Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Stemningstråd rbk-VIF

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Stemningstråd rbk-VIF

Til søndagens kamp er det utrolig viktig at alle VIF-supportere virkelig viser sin besøkelsestid og kliner til på tribunen.
    Vi blir 1000-1200 på tribunene der oppe og mye sangstyrke.

Organisere "Engasang" sentralt på feltet.
    Ta med alt av bannere
    Du kan utgjøre forskjellen ,så gi alt og vis ENGAsjement

Kjør debatt.
    EVIG VIF

Det er kanskje en fordel å ikke være søpledrita. Det blir litt bedre stemning dersom godt under halvparten ser dobbelt.

Comment

Kanskje den viktigste/kuleste kampen siden cupfinalen i 2008, så håper folk er gira og gir alt på tribunen uansett utvikling på kampen.

Hadde vært kult hvis vi hadde klart å fyre på med litt trøkk allerede under oppvarminga og kanskje også holdt det gående under pausen, så spellerne hører det helt inn i garderoben!

Er enig i han over her også. Kult hvis folk kan ta unna den virkelige kula på lørdagen, drikke seg bare god og fin i formen til match søndag, også selvsagt ta den helt ut når det feires for tre poeng etter match

Comment

Om jeg har skjønt det rett skal klansbussene reise fra Three Lions ca 19:00, så det kan vel være en ide for de som reiser selv å møte opp tidlig for å unngå fullt kaos i portene.

Jo før folk er inne, jo tidligere kan vi lage litt liv
        IKAROS

Comment

Det blir to klansbusser. Det er også fare for at begge blir dobbeldekkere. Stas.

Som bussansvarlig skal jeg oppfordre til å drikke mest på veien hjem, men har ingen planer om å innføre noen nekt eller tvang. Hadde vært fett med 500 mann som orka i 2 x 45 min på søndag. Er det realistisk?
          Det viktigste er å delta, men det morsomste er å vinne.

ACAB - Allways Carry A Bible

Comment

Veldig viktig kamp ja, men samtidig så har Vål'enga gjort en langt bedre sesong enn forventa, Europacup ligger det an til uansett. Sånn at jeg håper både laget og vi på bortetribuna klarer å senke skuldra og gi jernet med et smil om munnen.

Sjøl om trønderne forsøker det dem kan å legge presset over på oss, så er dem nok smertelig klare over at her er det langt mer på spill for dem...

Å håpe på at folk ikke er fulle søndag kveld, blir vel som å tru på nissefar, alle som har kjørt buss/tog til Trondheim har vel klart å finne formen noen timer før ankomst, pubbesøk i tillegg gjør nok underverker. Det har jeg full forståelse for, ikke akkurat digg temperatur i trøndelag tidlig oktober heller.

Men uansett promille og form på oss som skal på poengjakt i Trondheim, så er det sjølsagt viktig å finne sin plass på tribuna, sjøl om det er på bortebane. Etter hva jeg kunne se på rbk sine sider så er vi tilbake bak målet på rematribuna, på venstresida(sett fra tribuna), ikke i hjørnet av langsida på adidastribuna hvor vi sto under serieåpninga ifjor, og Arisfansen for dem som så den kampen i stad.

Lyden bærer ikke fantastisk på nedre tribunedel etter hva jeg kan huske, dermed oppfordrer jeg sangstartere og sangpønsje til å samles så høyt og sentralt som mulig. Sikten på denne tribuna er ikke noe å snakke om, så om man er for nervøs til å bidra maks, så ser man like godt/dårlig hvis man stiller seg litt til en av sidene. Uansett er det viktig at alle bidrar på sangene som kommer, så slipper vi å høre på reservene til bøffla, også kjent som Kjernen.

Ses på søndag - syng høyt!

Nimo
            Klanen - har et dårlig rykte som skal ivaretas:

Ikke oppfør deg som en dust!

Comment

Originally posted by Picco View Post
              Etter hva jeg kunne se på rbk sine sider så er vi tilbake bak målet på rematribuna, på venstresida(sett fra tribuna), ikke i hjørnet av langsida på adidastribuna hvor vi sto under serieåpninga ifjor, og Arisfansen for dem som så den kampen i stad.
              Bak målet hadde helt klart vært å foretrekke, men hvor fant du denne informasjonen?

Hos Billettservice virker det som at det er plasseringa til Aris som også skal være vår plassering.

Comment

Hvordan går det med billettsalget? Er det solgt over 950 billetter?

Comment

Originally posted by Plaum View Post
                  Bak målet hadde helt klart vært å foretrekke, men hvor fant du denne informasjonen?

Hos Billettservice virker det som at det er plasseringa til Aris som også skal være vår plassering.
                  Her råder det lett forvirring, på rbk sinde sider er vi plassert der vi sto på serieåpninga ifjor. Tror Aris er et unntak. Alle kamper jeg har sett fra lerkendal i år er bortefolket på langsida mot der kjernen sto før.

Kjellsen

Comment

Originally posted by Jørn View Post
                    Det er kanskje en fordel å ikke være søpledrita. Det blir litt bedre stemning dersom godt under halvparten ser dobbelt.
                    Holder du for det ene øyet, da ser du ikke dobbelt!
                    Godt tips om noen skulle ramle ut på dobbelt-ferd.
                    Medgang og motgang!

http://dittoslo.no/sport/v%C3%A5lerenga-fotball

Comment

http://www.kjernen.com/forum/ubbthre...204430/fpart/3

Kjernen har ambisjoner om å vise at de er landets beste supportere. Jeg satt i hvert fall kaffen i halsen.

La dem grine av redsel i morgen, gutta.

Comment

Originally posted by NolaOrdmann View Post
                        http://www.kjernen.com/forum/ubbthre...204430/fpart/3

Kjernen har ambisjoner om å vise at de er landets beste supportere. Jeg satt i hvert fall kaffen i halsen.

La dem grine av redsel i morgen, gutta.
                        Synes Kjernen gjorde en bra innsats på tribunen, Klanen derimot.. Skuffende.
                        Kjekkere gutter finnes vel ei

Comment

Originally posted by vifboy93 View Post
                          Synes Kjernen gjorde en bra innsats på tribunen, Klanen derimot.. Skuffende.
                          Basert på hva da?
                          mvh

Ogni M

Comment

Originally posted by Ogni M View Post
                            Basert på hva da?
                            Det var jo en toppkamp og jeg hadde forventa bra trøkk fra Klanen når man har såpass mange tilreisende fra Oslo. Men når mesteparten er for dritings til å synge, eller er mer keen på pølsefest på tribunen så blir det jo ikke så god stemning da. Jeg hørte Kjernen ti ganger bedre enn Klanen, og jeg stod i Klanen.
                            Kjekkere gutter finnes vel ei

Comment

Da tipper jeg at du sto på venstre siden av feltet?

Vi som sto på høyresiden holdt det hvertfall gående hele kampen og der føltes stemninga veldig bra.
                              IKAROS

Comment

Working...
                              X