Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Stemningstråd VIF - Brann

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Stemningstråd VIF - Brann

Ser det har blitt åpnet for salg i PB øvre, noe som vel tyder på mye folk..

Kan vi håpe på over 18 000 her? Eller er det litt for optimistisk?
    Med tanke på at vi ligger på 2.plass og har gjort det lenge, og stadig vinner burde det vært mulig å trekke en del folk mot skarrepakket.

Håper på årets stemningstopp her!
    IKAROS

Originally posted by superman View Post
    Ser det har blitt åpnet for salg i PB øvre, noe som vel tyder på mye folk..

Kan vi håpe på over 18 000 her? Eller er det litt for optimistisk?
    Med tanke på at vi ligger på 2.plass og har gjort det lenge, og stadig vinner burde det vært mulig å trekke en del folk mot skarrepakket.

Håper på årets stemningstopp her!
    Jeg håper og synes det burde være over 20 000! Håper på mange folk fra Bergen, slik at de fyller opp litt di også!

Comment

gleder meg villt til å lage hakkemat av hovne bergensere både på og uttafor banen(tribunen)! hater bergen by!
      Marek Kulič til Vålerenga nå !!!!!!!!!!!!!

Comment

Tror det er en og annen som holdt på å få nervesammenbrudd idag, men tidvis veldig bra stemning!

Bra trøkk på en del sanger, og ingenting er som litt Bakke-hets.. Selvom det gikk litt over kanten for noen tror jeg
        IKAROS

Comment

Hadde vært interessant om noen som har ansvar for sang e.l. tar kontakt med TV-kanalene og spør dem om plassering av mikrofoner/justeringer av lyd på stadion. Gang på gang hører man enkeltpersoner som holder med bortelaget på Ullevaal krystallklart, mens på motsatt side hører man at det er noen tusen som synger for Vålerenga.

Jeg mistenker at TV-kanalene tenker at "det er jo mest rettferdig at man hører begge supportergrupperingene" og justerer lyden deretter. Selv mener jeg de har som oppgave å gjengi lyden slik den er rundt stadion.

Så det hadde vært interessant å høre hva de gjør med lyden for det er på ingen måte slik jeg oppfatter den på stadion.

Comment

Originally posted by FrankO View Post
            Hadde vært interessant om noen som har ansvar for sang e.l. tar kontakt med TV-kanalene og spør dem om plassering av mikrofoner/justeringer av lyd på stadion. Gang på gang hører man enkeltpersoner som holder med bortelaget på Ullevaal krystallklart, mens på motsatt side hører man at det er noen tusen som synger for Vålerenga.

Jeg mistenker at TV-kanalene tenker at "det er jo mest rettferdig at man hører begge supportergrupperingene" og justerer lyden deretter. Selv mener jeg de har som oppgave å gjengi lyden slik den er rundt stadion.

Så det hadde vært interessant å høre hva de gjør med lyden for det er på ingen måte slik jeg oppfatter den på stadion.
            der tror jeg du er inne på noe.
            enig i det du sier ang fordelingen.
            men dette kan det ikke være så vanskelig å finne ut av.. eller, vi snakker jo om tv2 tross alt. hehe.

bra med trykk på stadion idag, og ja bakke-hets er alltid moro.
            deilig med dobbel VIF seier idag!
            hockeystyring på Shelton i tillegg

Comment

var det bare meg eller hadde huseklepp latterkrampe hver gang vi sang bakke sanger?

Comment

Igjen rant møkka ut av tenna på noen i form av LynHat-sanger. På bedringens vei er vi dog. Vi hysjet ned de fleste så ondskapen ble kvalt ved roten. En gang gikk det ikke og 'En vestkantgutt.....' tok av...

Glem dem a.... (Aldri mer Lyn)

Uansett, bra trøkk og humor var det i hvertfall i går....
                https://m.youtube.com/watch?v=jkhpZoPOfZI

Comment

Originally posted by vif_supporter View Post
                  Igjen rant møkka ut av tenna på noen i form av LynHat-sanger. På bedringens vei er vi dog. Vi hysjet ned de fleste så ondskapen ble kvalt ved roten. En gang gikk det ikke og 'En vestkantgutt.....' tok av...

Glem dem a.... (Aldri mer Lyn)

Uansett, bra trøkk og humor var det i hvertfall i går....
                  Nå må du slutte å tøyse. Lynhatet vil alltid være der. Du sletter ikke bare årevis hat mot en av våre erkerivaler pga. at de er i gjørma nå.

Dorian Stefan
                  *****KREPP ARMY*****
                  DU KREPPER FOR FLERE ENN BARE DEG SJÆL
                  Ein, to, tri Syngepoliti!

Comment

Hatet er selvfølgelig der, men må vi egentlig nevne dem. De lever jo på vårt hat. Tilbake til glemselen er min teori...

Mer en nok hat å hente mot lurvet klubber som Brann og LSK spøtr du meg

Comment

http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article5325225.ece

Comment

Synts vi var slemme i mot Eirik Bakke jeg

Comment

Når det gjelder fokus Lyn i går kveld, mener jeg å huske at El Fakiri faktisk
                          fikk et meget fortjent gult kort midt under: " ... ratatatata - ingen sa i fra ... osv". Moro.

Comment

Originally posted by Toy S View Post
                            Synts vi var slemme i mot Eirik Bakke jeg
                            Og det hadde du sikkert mye imot?
                            Søk på Klanens Masterstipend! Fristene er 1. mars og 15. oktober, hvert år.
                            [url]http://www.klanen.no/klanen/klanens-masterstipend/[/url]

Comment

Det trøkka litt dårlig i 2. omgang. Både på banen og tribunen.

Synes det er skuffende med kun 15500 tilskuere når vi møter brann, scorer mest i serien og ligger på 2. plass. Burde vært utsolgt.

Comment

Working...
                              X