Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vil vi at bredden skal dø helt ut?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Vestbredden har ikke vært representert i EngaSang på lenge, hvis det er noen som er gira så håper jeg de tar turen på neste møte: http://www.klanen.no/sanger/generalf...ete_i_engasang.
    ouSV - Enga for de gale!

Comment

Pokker, i dag hadde jeg tenkt å stille på møte. Men jobba til halv seks og dro på visning på Rødtvedt etterpå og glemte hele greia. Referat anyone?

Comment

Regner med det dukker opp noe på klanen.no etterhvert

Comment

Til dere som klager på turister. Hvordan starta dere egentlig å gå på kamper? For min egen del så ble jeg masa på av en kompis som Kjøpte klansbillett stadig vekk slik at jeg kunne stå sammen med han. Hadde ikke han gjort det så hadde jeg aldri dratt på kamper. I dag er vi en fast gjeng på 8 stykker som drar på kamper og synger med. Turister har vi vært alle sammen.

Comment

Originally posted by bundi View Post
            Til dere som klager på turister. Hvordan starta dere egentlig å gå på kamper? For min egen del så ble jeg masa på av en kompis som Kjøpte klansbillett stadig vekk slik at jeg kunne stå sammen med han. Hadde ikke han gjort det så hadde jeg aldri dratt på kamper. I dag er vi en fast gjeng på 8 stykker som drar på kamper og synger med. Turister har vi vært alle sammen.
            Starta du som turist på gamle konge, eller starta du i periferien og flytta deg nærmere sentrum?

De som klager på turister, klager vel egentlig ikke på at folk kommer, men på manglende grad av indoktrinering.
            Det viktigste er å delta, men det morsomste er å vinne.

ACAB - Allways Carry A Bible

Comment

Det var vel i 95 så det var ikke så.mange i klanen den gangen. Det tok ganske lang tid før jeg lærte sangene og tørte åpne kjeften.

Comment

Working...
              X