Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Mobiliseringstur til sarpsborg 22/1

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mobiliseringstur til sarpsborg 22/1

EngaSang arrangerer sammen med de andre arbeidslaga mobliseringstur til sarpsborg, for å se hockeykampen mellom sparta warriors og Vålerenga lørdag 22/1 kl.16.00.

Dette blir en typisk sangtur, hvor hovedfokuset er å komme tidelig før kamp, for å skaffe gode plasser for lage et bra sangsentrum på bortefeltet.

Dette er absolutt turen for deg som setter tribuneliv i høysete.
    Dette er ikke turen for deg som liker å drikke deg så drita, at du ikke klarer å delta i å synge samstemt eller ikke synge i det hele tatt på tribunen.

Vi resier kl.11.00 fra bohemen til premier pub i sarpsborg.
    Reiser opp til sparta amfi fra puben kl.14.30 for å komme opp tidlig til amfien for å sikre plasser på bortefeltet.
    Vi reiser rett tilbake til Oslo etter kampen.

Alle som reiser med bussen vår er garantert billett til kampen.

Bindende påmelding til meg(pm) eller til sang[ått]klanen[dott]no, bussturen koster 150kr.

Kom, la oss laga show!
    Last edited by Erlink_gammel; 26.01.2011, 08:05.
    ouSV - Enga for de gale!

Ser ut til at det er sjelden det blir så bra stemning på hockeykamper som det blir denne gangen! Vært på noe rundt 3 hockeymatcher i mitt liv, men denne gangen gleder jeg meg!
    IKAROS

Comment

Meldes om bra med liv, samt pyro på tribunen i dag:

http://img706.imageshack.us/img706/6...spartavif0.jpg
      http://img683.imageshack.us/img683/1...spartavif0.jpg

PS: Det hadde vært flott med bildefunksjonalitet på dette forumet, så slipper folk å trykke seg inn på en og en lenke.

Comment

Originally posted by Plaum View Post
        Meldes om bra med liv, samt pyro på tribunen i dag:

http://img706.imageshack.us/img706/6...spartavif0.jpg
        http://img683.imageshack.us/img683/1...spartavif0.jpg

PS: Det hadde vært flott med bildefunksjonalitet på dette forumet, så slipper folk å trykke seg inn på en og en lenke.

Stor stemning, stor seier, stor stas. Det er dager som dette som forteller en hvorfor man i det hele tatt bruker halve livet og alle penga sine på en idrettsforening, kompiser og pilsnerøl.

Kjellsen

Comment

Utrolig bittert at jeg ikke fikk vært med på dette selv! Bra jobba til alle deltakere!

Video fra feiringen:
          http://vimeo.com/19078902

Comment

Originally posted by Plaum View Post
            Utrolig bittert at jeg ikke fikk vært med på dette selv! Bra jobba til alle deltakere!

Video fra feiringen:
            http://vimeo.com/19078902
            Morsom film, vi har mye på gang selv. Men siden vi er amatører og i læringsfasen, har vi litt og gå på... I går lærte vi først og fremst to ting:

1. Lad batterier før kamp (viktig!!!)
            2. Ha med lader inn (viktig!)

Vi gikk tom for batteri på hovedkamera ganske fort. Det er alltid kult! Men vi hadde en del å lene oss på - så video blir'e. Bare vi får somla oss litt. Bilder kommer i kveld håper vi.
            Søk på Klanens Masterstipend! Fristene er 1. mars og 15. oktober, hvert år.
            [url]http://www.klanen.no/klanen/klanens-masterstipend/[/url]

Comment

Originally posted by qxvrea View Post
              Morsom film, vi har mye på gang selv. Men siden vi er amatører og i læringsfasen, har vi litt og gå på... I går lærte vi først og fremst to ting:

1. Lad batterier før kamp (viktig!!!)
              2. Ha med lader inn (viktig!)

Vi gikk tom for batteri på hovedkamera ganske fort. Det er alltid kult! Men vi hadde en del å lene oss på - så video blir'e. Bare vi får somla oss litt. Bilder kommer i kveld håper vi.
              kjøp et ekstra batteri. mindre pes

Comment

Props til alle som tok turen og bidro til kjempestemning i hallen.

Er herlig å se videoen fra kampen, fantastisk innsats fra Ikaros, EngaSang og alle andre som var der.

Er småflau for at jeg prioriterte annerledes denne dagen, men samtidig viser stemningsrapporten at dette er noe jeg - og sikker mange andre - kommer til å kjempe for å få med seg neste gang.

Nydelig levert!

