Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålenga har kommet for å bli

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vålenga har kommet for å bli

Elsker den melodien her så klarer ikke helt gi slipp på den... Prøver meg på et forslag..

San Lorenzo

Koooom å se
    Vi har reist oss fra den tida vi rykka ned
    Klubben vår har alltid vært for alle
    Snart får vi egen stadion nedpå Valle
    Med hånda plassert på hjerte vil jeg nå si
    At Vålenga har kommet for å bli

Hva syns dere?
    IKAROS

Melodien er helt rå. Men tror det er litt for mye tekst... Ha kanskje noe som er litt enklere

Comment

Originally posted by OleC View Post
      Melodien er helt rå. Men tror det er litt for mye tekst... Ha kanskje noe som er litt enklere
      Hvorfor det? Siden når blei det umulig for Vålerenga-supporterne å lære seg lange sangtekster? Sangtekster hvor ræiræiræi ikke er en av hovedingrediensene vel og merke.

Synes tekstforslaget var veldig, veldig bra. Endelig et forslag til sang hvor teksten faktisk betyr noe.

Comment

Eneste problemet jeg ser for meg rent tekstmessig er:
        Hva synger vi når vi faktisk har fått stadion på Valle? Evt om vi får vite at stadionplanene går i vasken?

Comment

Originally posted by Plaum View Post
          Eneste problemet jeg ser for meg rent tekstmessig er:
          Hva synger vi når vi faktisk har fått stadion på Valle? Evt om vi får vite at stadionplanene går i vasken?
          Alle sanger må ikke være sanger ment for 100 år fram i tid. Får vi stadion på Valle, evt at den blir skrinlagt Gud forby, så stopper man å synge denne sangen. Ikke verre enn det.

Det blir jo samme greia som med spillersanger.

Dessuten bør det være en smal sak å endre "Snart får vi" med "Nå har vi".

Comment

Originally posted by FrankO View Post
            Hvorfor det? Siden når blei det umulig for Vålerenga-supporterne å lære seg lange sangtekster? Sangtekster hvor ræiræiræi ikke er en av hovedingrediensene vel og merke.

Synes tekstforslaget var veldig, veldig bra. Endelig et forslag til sang hvor teksten faktisk betyr noe.
            Leste teksten et par ganger og så på den samtidig som jeg hørte på videoen. Trekker tilbake det jeg sa. Vi kjører på, jeg likte den

Comment

fet melodi,teksten begynner også og bli bedre men 1 setning er ikke veldig bra

Comment

kanskje blåååå,røøøøøøøøø som første setning

Comment

Originally posted by Johannes View Post
                  kanskje blåååå,røøøøøøøøø som første setning
                  Da kan jeg garantere deg at hver gang du forsøker å starte denne, så ender det med at du får svar: I regn og sol og snø...
                  in Absinthia

Comment

jepp, ser den,men kan starte ett annet sted,men problemet blir jo kanskje ikke mindre,enig

Comment

Working...
                    X