv sang, hvor tempoet går av som en nyttårsrakett. Klappinga er med på å holde litt igjen, men kan vi få det til uten ville det vært perfekt
                Det har gått fint i hvertfall 5 år av mitt tribuneliv. Bare nylig at klapping har blitt en greie
                Det viktigste er å delta, men det morsomste er å vinne.

ACAB - Allways Carry A Bible

Comment

hva med bare ut med kua, inn med dommer? Er jo bare bønder som dømmer oss.. Neida, men jeg har ofte tenkt på at vi kan bruke det sinne og trøkket som kommer av dårlig dømmming til noe bedre.

Comment

Originally posted by -=VIF=- View Post
                    hva med bare ut med kua, inn med dommer? Er jo bare bønder som dømmer oss.. Neida, men jeg har ofte tenkt på at vi kan bruke det sinne og trøkket som kommer av dårlig dømmming til noe bedre.
                    Enig. Fremdeles upløyd mark her. Absolutt. Selv synes jeg ropet "Kjøpt og betalt"
                    er det som gjerne fungerer dårligst på tribunen. Husker ikke hvilken sesong
                    (tror det var 07 eller 08), hvor samme rop ble dratt i gang etter en rimelig snål
                    dommeravgjørelse til og med mot Strømsgodset. Strømsgodset?
                    De svarte også treffende: "Vi hakke penger" fra VG rett etterpå, og dette er faktisk
                    noe av det bedre jeg har opplevd derfra.

Man kan vel kanskje si at ropet kommer mer til sin rett mot lag som RBK, Man City
                    og Real Madrid liksom ...

Evol, som lurer på hvor mye en straffe koster i Norge

Comment

Originally posted by Evol View Post
                      Evol, som lurer på hvor mye en straffe koster i Norge
                      Sender du nakenbilde av deg selv til Edvartsen får laget du velger straffer. Sender du nakenbilde av kona di til Edvartsen får laget du velger garantert seier i alle kamper han dømmer.

De andre har litt prisforskjeller. Øvrebø krever feks blankpolering av skallen + cash og en fersk BigMac Meny
                      Søk på Klanens Masterstipend! Fristene er 1. mars og 15. oktober, hvert år.
                      [url]http://www.klanen.no/klanen/klanens-masterstipend/[/url]

Comment

Originally posted by qxvrea View Post
                        Sender du nakenbilde av deg selv til Edvartsen får laget du velger straffer. Sender du nakenbilde av kona di til Edvartsen får laget du velger garantert seier i alle kamper han dømmer.

De andre har litt prisforskjeller. Øvrebø krever feks blankpolering av skallen + cash og en fersk BigMac Meny
                        Jeg sendte nakenbilde av kona til Edvardtsen til han før sesongen. Kanskje ikke noe sjakktrekk...

Comment

Working...
                        X