LD.
                Vålerenga - Oslos stolthet

Comment

Nydelig blussing og flagging, men det var lite trøkk i synginga. I hvertfall utifra det videoen viser. Blir litt å kaste stein i glasshus det her når jeg ikke var tilstede selv, men litt kritikk må jeg da få komme med for det.

Comment

Originally posted by Olum View Post
                    Nydelig blussing og flagging, men det var lite trøkk i synginga. I hvertfall utifra det videoen viser. Blir litt å kaste stein i glasshus det her når jeg ikke var tilstede selv, men litt kritikk må jeg da få komme med for det.
                    Vel det var greit trøkk igjennom kampen, men det tok ikke av heller.
                    Mange som har hatt en lang ferie fra synging på kamp, mange som ikke er så interessert eller har vært på hockey derav tar dem ikke ut det siste lille på kamp og at man rett og slett blir demoralisert av det enormt høye anlegget i hallen tar nok mye skyld for at vi ikke var helt på toppen hele kampen.

På slutten så er det jævla anlegge så sykt skrudd opp at å synge er nesten ikkeno poeng, synd at bønda skal gå så aktivt inn å ødelegge stemminga.

Men det var øyeblikk hvor det virkelig jomma i hallen som jeg tror det sjelden har blitt gjort før, og det var ingen tvil om hvem som vant tribunekampen.
                    ouSV - Enga for de gale!

Comment

Originally posted by Fyrtegn View Post
                      På slutten så er det jævla anlegge så sykt skrudd opp at å synge er nesten ikkeno poeng, synd at bønda skal gå så aktivt inn å ødelegge stemminga.
                      Dette burde jo de som var tilstede sende inn en rapport på, slik at man kan gjøre en sak mot forbundet ut av det. Er ikke første hallen det skjer i, så om forbundet tar tak i det, så blir man kanskje kvitt problemet og stemninga i hockeyhallene stiger.

Er forøvrig demotiverende på Jordal noen ganger også. Det virker innimellom som om Vålerenga også prøver å drepe de som faktisk prøver å lage stemning i hallen. Og da snakker jeg ikke om bortelagets supportere...
                      in Absinthia

Comment

Originally posted by Hjesus View Post
                        Dette burde jo de som var tilstede sende inn en rapport på, slik at man kan gjøre en sak mot forbundet ut av det. Er ikke første hallen det skjer i, så om forbundet tar tak i det, så blir man kanskje kvitt problemet og stemninga i hockeyhallene stiger.
                        Til info befinner alltid forbundets kampobservatør seg på pressetribunen. Det er ikke forbudt å henvende seg til denne så lenge det skjer på en ordentlig måte.
                        Last edited by Nesrene; 24.01.2011, 13:59.
                        Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Comment

Originally posted by Fyrtegn View Post
                          Vel det var greit trøkk igjennom kampen, men det tok ikke av heller.
                          Mange som har hatt en lang ferie fra synging på kamp, mange som ikke er så interessert eller har vært på hockey derav tar dem ikke ut det siste lille på kamp og at man rett og slett blir demoralisert av det enormt høye anlegget i hallen tar nok mye skyld for at vi ikke var helt på toppen hele kampen.

Men det var øyeblikk hvor det virkelig jomma i hallen som jeg tror det sjelden har blitt gjort før, og det var ingen tvil om hvem som vant tribunekampen.
                          Hadde vel også ventet mere synging, men du er helt klart inne på noe når det gjelder dette med anlegget i hallen. Vi gamlingene som satt ved siden av begynner også å gå lei opplegget dem har i Sparta. Man får rett og slett vondt i huet av volumet på anlegget og all reklamen dem må spy ut ved alle anledninger. At synginga dabber av er heller ikke så rart når de to supportergjengene står på samme side og ikke ser hverandre. Man hører bare så vidt noe i det fjerne, som regel bare dunk dunk fra ei tromme. Hadde man stått rett overfor hverandre så ville det oppleves som noe helt annet enn på Jordal også ettersom man kommer mye nærmere. Det ville ha sporet til mye større sanginnsats og hadde bare de som styrer musikken enset dette kunne det blitt skikkelig bra.

Comment

Men tostangs under kampen? Altså under selve spillet...

Ellers så gleder jeg meg til å se noen videoer, noen som vet hvor de havner?
                            Som skrevet her så var det jo mange som filma.

Og jeg må le av "sherriffen" som stod med en benstilling jeg ikke har sett maken til siden millitæret...

Comment

Originally posted by Ronny La Rock View Post
                              Men tostangs under kampen? Altså under selve spillet...
                              Klarer fint å se for meg at en god del at de som tok turen for tribunelivets skyld egentlig driter i hockey'n, så da er det jo ikke så farlig... Og de stod vel på siden av de som evt. ville se kampen...

Comment

Working...
                              X