Kunngjøringer
Collapse
No announcement yet.
Vålenga har kommet for å bli
Collapse
X
-
jepp, ser den,men kan starte ett annet sted,men problemet blir jo kanskje ikke mindre,enig
-
fet melodi,teksten begynner også og bli bedre men 1 setning er ikke veldig bra
Leave a comment:
-
Originally posted by FrankO View PostHvorfor det? Siden når blei det umulig for Vålerenga-supporterne å lære seg lange sangtekster? Sangtekster hvor ræiræiræi ikke er en av hovedingrediensene vel og merke.
Synes tekstforslaget var veldig, veldig bra. Endelig et forslag til sang hvor teksten faktisk betyr noe.
Leave a comment:
-
Originally posted by Plaum View PostEneste problemet jeg ser for meg rent tekstmessig er:
Hva synger vi når vi faktisk har fått stadion på Valle? Evt om vi får vite at stadionplanene går i vasken?
Det blir jo samme greia som med spillersanger.
Dessuten bør det være en smal sak å endre "Snart får vi" med "Nå har vi".
Leave a comment:
-
Eneste problemet jeg ser for meg rent tekstmessig er:
Hva synger vi når vi faktisk har fått stadion på Valle? Evt om vi får vite at stadionplanene går i vasken?
Leave a comment:
-
Originally posted by OleC View PostMelodien er helt rå. Men tror det er litt for mye tekst... Ha kanskje noe som er litt enklere
Synes tekstforslaget var veldig, veldig bra. Endelig et forslag til sang hvor teksten faktisk betyr noe.
Leave a comment:
-
Melodien er helt rå. Men tror det er litt for mye tekst... Ha kanskje noe som er litt enklere
Leave a comment:
-
Vålenga har kommet for å bli
Elsker den melodien her så klarer ikke helt gi slipp på den... Prøver meg på et forslag..
San Lorenzo
Koooom å se
Vi har reist oss fra den tida vi rykka ned
Klubben vår har alltid vært for alle
Snart får vi egen stadion nedpå Valle
Med hånda plassert på hjerte vil jeg nå si
At Vålenga har kommet for å bli
Hva syns dere?Tags: None
Leave a comment: