Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Sjalala

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sjalala

jeg har en ide her. hva med å drite i å klappe og hoppe annenhver gang? for oss som står på vestbredden er det vanskelig nok som det er å få folk til å hoppe en sjelden gang, så om vi hadde droppa å klappe men bare synger og hopper hele tida, så er det lettere å få folk til å bli med. og det ser jo bedre ut og lager mer liv når alle hopper.. syns jeg da.. noen som er enig?
    IKAROS

Re: Sjalala

Sitat: Den lør, 12 august 2006 00:57 skrev superman:

> jeg har en ide her. hva med å drite i å klappe og hoppe annenhver gang? for oss som står på vestbredden er det vanskelig nok som det er å få folk til å hoppe en sjelden gang, så om vi hadde droppa å klappe men bare synger og hopper hele tida, så er det lettere å få folk til å bli med. og det ser jo bedre ut og lager mer liv når alle hopper.. syns jeg da.. noen som er enig?

- Jeg har nevnt denne problematikken i en annen tråd. Bare at mitt forslag er at det klappes hele tiden, det er jo da Vestbredden er med.

Men tviler på at det skjer noen endringer. Endringen burde i såfall være at Vestbredden lærer seg både å klappe og hoppe, det burde jo ikke være så vanskelig ... Men er enig i at sånn det er nå så kommer ikke potensialet helt ut siden Vestbredden sliutter å synge hver gang klappe-delen er over.

Jeg synes Kongeblå-sangen har noe av samme problem. Folk henger ikke med når det blir for mye takter å telle. I tillegg er ikke teksten der fengende nok til at det går av seg selv tror jeg.

Comment

Hvorfor ikke først satse på det som fungerer?
      evif

Comment

Tror vi bare skal la vb synge, fordi jeg tror ikke en drita kis orker å hoppe. det er noen som hopper der, så jeg håper det blir en løsning på en egen tribune, for de som har lyst til å synge i 2x45

Comment

teit...

cola gjør jo en bra jobb de..

hopper og klapper relativt bra. det som gjør det spesielt også.. ja til hopping ogja til klapping i samme sang....amen..

Comment

Vi hopper og klapper som før! Hopping ser bra ut og jeg liker overgangene hopping/ klapping. Skjerpings på Bredden!!
            Seriemester 2005

Comment

ja men det nytter jo ikke når folk ikke skjønner det da. dem står jo å klapper hele tida, eller så klapper dem, og når vi går over til hopping, så gidder dem ikke. vet ikke om dem har vondt i ryggen eller dårlige sko eller noe jeg.. veier for mye kanskje så dem er redd tribunen knekker.. noe må det være siden dem nekter å hoppe..
              IKAROS

Comment

Tenk bare hvor jævlig bra det hadde vært om hele bredden hoppa og klappa. Hadde sett utrolig bra ut!
                *Ære Være Vål\'enga*

Comment

Working...
                X