Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålenga marsjen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vålenga marsjen

ja med humør vil vi synge, vålengas sang. gutta med kjempe tæl (tær som noen sier) satser alt på å vinne nok en gang. unge som gamle samles på ny. alle er enig i - man kan finne seg i vår by!

hvorfor er ikke dette en sang vi synger alle sammen? selve sangen er jo genial. 17 mai melodi og alt mulig. hehe - jeg syns dette er en skikkelig "go'sang" så det hadde etter min mening vært en god ide om folk blei med å synge.. trenger ikke aaalt for mange som starter før resten kommer.
    IKAROS

Re: Vålenga marsjen

Dette er jo en sang som er blitt synget i ganske mange pauser da. men det er jo ikke en sang med trøkk som passer å synge under kampen. at ikke alle er med på sangen er vel samme problem som med alle andre sanger, folk er mer opptatt av pølser og brus, en å støtte laget.
    ----Har øl, er glad---

Comment

mhm men jeg tenker på før kampen jeg. da spilles den jo alltid. så hadde vært en god start for å få igang litt god stemning og få folk igang til å synge litt føøør kjerka også
      IKAROS

Comment

Sitat: Den lør, 12 august 2006 02:04 skrev superman:

> ja med humør vil vi synge, vålengas sang. gutta med kjempe tæl (tær som noen sier) satser alt på å vinne nok en gang. unge som gamle samles på ny. alle er enig i - man kan finne seg i vår by!

Og hvis alle synger :

"makan fins ei i vår by"

på slutten istedet så blir det ihvertfall sikkert bra )

Heidimor Pike

Comment

Re: Vålengamarsjen

Sitat: Den man, 14 august 2006 10:48 skrev HeidimorPike:

> Og hvis alle synger :

> "makan fins ei i vår by"

> på slutten istedet så blir det ihvertfall sikkert bra )

Begynt å blande deg her og nå, Heidi...? He he, men jeg er jo enig i at riktig tekst gjør seg best.

Cecilie Pike

Comment

kødder du ,har du aldri syngi denne under kamp,den ble ihverfall syngi 3 ganger i cola igår,men vi bør kanskje synge den x2.

Comment

Sitat: Den man, 14 august 2006 11:23 skrev Johannes:

> kødder du ,har du aldri syngi denne under kamp,den ble ihverfall syngi 3 ganger i cola igår,men vi bør kanskje synge den x2.

¨jeg snakker om føøøøør kampen starter jeg. det som var hele meninga med den tråden her. den spilles på høytalerne akkuratt som kjerka, men ingen som synger på den. alltid når det er kamp på ullevaal er det bortesuporterne som står for livet på tribunen før kjerka starter.. det kan være greit å ta i litt sånn som det var før på ullevaal. da sang alle fra første stund dem gikk inn døra omtrent..
              IKAROS

Comment

NEI, syng 3 ganger.

Grunn: Vestbredden kommer kraftig inn på slutten av første runde og synger deretter 2 runder. Synger dere 3 runder så slutter vi likt.
                in Absinthia

Comment

jeg er med,problemet er at mange har vegring mot og synge flere en to ganger

Comment

Sitat: Den man, 14 august 2006 20:02 skrev Hjesus:

> NEI, syng 3 ganger.

> Grunn: Vestbredden kommer kraftig inn på slutten av første runde og synger deretter 2 runder. Synger dere 3 runder så slutter vi likt.

---------------

er ikke sikkert, kan være mange som tror at vi har startet på en "ny" runde, slik at vi syner 4 ganger, .......

HATER TROMMER!!!!!!!!

Comment

Sitat: Den lør, 12 august 2006 02:04 skrev superman:

> ... man kan finne seg i vår by!

>

Hehe... Jeg visste at ikke jeg var den eneste som sang dette feil! Før sang jeg "man kan fins´ her i vår by!". Det var først i fjor jeg oppdaget at det var "makan fins´ ei i vår by!". Hender fortsatt at jeg glemmer meg

Comment

Working...
                      X